ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/14/2019 01:16 PM

Cara
Ik haalde even diep adem. 'Hij maakt zich zorgen om Melinda.'zei ik tegen hem en keek met een klein glimlachje naar Jack. We liepen met zijn allen de klas uit naar de kantine waar ik Jonesy zag zitten. Bewegend met zijn voet van nerveusiteit. Ik haalde diep adem en ging bij hem zitten. 'Heb je haar gevonden?' vroeg ik al was het antwoord wel duidelijk. Hij schudde dan ook zijn hoofd. Ik fronste en nam mijn telefoon. Ik begon haar te bellen en nam Jonesy zijn hand kort even vast en kneep er in. 'Ze komt wel weer boven water.' zei ik.

Jonesy
Ik zuchtte en keek naar Cara. 'Ze is maar een mens. Ze kan zich niet zo makkelijk redden als een van ons drie. Als een van de bloedzuigers op deze school zich eens niet kunnen inhouden is een mens het eerste slachtoffer.' zei ik, meteen uitgaans van het slechtste wat er kan gebeuren.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/14/2019 01:32 PM

Gaia
Ik nam Melinda's telefoon op en horde dat het Cara was.'Ze is thuis ze heeft griep en koorts maak je maar geen zorgen, ik zorg voor haar' ik keek naar Melinda die een boek las en nam diep adem.' Komen jullie zo naar huis?'Vroeg ik voor de zekerheid. Zodat ik alvast kon koken.
Sem
'O' zei ik verveelt terwijl ik de andere kant op liep 'ik zie je wel later.'Ik liep met Jack naar buiten terwijl we vroeg uit waren. Ik wist niet hoelaat Cara ons hook up wilde plannen dus ging ik maar naar huis. Eenmaal thuis gooide ik mijn tas in de hal 'welcome home Sem.'Zei Alfred onze butler'hoe was school?'

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/14/2019 01:38 PM

Cara
Ik glimlachte. 'Gelukkig, Ik denk dat ik Jonesy bijna kon opvegen van bezorgdheid. Wij komen er nu aan.' zei ik tegen haar en hing de telefoon op. 'Ze heeft de griep. Ze is naar huis gegaan.'zei ik tegen Jonesy. 'Zie je wel. Alles komt goed.' Ik kwam weer overeind en liep met hem naar zijn volvo. 'Mag ik rijden?' vroeg ik met een grijns.

Jonesy
Eenmaal bij de auto schudde ik stevig mijn hoofd tegen Cara. 'Dat dacht ik niet. Dat pap en mam zo gek zijn om jou een auto te geven en te laten rijden met je 17 jaar betekend niet dat ik jou mijn auto in de prak laat rijden.' zei ik met een lachje. Als we in de auto zitten keek ik naar haar. 'Had je me app gekregen? Ik heb dat spul echt nodig Car, anders red ik het niet.'zei ik tegen haar. Ze knikte. 'Ik maak vanmiddag wel wat voor je. Mam had mijn grimoire afgenomen, maar ik weet waar ik het kan vinden dus ik steel het terug strakjes.' vertelde ze. Ik grinnikte en begon naar huis te rijden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/14/2019 01:48 PM

Sem
Ik zat op mijn kamer met een joint in mijn mond vanavond was voetbal training.. maar of ik zo zin had om te gaan. Ik dacht kort aan Cara en bedacht me ineens dat ik seks had met mijn zusje.'Misschien moet ik het gewoon maar laten'zei ik zuchtend tegen mezelf terwijl ik overeind kwam en Gaia zag lopen.' Welkom terug Sem eten staat voor je klaar' ik knikte en liep naar beneden met de joint nog in mijn mond. Oom Joshua en mam waren een weekje naar Rusland voor vader die pas in de zomer terug zou komen.
Melinda
Ik zat op mijn telefoon en zag een berichtje van Alex - alles oke? Ik stuurde dat het goed ging en kwam langzaam overeind. Ik voelde me kots misselijk maar slikte het weg. Mens zijn was frustating.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/14/2019 02:08 PM

Jonesy
Zodra we thuis waren gekomen liep ik als eerste naar Melinda haar kamer. 'Don't you dare get out that bed.' zei ik tegen haar terwijl ik in de deuropening leunde. 'You're sick and in order to get better you have to rest.' zei ik tegen haar en glimlachte naar haar. 'Heb je iets nodig?' vroeg ik haar en keek naar haar pipse gezicht. 

Cara
Ik liep naar de eetzaal en keek naar Sem die er al zat. 'Je was snel weg.'zei ik en ging zitten terwijl Gaia een bord voor me neerzette. 'Smakelijk, Cara.'zei ze. Ik glimlachte zwakjes en begon er van te eten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/14/2019 02:14 PM

Melinda
Als ik Jonesy's stem hoor kijk ik langzaam op 'i don't need anything.' Ik zocht naar mijn kokertje met pijnstillers 'moet je niet gaan eten?' Zei ik toen terwijl ik mijn haar achter mijn oor schoof en tegelijk mijn extra bril zocht. Voor ik het wist zakte ik alweer door mijn benen 'Jonesy ga eten ik red.. me wel.'Zei ik bezweet terwijl ik overeind probeerde te krabbelen.
Sem
'Ja heb afgesproken bij Jack we gaan roken en daarna naar training.'Ik keek haar kort aan 'wat ga jij doen?' Vroeg ik toen terwijl ik mijn joint in het asbakje op tafel uit drukte. Ik had al zo het gevoel wat ze ging doen.. en dat is haar grimoire stelen van moeder om drugs te maken voor Jonesy.. die stomme junkie.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/14/2019 02:26 PM

Jonesy
Ik zuchtte als ze teveel wilt in een keer en weer door haar benen zakte. Ik liep naar haar toe en tilde haar op alsof het niets was. Ik legde haar terug in bed en keek naar haar. 'Oom Josh en onze ouders zijn er niet. Ik kan je gewoon helen met mijn bloed als je wilt. Niemand hoeft erachter te komen. Ik kan zorgen dat Gaia van haar vervain af komt en haar compellen.' zei ik tegen haar. 'Ik wil je helpen.'

Cara
Ik haalde mijn schouders op. 'Niet veel bijzonders.'zei ik tegen hem en at mijn bord leeg. 'Waarschijnlijk gewoon wat series kijken op mijn kamer.' zei ik. Niemand wist of mocht weten wat ik deed voor Jonesy. A omdat we onze krachten niet op elkaar mochten gebruiken en B omdat onze ouders er niet achter mochten komen dat Jonesy nog altijd met zijn trauma vocht.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/14/2019 02:39 PM

Melinda
Als hij me terug zet in bed zie ik weer de jonge versie van Jonesy. Die s'nachts naar mijn kamer kwam omdat hij een nachtmerrie had en dan hield ik zijn hand vast tot dat hij inslaap viel.' Vader vermoord je' zei ik tegen hem terwijl ik mijn rechterhand op zijn wang plaatste ik ademde zwaar 'hold my hand till i fall asleep.' Ik maakte ruimte voor hem zodat hij kon ligge.
Sem
'Hmmm.'Zei ik achterdochtig terwijl ik klaar was met eten 'mag ik dan de sleutels van het panthouse?'Vroeg ik haar terwijl ik haar reactie pijlde. Als ze zou zeggen ja dan wist ik dat ze Jonesy zou helpen, en ik mijn neukpartij zou verzetten naar een ander iemand,... en dat was haar beste vriendin kate.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/14/2019 02:44 PM

Cara
Ik haalde even diep adem. 'Fine, maar dan wil ik het Penthouse een dag in jou week.'zei ik tegen hem en schoof de sleutels over de tafel naar hem toe. Ik keek hem kort nog even aan. Waarschijnlijk als hij nu de sleutels van het Penthouse vroeg zou ik vanavond ook geen seks krijgen. Niet dat ik er tijd voor zou nemen. Als ik Jonesy zijn kruiden moest maken.

Jonesy
Ik glimlachte en kroop naast haar in bed. Ik nam haar hand vast en keek naar haar. 'Je ziet er anders uit.'zei ik haar. Haar haar zat anders en ze leek make up op te hebben. Het zag er niet verkeerd uit. Al vond ik niet dat ze het nodig had.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/14/2019 02:49 PM

Sem
Ik nam diep adem 'prima.'Geirriteerd nam ik de sleutels aan en liep ik van tafel naar de gang waar ik mijn schoenen aantrok.'Waar ga je heen Sem?'Vroeg Gaia 'naar Jack.'Zei ik kortaf waarna ik de mansion verliet en mijn motor pakte.
Melinda
Als hij zegt dat ik er anders uit zie kijk ik hem met een glimlachje aan.'Komt door een ongevalletje met mijn bril'zei ik zacht tegen hem terwijl ik in zijn hand kneep 'dit voelt alsof ik weer 12 ben.'Zei ik zacht 'alleen jij bent ontzettend gegroeid.' Inplaatst dat hij tegen mijn borstkast aanlag lag ik nu tegen hem aan 'it feels good.'

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum