ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  53  |  54  |  55  |  56  |  57  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/02/2019 06:10 PM

Cara
Ik grijnsde en nam de joint aan. Ik nam er een diepe hijs van en blies een dikke wolk uit. Ik gaf de joint weer terug. 'Heeeel lang geleden.' zei ik grinnikend en deed mijn jurk wat beter. 'Het was lief dat je de rest hebt uitgenodigd. Als had ik Kathy liever in de goot laten liggen maar goed. Ze is Mel haar vriendin nu.'

Jonesy
Ik beet op mijn lip wanneer ze overal zuigzoenen plaatste. De lippenstift bleef ook goed achter en ik kwam op een punt waar ik me afvroeg of ik dit de eerste 3 dagen wel eraf ging krijgen. Ik liet mijn hand door Mel haar haar strelen en merkte dat sommige plekjes waar ze kusten toch al wat bij me opwekte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/02/2019 07:18 PM

Sem

Als dat zegt grijns ik ´ik vind het leuk als je jaloers of bezorgd bent.´ Zei ik zacht tegen haar ´want dat ben je ook alleen over mij´ ik draaide mijn gezicht naar haar toe.´ Wist je nog toen we 7 waren en je me keihard afwees toen ik je vroeg of je met me wilde´ zei ik met een lachje ´ik had al je poppen kapot gemaakt en een week niet tegen je gepraat.. wauw dat waren goeie tijden.´ Ik ging rechter zitten en was nu dicht bij haar gezicht ´ik wilde gewoon zien hoeveel je echt voor me gevallen bent.´ 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/02/2019 07:37 PM

Cara
Ik gniffelde als hij over vroeger begon. Op dat moment in mijn leven vond ik jongens totaal niet interessant. Ik vond kussen vies en wou alleen maar vriendjes als ik later groot was. Ik beet op mijn lip als hij dichterbij kwam en voelde mijn hartslag versnellen. The usual effect wanneer ik hem een kamer binnen zag lopen. Ik keek naar zijn lippen en haalde diep adem. Wat ik nu ging zeggen kon alles verpesten, maar het was echt pure zelfbescherming. 'Don't do this. Not if you're not serious with me. You know how I feel and you've hurt me once by telling me you loved another. Please don't hurt me again.' zei ik tegen hem en keek in zijn ogen en vervolgens nog een keer naar die verrukkelijke lippen van hem.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/02/2019 07:49 PM

Sem
Als ze terug valt slik ik en trek ik ook terug." Sorry" zei ik toen tegen haar "wijn?" Vroeg ik toen terwijl ik 2 glazen inschonk. En we het niet echt over Ginie hadden gehad.. Wat ik voor Ginie voelde was iets anders dan echte gevoelens hebben voor iemand." Ik ben ook niet echt sirieus te nemen na wat ik gedaan heb," zei ik zuchtend.

Melinda
Ik kwam de wijnkelder binnen in mijn badjas ik was namelijk net klaar met neuken en kon wel een borrel gebruiken. Als ik Sem en Cara zie in dat stomme tentje die Sem zo graag wilde om de koning te spelen kijk ik de 2 aan." Mijn cadeau brengt wel heel veel bij jullie naar boven" zei ik met een lachje "Sem mag ik die rose van jou?" Hij nam zuchtend een hap adem en kwam overeind "natuurlijk." Hij gaf me de fles en verliet de wijnkelder.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/02/2019 07:58 PM

Cara
Als hij terug valt en niet doorzet voelde ik de teleurstelling. Mijn gevoel zat weer verkeerd blijkbaar. Ik dacht dat het dit keer anders zou zijn. 'Het probleem zit hem niet in dat jij niet serieus genomen wordt. Het probleem is dat jij dingen zelf niet serieus neemt.' Als Melinda de kelder in kwam haalde ik diep adem en negeerde haar verder. Ik voelde me rot nu. Als Sem haar de fles geeft en de kelder uitloopt, zuchtte ik en voelde ik tranen opwellen. 'Ik had het kunnen weten.'zei ik terwijl ik overeind kwam.

Jonesy
Ik was net onderweg naar de keuken als ik op de gang Sem tegen kwam. 'Alles oké? Je kijkt niet blij.' zei ik tegen hem en fronste. Blijkbaar was er iets voorgevallen want hij was daarstraks nog zo vrolijk als een kip dat net een ei had gelegd.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/02/2019 08:05 PM

Melinda

Ik fronste als Sem zo doet en Cara bijna moest huilen ik legde de fles neer en ging naast haar zitten.'You alright?' Vroeg ik terwijl ik mijn arm om haar heen sloeg en ik er alleen had zien huilen toen Sem dood viel. Sem en zij waren onafscheidelijk dus vond ik het vreemd dat ze nog niks hadden ze wisten van mij en Jonesy.. dus waarom niet?

Sem

Ik schonk mezelf een glas water in en schudde mijn hoofd als Jonesy me wat vroeg.'Ik ben oké ' zei ik tegen hem 'morgen weer een dag.. weer school, drugs, feest en laat maar komen dezelfde routine' zei ik verveelt tegen hem 'en nog steeds een alfa zonder een pact.. behalve een beta die spoorloos is en nu dus ook mijn ex.' 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/02/2019 08:11 PM

Cara
Ik keek naar Melinda en veegde mijn tranen van mijn wangen. 'He... I can't be around him and I can't live without him.' zei ik en zuchtte terwijl ik nu echt hardop begon te huilen. Ik legde mijn hoofd tegen haar schouder tot ik weer kon praten. 'Hij weet dat ik van hem hou en hij blijft dingen doen waardoor ik hoop krijg. Ik weet dat hij niet zo van mij houdt zoals ik van hem, maar for god sake! Doe dan niet dit soort dingen. He hurts me over and over again.'

Jonesy
'Maak je niet druk over je Beta en dat waardeloze geval dat zich Kenzo noemt. Ik zit erachteraan.' zei ik tegen hem en leunde tegen de muur. 'Wat was je cadeau voor Cara eigenlijk? Ze is er nog niet over komen opscheppen.' zei ik en zag aan hem dat er iets toch niet helemaal lekker zat.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/02/2019 08:41 PM

Sem


Als hij dat zegt kijk ik hem ijskoud aan 'een gedicht niks bijzonders.. ik ben moe zie je morgen wel weer op school.' Zei ik geirriteerd voor geen reden ik liep naar mijn kamer en sloot mezelf op.. ik voelde me kut tegenover Cara en iedereen. Ik wilde niet zelfzuchtig lijken en haar laten denken dat ik haar leuk vond wanneer het mij uitkwam.


Melinda


Als ze dat alleemaal zegt schud ik mijn hoofd 'Sem loves you more than the world.' Zei ik tegen haar 'he gets very jealos all the time when you have a new boyfriend or whatever.. but i think that being jealos is a sign of someone that's likes you allot.' Zei ik terwijl ik dacht aan Jonesy die jaloers was dat Ben de dance met me deed voor de modellen competitie.' When a person is trying to love someone it takes time Caar.' Ik dacht aan Jonesy die zo lang op me had gewacht ik moest eerst helemaal accepteren dat hij nooit een normaal mens zou zijn.. dat we broer en zus waren geworden er komt van alles bijkijken als je verliefd op iemand word. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/02/2019 08:48 PM

Cara
Ik schudde mijn hoofd. 'Als hij echt van me houdt hoeft hij dat alleen maar te zeggen. Ik ben geen gevoelloze pop waarmee hij kan spelen op momenten dat hij het wel voelt en me kan laten liggen wanneer hij het niet voelt.'zei ik en keek naar mijn jurk. 'Don't even know why I bothered dressing up tonight.'zei ik en kwam overeind. 'Ik ga naar bed, morgen eerste uur les.' zei ik tegen Melinda en zuchtte. 'Bedankt, voor dit praatje. Ik ben niet altijd een goede zus geweest voor je, maar dat betekend niet dat ik niet om je geef.' zei ik nog met een zwakke glimlach. Ik droogde mijn wangen en liep de kelder uit naar mijn kamer.

Jonesy
Ik keek hem na en zuchtte. Ik nam nog vanalles te eten voor boven met Mel te eten en liep weer terug. Ik zag Cara lopen met behuilde ogen. 'You okay?'vroeg ik haar. 'Ja, prima. Tot morgen.' zei ze alleen waarna ze snel doorliep. Die twee... just admit you're in love already.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/02/2019 09:30 PM

Melinda


'Niet dat het met wat intresseerd maar je bent al een jaar niet op school geweest.' Merkte John op terwijl we economie hadden en ik toevallig naast hem zat 'jep was op bezoek bij familie in Rusland.' Zei ik terwijl ik hem nu aankeek en hij wat gespierder was geworden.. knapper zelfs.'Hoe is Jane en de schaakclub?' Vroeg ik terwijl ik hem mijn gum gaf om wat te verbeteren 'Jane is van school gewisseld en de schaakclub is disbanned aangezien we allemaal zijn veranderd.. er is bijna geen onderscheid meer dankzij jou siblings die terug getrokken zijn van de sociale ladder of beter gezegd hun tronen.' Ik zuchtte zacht John was een deel van de oude Mel maar die was er niet meer de bel ging af 'ik zie je nogwel.'


Sem


'En toen heb ik Rosira geneukt in de mac' zei Russ tegen ons Russ was een teamgenoot van ons een echte grote jongen met veel praatjes. Ik spoot mezelf onder met mijn waterfles 'Rosira werkt bij de mac donalds en iedereen heeft er al gehad Russ.'Zei Jack terwijl Ben binnen kwam lopen met zijn voetbal tas.. ja dat was ook nieuw Ben die voetbalde inplaats van het extra vriendje te spelen van Melinda.'Hoe gaat het in love land Ben?' Vroeg ik grijnzend hij keek me aan 'ik ben geen gay hoor het was gewoon een dingetje.'Zei hij verlegen terwijl ik in de lach schoot 'was je de gever of nemer?' Zei Russ met een lachje 'guys stop it's not funny.. en ik nam Alex natuurlijk.. ik ben toch niet de vrouwelijke of zie ik er wel zo uit?' Hij voelde even aan zijn lange haar terwijl Jack en Russ in de lach schoten maar mijn gedachte's ergens anders waren.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  53  |  54  |  55  |  56  |  57  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum