ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  55  |  56  |  57  |  58  |  59  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/03/2019 11:14 PM

Jonesy
Ik keek naar Cara als Melinda over haar en Sem begon en grinnikte. 'Ja omdat een relatie zo niet werkt. Denk je dat je nu nog seks gaat krijgen? Cara is niet meer zoals eerst. Ze heeft veel meegemaakt. Ze heeft je van de dood ontwaakt. Ze houdt van je en heeft geen zin om gekwetst te worden. Je moet duidelijk tegen haar zijn en bij je besluit blijven. Anders kwets je haar alleen maar meer.' zei ik tegen hem en keek weer naar Cara. 'Dat wil jij denk ik ook niet.' 

Cara
'Oké, ik vind het wel mooi geweest voor vandaag.' zei ik en sloot het af. Ik veegde even langs mijn voorhoofd. Het was een warme dag. Ik gooide wat water van mijn flesje over me heen en pakte mijn spullen bij elkaar. Ik liep naar mijn siblings. 'Jones, kan ik met jou en Mel meerijden? Ik heb geen zin om op de limo te wachten.' zei ik tegen hem. Hij knikte en opende zijn auto waarna ik mijn spullen achterin gooide.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/04/2019 05:35 PM

Sem
Als Jonesy dat zegt gaat het ene oor in en het ander oor uit. Ik deed mijn helm op bij het horen van Cara. En zag Melinda's blik al gaan." Je kan ook bij mij achter op alleen ik moet nog naar een plug voor vanavond maar je kan mee" zei ik tegen haar terwijl ik haar reactie probeerde te pijlen.

Melinda
Als Cara weer mee wilt kijk ik Sem aan om wat er aan te doen.. Ze was mijn zus maar ik wilde haar niet veel in de buurt hebben van Jonesy." Nou dat is geregeld Caar zie jullie straks" ik stapte in Jonesy's auto en wilde verder niks horen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/05/2019 11:04 PM

Cara
Ik keek naar Melinda die obviously mij niet in de buurt wou hebben. Ik was niet achterlijk. Jonesy had het haar dus verteld. Waarom zou ze in godsnaam jaloers zijn? Je weet dat er 0 gevoelens tussen Jones en mij zijn. Gadver, moet er niet aan denken. Nu zit ik opgezadeld met Sem. 'Fine, als jij mijn tas dan maar in die kofferbak laat want die gaat niet mee op de motor.' zei ik tegen Jonesy en nam de reserve helm van Sem en stapte achterop zijn motor. Dit werd nog leuk nu ik kletsnat van het water in mijn cheerleading pakje achterop zat.

Jonesy
Ik keek naar Mel die wel erg snel toezegt en vervolgens de auto instapt. Blijkbaar waren we dus toch nog niet klaar over dit onderwerp. Ik knikte naar Cara. 'We zien jullie vanavond wel.'zei ik tegen ze en stapte in. Ik startte de motor en reed weg de snelweg op. 'Waar sloeg dat nou ineens op? Je bent toch niet nog steeds jaloers hè?'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/06/2019 06:42 AM

Mel
Ik keek naar buiten met mijn armen over mekaar." Nee helemaal niet maar gewoon... Ze hoeft niet altijd naar ons toe te komen alz het misloopt met Sem.," Argh ik klonk weer jaloers ik nam diep adem en liet Jonesy zijn argument maar komen.

Sem
Ik beet op mijn onderlip en zag hoe nat ze was. Ik trok mijn jas uit en deed die om haar heen. Waarna ik begon met rijden naar de A1 waar John me een zak cocaine en xtc zou overhandigen. Ik zag hem al staan en stopte de motor "dus je wilt betalen met je hete zusje?" Zei hij fronsend dat ze hier was ik rolde mijn ogen "ik heb het geld geef me het spul." Hij gaf me de zaken terwijl ik een briefje van 500 euro in zijn hand duwde.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/06/2019 10:33 AM

Jonesy
'Doe niet zo belachelijk. Ze is ons zusje. Jij zou toch ook een vangnet willen hebben als zou gaan met mij? Dat is hoe familie in elkaar steekt.' zei ik terwijl ik geïrriteerd was door haar jaloezie. Als ik ergens slecht tegen kon dan was het dat wel.

Cara
Als hij zijn jas om me heen legde glimlachte ik zwakjes en trok hem wat dichter om me heen. Zodra de motor startte legde ik mijn armen om zijn middel. We reden tot we uitkwamen bij John. 'Ugh, you wish.' zei ik en keek naar de drugs die Sem allemaal in zijn zakken stopte. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/06/2019 10:58 AM

Sem
Ik grinnikte om Cara terwijl John met een joint in zijn mond het geld na telde." Nou bedankt Alfa zie je vanavond" zei hij grijnzend ik kon me nog echt wel herinneren dat John vroeger dat miezerige nerdje was.. Nu ik hem heb geturned in een beta was hij net als vele jongens een popijopie en een jongen die gewild is door de meiden." Zie je vanavond" we reden weg richting ons huis eenmaal daar parkeerde ik de motor in de garage en deed ik mijn helm af. Nietwetend wie als eerst een woord tegen mekaar zou uitspreken. 

Melinda
"Ja whatever dit is geen familie kwestie" zei ik net zo geirriteerd "dit is hoe ik ermee om ga op de geen zuster en broederlijke mannier." Ik stapte uit eenmaal thuis en was altijd al aan de pikante kant geweest.. Ik liet niks door mijn muur krijgen of me overhalen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/06/2019 11:09 AM

Jonesy
'Fine, kom maar terug als je niet meer jaloers bent zonder geldige reden.' zei ik tegen haar en sloot de auto af waarna ik naar de woonkamer liep en een glas bourbon inschonk. Ik dronk deze in een keer leeg en plofte op de bank. 

Cara
Als ik merk dat hij zijn wolven pack weer aan het opbouwen was en John nu een van zijn Beta's was beet ik op mijn lip. Het liet me terug denken aan die verschrikkelijke avond toen ik Ginie terug bracht en ze zomaar verdween. Als we terug komen zette ik de helm af en hing die aan het stuur van de motor. 'Bedankt voor de rit.' zei ik en liep de garage uit richting mijn kamer om me te douchen en om te kleden. Ik kon niet te lang bij Sem staan. Zijn aanwezigheid deed immens veel pijn.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/06/2019 12:36 PM

Melinda

Ik sloeg mijn deur dicht en haalde geirriteerd een hand door mijn haar. Het irriteerde me zo erg dat hij weer een opmerking moest maken dat ik jaloers ben. Ik was niet jaloers gewoon bezitterig maar dat was hij ook over mij. 

Sem

Als ze me al snel afkapt zucht ik. Ik wist echt niet. Hoe. Ik het ging oplossen tussen ons.
Ts feest?

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/06/2019 05:37 PM

Jonesy
Ik dronk mijn beker whiskey leeg terwijl het penthouse vol begon te lopen. Ik had Melinda na onze ruzie niet meer gezien en vroeg me af of ze eigenlijk nog zou komen. Ik vermoedde namelijk van niet. Als ik Sem zie hang ik om zijn nek met mijn arm. 'Dit wordt weer een typisch Lincoln feest.'zei ik en keek op als de deuren open gingen en Cara binnen kwam lopen.

Cara
Ik zag er weer tip top fijn uit voor het feest. Zoals altijd een beetje fashionable late. Ik deed de deuren open en keek rond naar iedereen die er was. Ik glimlachte en liep maar meteen naar de dranktafel en schonk mezelf een beker bacardi razz met fanta in. 

IMG_5541.jpg

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/06/2019 07:36 PM

Sem
"Dat word het zeker" zei ik grijnzend tegen Jonesy. Terwijl Cara binnen kwam en alle ogen natuurlijk gericht waren op haar. Om het te kunnen negeren moest ik even een pilletje tikken." Zin om te snuiven Jones?" Vroeg ik terwijl ik naar de hoek keek waar ik alle drugs had neergelegd.

Melinda
Na 3 uur gewacht te hebben op Kathy kwam ze eindelijk de deur uit." Ik heb niet laten weg halen" zei ze met tranen in haar ogen "i got scared" ik kwam overeind en sloeg mijn armen om haar heen." Hey het is allright ik snap dat je nu nog bang bent" ik dachtw kort aan Jonesy... Ik had er nooit over na gedachf maar kon een mens een kind verwekken met iemand bovennatuurlijk? Ik schudde mijn hoofd en liep met Kathy naar buiten "ga je ook feesten of moet ik je een lift geven naar huis." Ze schudde haar hoofd "Cara is daar ik wil niet dat ze denkt.. Dat ik haar nog wil stangen."
Elizabeth-Turner-photoshoot-for-the-2016-Love-Culture-8.jpg

Reply Edited on 04/06/2019 10:18 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  55  |  56  |  57  |  58  |  59  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum