ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  62  |  63  |  64  |  65  |  66  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/14/2019 12:06 AM

Cara
'Vergeet ze niet te vertellen dat je hem die ene keer niet omhoog kreeg.'zei ik met een sarcastische glimlach. 'Inmiddels had je me iedere dag kunnen neuken als je gewoon had toegegeven dat je gevoelens had, maar daar was je te pussy voor.' zei ik tegen hem en keek hem recht aan. 'Het interesseert me niet dat ik dood ga. Zolang jij er maar niet meer bent is alles goed.'zei ik tegen hem en gooide met volle snelheid de dagger die net onder zijn hart belandde. 'Kijk maar uit. Als hij ook maar 1 milimeter verschuift, ben je er geweest.' zei ik en merkte dat alle hybrids hier al klaar stonden om me aan te vallen. Grommen van alle kanten, maar bang was ik niet. Het was mijn missie om Sem dood te krijgen. Als het tot mijn eigen dood leidde, was dat alleen maar meegenomen. Dat was ik sowieso van plan nadat Sem dood was. Ik wou niet leven zo. Ik was gemaakt en bedoeld als witch en zolang er nog geen spell was om mij terug te krijgen. 

Jonesy
Ik grijnsde en liet mijn hand langs haar lichaam streelde. Ondanks dat Sem en Cara nu de wereld uit elkaar aan het rukken waren was nu wel de relatie van Melinda en mij stabiel. Het is nog nooit zo goed gegaan en eigenlijk wou ik hen dat ook niet laten verpesten wanneer ze weer iets uitwraten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/14/2019 12:13 AM

Sem
Ik schoot in de lach en voelde het ding prikken in mijn hart waarna ik het gemakkelijk er uit trok. Ik bekeek het ding en zag zorgvuldig mijn naam er ingekerfd ´deze had vader door mijn hart gestoken.. toen jij je mond niet kon houden had mijn lul er in moeten stoppen dan zou het anders gelopen zijn waarschijnlijk.´ Ik bekeek haar en liep op haar af ´ik kan je nogsteeds elke dag neuken.. alleen mijn humanity staat uit.´Zei ik met een lachje ´so i don´t feel shit for you,´ Ik greep haar pols vast en duwde de dagger in haar hart ´you broke my heart.. and now i will break yours.´

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/14/2019 12:17 AM

Cara
Ik rolde mijn ogen en keek hem ongeïnteresseerd aan. 'Pff, toen was je met die slet van een Ginie bezig dus je lul was druk bezig.'zei ik tegen hem en voelde me koken van binnen. Als hij de dagger in mijn hart stak voelde ik mij langzaam grijs worden. 'Ik ben altijd eerlijk geweest over mijn gevoelens. Ga geen rollen omdraaien.' zei ik voor ik neer viel en helemaal grijs was weggetrokken.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/14/2019 12:26 AM

Sem
Ik grinnikte en keek hoe ze neerviel ´dit word saai.´ Zei ik tegen Houston ´ik heb er al 3 keer gedaggered deze maand en telkens als ik er ondagger komt ze nog steeds achter me aan.. hoe doen die andere 2 het eigenlijk.´Ik dacht aan Jonesy en Melinda en keek naar Cara ´i wan´t to ruin something so bad.´ Het was net alsof we toneel speelde zonde humanity was je als het ware een regelrechte narcist. Ik maakte een foto van Cara en stuurde het naar Jonesy zijn oude nummer ´come pick your sister up/Sem/

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/14/2019 12:32 AM

Jonesy
Ik werd verstoord door een telefoon die afging ergens onder mijn bed en zuchtte. 'Verdomme.' zei ik en kroop uit bed. Ik vond mijn oude telefoon in de doos onder het bed en zag een foto van Cara die gedaggered lag. 'For fucks sake.' zei ik geïrriteerd en liet de foto aan Melinda zien. 'Die jongen moet echt een pin door zijn harsens.' zei ik gefrustreerd en trapte tegen de prullenbak die in de kamer stond.


Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/14/2019 12:37 AM

Melinda
Ik keek hijgend naar de foto "dat is al de 3e keer deze maand." Zei ik zuchtend ik kwam overeind en trok mijn lingerie aan." We have to go" zei ik toen tegen hem terwijl Sem na 3 jaar nogsteeds koppig was om zijn humanity aan te zetten. We hadden al zijn berichtjes genegeerd omdat we hun niet tussen ons wilde laten komen.. Maar ze maakte hun probleem iedereens probleem.

Sem 
Ik legde mijn zusje neer in mijn bed.. En dacht aan haar woorden." Liar.. Anders zou je me toch gezoend hebben die dag" ik draaide me om en keek op mijn horloge." 3..2..1" mijn deur vloog open "brother!" 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/14/2019 12:42 AM

Jonesy
Ik trapte de deur in en keek meteen in de geamuseerde ogen van Sem. 'Zijn jullie nou klaar met jullie verrekte spelletjes?' zei ik en liep naar Cara. 'Jullie zijn echt nog een stel kinderen. Te schijterig om haar te vertellen wat je voelt, maar ondertussen zadel je ons ermee op.' zei ik tegen hem en trok de dagger uit Cara haar hart. 'Wat doe je nu als ze een ander stuk houd had meegebracht. Als het een normale dagger is staat ze niet meer op. Nu kan het je waarschijnlijk geen ene moer schelen, maar wacht maar tot zoiets ooit gebeurd. Dan ben je niet meer zo verdoms vervelend.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/14/2019 12:44 AM

Sem
"Toekijken hoe ze dood gaat simpel." Zei ik terwijl ik mijn broer niet sirieus nam "hoe gaat het met Melinda?" Vroeg ik nieuwsgierig hopend dat Jonesy haar had mee genomen." Of ben je bang dat ik en Cara haar leeg drinken?" Vroeg ik met een grijnsje terwijl Cara langzaam wakker werd.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/14/2019 12:53 AM

Jonesy
'Het recht om te weten hoe het met Melinda gaat heb je verspeeld.'zei ik tegen hem en keek hoe Cara bij kwam. De grijsheid trok weg en ze schoot overeind. 'Are you allright?'vroeg ik haar. Ze kwam van het bed af en keek naar Sem.

Cara
'Je bent echt een vieze vuile kut hond.'zei ik tegen hem en duwde hem een stuk naar achter. 'Ga je mij nu serieus de schuld geven van dit? Jij kon je niet binden. Jij kon die pik van je niet voor 1 iemand bewaren. Ik heb altijd gezegd hoeveel ik van je hield.' siste ik en sloeg mijn arm door zijn borstkas en nam zijn hart vast waar ik in kneep en vervolgens mijn hand terug trok. 'De volgende keer kom je er niet zo makkelijk mee weg. De volgende keer is het gedaan met je. Zonder aarzeling.' siste ik en keek naar Jonesy. 'Ruim zijn rotzooi niet op. Ga naar Melinda.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/14/2019 05:27 PM

Sem

Als ze dat zegt grinnik ik "you are the most hottest bitch i ever met." Zei ik terwijl ik vervolgens Jonesy aankeek "ik verveel me rot.." Ik raapte de dagger op en draaide me om naar Jonesy "and i wan't to terrorize my big sister.. Like in the old days." Ik kwam dichterbij "but you stand in my way." Ik duwde de dagger vliegensvlug in Jonesy's hart waardoor hij op de grond viel vervolgens glee mijn blik naar Cara "en nu hopen dat hij wakker word zonder humanity en mij net zoveel haat als jij nu doet." Zonder gedag te zeggen verdween ik opweg voor some quality time with the sister that doesn't hate me. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  62  |  63  |  64  |  65  |  66  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum