ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  61  |  62  |  63  |  64  |  65  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/13/2019 06:17 PM

Cara
Ik voelde de energie langzaam uit me weggaan. Ik had dus te zware verwondingen om te helen door het bloed. Ik zou sterven. 'Dat is waar je fout zit.'zei ik met moeite. 'Ik heb altijd van je gehouden en zodra ik weer wakker wordt, ben jij hetgene wat ik het meest zou haten.' zei ik en merkte dat mijn bewustzijn langzaam wegzakte totdat alles zwart werd.

Jonesy
Ik glimlachte naar John en keek op als Melinda me riep. 'Een momentje.' zei ik en liep naar haar toe in de woonkamer. 'Wat is er?' vroeg ik en zag haar bezorgde blik. Ik slikte en wist wel waar ze bezorgd om was. 'Ze red zich wel. Sem zou haar nooit iets laten overkomen.'zei ik, al begon ik er zelf aan te twijfelen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/13/2019 06:26 PM

Sem
Als ze dat zegt kijk ik naar haar ik sneed mijn pols opnieuw door en vulde het glas opnieuw. Als ze wakker zou worden had ze mijn bloed wel nodig om thuis te komen. Ik zakte bij haar neer en drukte een kusje in haar haren waarna ik de bar verliet "welcome to my world Caar."  

Melinda
"Ik weet het niet hoor... Die 2 doen altijd herzenloze dingen." Ze ik tegen hem ik nam zijn gezicht vast " ik ben bang dat ik jullie alle 3 ga verliezen" nu vader er niet was had hij 1 ding dat niemand anders had.. Discipline en ons er vanaf houden om domme keuzes te maken. Voornamelijk Sem, Cara en Jonesy.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/13/2019 06:35 PM

Jonesy
'Mij raak je sowieso niet kwijt.' zei ik tegen haar en trok haar tegen me aan. Ik haalde diep adem. 'We krijgen zo gewoon een belletje  van Cara dat alles oké is en dat Sem naar huis komt.


Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/13/2019 10:17 PM

Melinda
Als hij dat zegt en me tegen hem aantrekt snuif ik zijn vertrouwde geur op. Ik sloeg mijn armen om zijn middel ´i love you.´Zei ik zacht terwijl ik iemand naar binnen horde lopen. Ik liet Jonesy los en liep toen naar de woonkamer waar ik Cara zag staan met een glas bloed.. haar ogen.. pik rood ´oh no.´

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/13/2019 10:24 PM

Cara
Ik was terug. Ik voelde mijn magie niet meer. Ik voelde helemaal niks meer. Ik zette het glas bloed neer. 'Laat ze dat drinken en vermoord ze. Hij is een hybrid.' zei ik enkel en liep vervolgens naar mijn kamer. Ik ging op mijn bed zitten en pakte mijn grimoire erbij. Normaal voelde ik iets wanneer ik het boek vastnam. Nu helemaal niets. Ik was alleen. Ik had helemaal niks meer, alleen maar dorst en de geur van menselijke Melinda deed me niet goed. Ik voelde me leeg, ik voelde woede, verraad. Eigenlijk wou ik niets meer voelen. Ik wou gewoon dood.

Jonesy
Ik glimlachte en wou terug naar boven lopen wanneer Melinda weg liep, maar hoorde haar iets anders zeggen. Ik liep fronsend naar de woonkamer en zag daar Cara staan. 'Fuck.' zei ik en keek naar haar. Een gevoel van schuld bekroop me. Het waren Melinda en ik die haar hadden gestuurd. Een heks die makkelijk te vermoorden was. Ze was nota bene gewoon een mens. Ik had zelf moeten gaan.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/13/2019 10:40 PM

Melinda
´I don´t care what happened to her.´ Zei John terwijl hij het glas gretig pakte en iedereen een sip liet nemen ´ik weet alleen dat dit haar karma moet zijn geweest.´ Hij pakte een mes van tafel en sneed iedereens keel door en daarna zijn eigen. Ik draaide me om naar Jonesy die lijkbleek wegtrok.. nu hadden we geen heks en een wolf meer.. maar 2 hybride´s die volgens mij de hele wereld nu haten.
Sinds mijn broer was weg gegaan van huis.. volgde Cara ook de deur uit. Jonesy en ik kregen meer berichten van de buiten wereld hoe onze 2 ontspoorde siblings de wereld een living hell maakte.´You should go..´ Zei ik tegen Jonesy op een zondag ochtend ´ik wil niet dat je aan mij vast zit en niks kan doen voor Cara en Sem.´ Met mijn woorden bedoelde ik dat mijn menselijke ass niks kon doen en zichzelf in de problemen zou brengen als ik me met die 2 zou bemoeien.. Jonesy was de enige van mijn 3 siblings met een healthy mind voor nu  dan. Ik glee met mijn vinger toppen lang zijn borstkast en keek achterlangs naar onze familie foto.´ You always where the glue of or family.. en ik moet accepteren dat je dat altijd zal blijven.´ Zonder Jonesy was onze familie echt miserabel geweest maar ik wist ook.. als ik hem nu zou loslaten om naar New orleans te gaan.. was de kans ook groot dat onze relatie kapot zou gaan. Het zou volgens mij ook lang duren voordat Sem en Cara on good terms zouden zijn.. Cara haten Jonesy niet ze haten Sem.. and she would do anything to kill him.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/13/2019 10:49 PM

Cara
Ik haalde mijn tanden uit de jongen zijn nek en rolde hem van mijn bed af. Ik veegde mijn mondhoeken af en keek naar Alice die mijn kamer in kwam gewandeld. Een heks die ik had opgepikt. Ze was degene die mij hielp Sem in de gaten te houden. Op zijn zwakke moment moest ik toeslaan en daarvoor moest ik hem in de gaten houden. Hij zou sterven en dit keer niemand hebben die hem terug brengt. Ondertussen was Alica ook bezig om te kijken of er een spell was om mij terug te krijgen als heks. 'Hij is in Oregon.'zei ze. Ik zuchtte. 'Kan hij niet naar een warm land gaan, zoals Italië?' vroeg ik oogrollend en kwam overeind. Ik liep naakt door de kamer en het deed me totaal niets dat ze me zag. Ik trok wat kleren aan en keek naar de lijken die allemaal verspreid lagen over de kamer.

Jonesy
Ik streelde langs haar arm en schudde mijn hoofd. 'I can't leave you alone here.'zei ik tegen haar. 'Plus heb ik geen idee waar ze uithangen. De nieuwsberichten komen van alle kanten.' Ik zuchtte. 'Ik had Cara nooit alleen moeten laten gaan.' zei ik en zuchtte diep.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/13/2019 11:18 PM

Sem
Ik zat met een glas whiskey in mijn hand op mijn troon in mijn 300 miljoen mansion. En keek toe hoe mijn kleine pact in oregon zometeen al deze mensen die ik had uitgenodigd voor mijn jaarlijkse gala zou uitmoorden. Sem Gallaway een van de sterkste alfa´s van de wereld had het leven prima in de hand. Ik kocht dure huizen hier en daar.. had seks met verschillende vrouwen, gebruikt drugs, moord,.. alles wat een narcist moest zijn was Sem Gallaway in 1. Ik was very charming en goodlooking naarmate ik ouder was geworden ik gerbuikte mijn looks om mensen te manupileren omdat compulsion me te saai werd. Ik wilde oprecht mensen dwingen om iets voor me te doen..´Heer Gallaway er is een gast voor u.´ Zei Houston mijn butler die ook een hybride was ik ging wat rechter zitten ´als het blond en mooi is stuur het weg.´ I was referring to my little sister die me al 3 jaar lang probeerd te vermoorden we both didn´t switched or humanity.. Al was ik niet van plan om Cara om te leggen. Ze behoorde tot de Lincolns mijn oude familie., een familie die shattered was.
Melinda
Als hij dat zegt zucht ik zacht ´het lijkt alsof we nooit 2 andere siblings hebben gehad.´Ik ging rechter zitten ´graduation is al bijna en de enige die daar bij zal zijn is jij.. moeder en oom Joshua zijn ook verdwenen of die komen alleen wanneer ze willen, or family is shatered because i wanted to be a part of the family.´Het was allemaal begonnen met mij ik die maar als een schaakstuk voorstelde voor vader

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/13/2019 11:43 PM

Jonesy
Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, jij hebt 0 schuld. Het is vader die ons heeft opgevoed zoals hij dat gedaan heeft.'zei ik en haalde diep adem. 'Jij moet niet je leven door hem laten beïnvloeden. Hij is niet meer.'zei ik en glimlachte. Ik drukte mijn lippen tegen de hare. 'Ik hou van jou met heel mijn hart.' zei ik tegen haar en wist dat ik uiteindelijk wel iets aan die twee moest gaan doen.

Cara
Ik liet eerst een meisje die ik compelled had naar binnen gaan. 'Nee, een brunette.' zei de hybrid. Zodra het meisje binnen was liep ik achter haar aan. 'Ik dacht geef je een afscheids geschenk, voordat je de kist in gaat. Je houdt toch wel van A negatief?' zei ik en speelde wat met een dagger die ik tussen mijn vingers liet rollen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/13/2019 11:54 PM

Sem
Als ik Cara zie binnen lopen met een prachtige dagger glimlach ik.´My beautifull sweet little sister´ ik kwam overeind en bekeek haar terwijl mijn beta´s al hun ogen op haar vestigde.´bruin staat je wel´ ik nam een joint vanuit mijn binnenzak en stak die op ´weet je wat er gebeurt als ik dood ga.. dan ga jij en 100 andere dood.. seems fine to me but i don´t think you want to be locked up in a prison world with all the people that you might will kill.´ Ik nam een flinke hijs en keek haar aan in haar ogen.. heb ik jullie al verteld dat ik Cara een flink aantal keren heb geneukt in deze 3 jaar waardoor ik uitstel steeds kreeg op de dag dat ik eigenlijk dood zou gaan. Ik bekeek haar lichaam eventually i will get what i wan´t because i am the one who turned her.. al mijn beta´s.. waren mijn slaven ik had uiteindelijk toch de macht.
Melinda
Als hij me zoent zoen ik mee ´ik hou ook van jou Joney.´ Ik trok de dekens over ons heen en wilde er nog even niet aan denken wat Cara en Sem aan het veroorzaken waren.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  61  |  62  |  63  |  64  |  65  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum