ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  52  |  53  |  54  |  55  |  56  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/01/2019 11:01 PM

Jonesy
Ik rolde mijn ogen. 'Bite me, Sem.'zei ik grinnikend. Als we eindelijk konden eten nam ik een stuk kalkoen en dronk de rode wijn. Ik keek naar Melissa terwijl ik een hap nam en knipoogde naar haar. Ik zou bijna vergeten dat de hele tafel vol zat met mensen. Ik had alleen nog maar aandacht voor haar.

Cara
Ik was gaan zitten en keek kort naar Kathy. Echt blij dat ze er was, was ik niet. Toch had ik besloten er geen drama om te maken. Het was kerst nota bene. Ik nam een slok rode wijn en keek vervolgens kort naar Sem. Hij zag er echt verrukkelijk uit. Ik wist dat hij niet hetzelfde voelde dus probeerde ik hem ook niet teveel aandacht te besteden nu onze vrienden er waren. Ik keek naar Sophie en begon wat met haar te kletsen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/01/2019 11:12 PM

Sem
'Jullie dinner was geweldig' zei Alex nog terwijl ik glimlachte 'thx all organized by me.'Hij glimlachte nog even terwijl ik de deur sloot en me omdraaide naar mijn familie die al hun cadeau's onder de boom hadden neergelegd. De haard was aan terwijl iedereen ging zitten 'dus wie begint?' Melinda stak haar hand op

Melinda
'Ik ben niet echt goed in cadeau's kopen dus heb ik iets samengesteld voor jullie alle.' Ik gaf Sem, Cara en Jonesy hun cadeau's terwijl ze het uitpakte 'it's a photobook with all or childhood pictures together..' Zei ik wat verlegen 'Jessica!' Zei Sem ineens 'mijn ex motor.' Zei hij terwijl hij de foto liet zien met zijn eerste kindermotor 'wow deze foto's heb ik heel lang niet gezien ze zijn zo vredig en onschuldig.' 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/01/2019 11:22 PM

Cara
Ik was alvast gaan zitten en sloeg een been over het ander. Ik had mijn glas wijn weer teruggeruild voor champagne en keek op als Sem terug kwam en we begonnen aan cadeau's. Ik keek naar Melinda als ze haar cadeau gaf. Ik dronk nog snel een slok en zette mijn glas vervolgens neer. Ik opende mijn cadeau en zag het fotobook wat me wel liet glimlachen. Ik keek erin en zag al die oude foto's weer terug. 'Een prachtig cadeau, thanks Mel.'zei ik en keek naar een foto van mij. Ik was uitgeknipt uit een totale foto en fronste. Ik zou haar dit later wel vragen. 'Zal ik nu dan maar gaan?' vroeg ik.

Jonesy
Ik haalde diep adem en keek op als Melinda ons het cadeau gaf. Ik keek naar het fotobook en glimlachte. Het was echt een mooi cadeau, waar ik natuurlijk nooit op zou zijn gekomen. Ik haalde diep adem en keek naar Melinda. 'Thanks, babe. Heel mooi.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. Als vervolgens Cara meldde dat zij haar cadeau's wou geven glimlachte ik. Van Cara verwachtte ik niet veel. Sem en ik waren ook niet sterk in cadeau's, maar Cara sloeg alles. 'Zoals jullie weten ben ik niet zo slim om zoiets moois in elkaar te steken, maar alsjeblieft.'zei ze. Ik nam mijn cadeau aan en maakte hem open. Bij mij kwam er een Rolex horloge uit, bij Melinda een prachtige jurk met echte Swarovski kristallen en bij Sem een sleutel met een strikje. 'Waarschijnlijk doe je je oude schatje niet weg, maar je hebt me deze zo vaak in bladen laten zien en er op zitten geilen.'zei ze en wenkte in de richting van de garage. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/01/2019 11:34 PM

Sem
Als Cara me een sleutel geeft naar een nieuw wijfje grijns ik 'die ga ik zo even bekijken een maitresse kan er toch wel bij?' Het laatste zei ik mompelend om Sally niet te beledigen.'Thx Cara voor het introduceren van een nieuw wijf waar ik iets mee kan'zei ik ironische 'nee geintje.. nu is het mijn buurt.'Ik kwam overeind en kwam terug met een bril van tommy hillfiger voor Melinda 'that's because you a nerd and defintley blind for dating him.' Zei ik wenkend naar Jonesy met een lachje ze rolde haar ogen 'bedankt voor dit wonderlijke cadeau Sem.' Ik graaide in de tas voor Jonesy's cadeau en gooide een blok met 15 gram aan wiet op zijn schoot 'dat is omdat ik je stach eergister in mijn eentje heb opgemaakt and i don't want you to kill me.' Zei ik met een lachje terwijl het volgende cadeau voor Cara was het was een stom papiertje met daar op - ga naar de kelder niet nu maar straks als hun weg zijn -  Ik schoof die in haar inkijk 'dit is omdat ik heel veel van je hou een gedicht over hoeveel je broer van je houd.'Zei ik met een knipoog terwijl ik me omdraaide naar Jonesy 'your turn.' 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/01/2019 11:40 PM

Cara
Ik keek naar de cadeau's van Sem en grinnikte bij de wiet voor Jonesy. Dan vind ik dat ik het dit jaar nog aardig heb gedaan. Ik keek in Sem zijn ogen als hij een papiertje tussen mijn borsten duwt. 'Brothers don't do that either.' zei ik met een grinnikje en keek op het briefje. Ik zei niks over wat erop stond en duwde hem terug waar Sem het had geduwd. Ik keek op naar Jonesy die ons de cadeau's geeft. Als ik mijn cadeau uitpak en een prachtige Michael Kors tas tegenkom glunderde ik. 'Oh my god, Jones. I love it.' zei ik en maakte hem open. Als er ook nog een tegoed bon voor mijn favo winkel in zit grijnsde ik. 'You know me too well.' 

Jonesy
Ik knikte naar Cara en was blij dat ze het leuk vond. Vervolgens gaf ik de cadeau's aan Sem. Komt goed uit met het cadeau wat je van Cara hebt gekregen.' zei ik tegen hem en keek hoe hij het openmaakte. Natuurlijk was ik blij als iedereen zijn of haar cadeau's leuk vond, maar ik hoopte nog wat extra op de positieve reactie van Melinda. Ik gaf haar de sieraden en de envelop met de reis naar keuze en beet op mijn lip terwijl ze het uitpakte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/01/2019 11:48 PM

Sem
Als Jonesy me overtrefd met een helm en een jas om mijn dood herdenken lach ik.' Is het raar dat ik je nu wil omleggen voor deze verschrikkelijke maar toch coole jas' ik schudde mijn hoofd diep onder de indruk. Als ik Cara's extra vagante tas zie met een bundel geld rol ik mijn ogen 'nog steeds heb ik de beste cadeau's.' 

Melinda
Ik was nog even Sem's bril en Cara's jurk aan het bewonderen maar kwam toen toch bij Jonesy cadeau. Als ik zie dat het een prachtige ketting is met bijpassende oorbellen glimlach ik 'you knew i loved it.'  Zei ik met een glimlachje terwijl ik bij de evenlop kwam met een reis voor 2 na keuze 'dat word dan echt wel hawaii of brazilie.' Zei ik 'thx babe' ik drukte een zoen tegen zijn lippen terwijl we nog nooit zo hecht waren geweest. Het was een fijne avond geweest ik liet me uitgeput op bed vallen 'wat een dag.' Al die dure cadeau's van mijn siblings waren geweldig.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/01/2019 11:54 PM

Jonesy
Ik glimlachte. Iedereen kon mijn cadeau's waarderen. Ik grijnsde en liep de kamer van Melinda binnen. 'Vertel mij wat. Het verbaasde me dat Cara Kathy niet over ons diner heen sleurde.'zei ik met een lachje en deed mijn vlinderdas los. Ik deed mijn jasje uit en keek naar Melinda die op bed lag. Ik liep naar haar toe en drukte een tedere lange zoen op haar lippen. 'Bedankt voor je cadeau.'zei ik met een glimlachje en streelde langs haar wang. 'Ik hou van je.'

Cara
Ik had mijn cadeau's weggelegd en keek nog een keer in de spiegel op mijn kamer voordat ik naar beneden liep. Ik las het briefje nogmaals. De kelder? Ik vroeg me af wat hij in de kelder had verscholen. Ik streek mijn jurk nog even goed glad en liep voorzichtig de trap af. 'Is this the gratitude for your ressurection? A musty old basement?'vroeg ik met een lachje terwijl ik geen idee had waar hij uithing.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/02/2019 12:02 AM

Melinda

Ik schoot in de lach bij zijn opmerking maar zoende al snel weer met hem 'oef wat heb jij lekkere lippen.' Zei ik grijnzend terwijl ik zacht op zijn onderlip beet 'i love you to' ik draaide hem op zijn rug en ging op zijn middel zitten 'dus jij en ik naar een onbewoond eiland waar we geile dingen gaan doen op het strand?' Zei ik glimlachend terwijl ik zijn bloesknoopjes open maakte. 

Sem

Ik horde Cara en zat helemaal achterin in een tentje die best wel groot was maar als kinderen gebruikte om in te spelen.'Kom nou gewoon' zei ik tegen haar terwijl ik een fles rode wijn had gepakt uit een van de wijncellars.  Dit was de plek waar we verstoppetje speelde toen we jong waren en ook de eerste keer dat we seks hadden.  Ik wilde haar vertellen dat ik van haar hield maar niet op de broederlijke mannier.. ik was verliefd op Cara en dat kon ik nu accepteren.  Ik stak een joint op en nam een flinke hees om in de mood te komen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/02/2019 12:07 AM

Jonesy
Ik keek naar Melinda als ze me op mijn rug draait en legde mijn handen op haar heupen. Ik keek in haar ogen en grijnsde. 'I'll do everything that you desire on that island.'zei ik tegen haar en streelde langs haar arm terwijl ze mijn blouse open knoopte. Zij was echt de vrouw waar ik de rest van mijn lange leven mee wou delen.

Cara
Ik liep verder en grinnikte als ik zijn stem hoorde. Ik liep wat verder door en zag er een tentje staan. Een tent die me bekend voor kwam. 'Are you kidding me? Hebben we dat oude ding nog?' zei ik met een lachje. Ik kroop in de tent en zag Sem zitten. Ik keek naar hem en glimlachte. 'At least you brought wine.'zei ik met een grinnikje en keek in zijn geweldige sprekende ogen. Iedere keer wanneer ik dit deed werd ik opnieuw verliefd.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/02/2019 01:13 PM

Melinda
Als hij dat zegt glimlach ik zwak ik boog me naar voren en drukte mijn lippen zachtjes tegen de zijn." Can't wait" ik glee vervolgens naar onder en kuste zijn nek tedee vervolgens planfe ik zijn borstkast vol met zuigzoenen "you are mine now." 

Sem
Ik grinnikte en stak haar mijn joint toe." Wanneer was de laatste keer dat we samen een blunt hebben gerookt?" Zei ik grijnzend terwijl ik me naar achterliet vallen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  52  |  53  |  54  |  55  |  56  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum