ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  64  |  65  |  66  |  67  |  68  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/16/2019 06:47 PM

Jonesy
Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. 'Jij bent degene die ze drijft naar het uitzetten van hun switch.' zei ik tegen hem en keek op als Melinda wakker wordt. Als ze gelukkig niet echt veranderd is en mij niet haatte zoals vader zei haalde ik opgelucht adem. 'You can torture us all you want, but the only thing you'll achieve is making sure Sem makes that big of a pack. Make Cara lose herself and make us love eachother more than before.'zei ik tegen hem. Er was niets wat hij kon doen dat mijn liefde voor Melinda weg zou nemen. Zelfs als mijn switch uit stond dan had ik alsnog een zwak voor haar.

Cara
Ik zat vast aan The Other Side. Wetende dat ik me niets zou herinneren van mijn tijd hier als ik terug werd gebracht. Ik wou schreeuwen dat hij me niet zomaar achter moest laten. Ik kon alles zien, maar niets inbrengen, niemand aanraken en niemand wat vertellen. Ik bekeek de mensen die blijkbaar mijn echte familie waren en fronste. Waarom hebben ze mij nooit eerder gezocht? Waarom hielpen ze me nu pas, terwijl ze blijkbaar sterk genoeg waren om mij bij vader weg te halen?

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/16/2019 07:20 PM

Ron
Ik glimlachte zwak maar ongezien "i wish you both goodluck my children." Voor ik het wist voelde ik Joshua een dagger in me stoppen "bring her back.. Ron!" Zei hij met rode ogen terwijl ik grijnsde "Emilia is not coming back.. Because she don't love you Joshua." Voor ik het wist trok ik grijs weg en was ik in mijn eigen prison.

Melinda
Als oom Joshua komt binnen gevallen en Ron bedreigd.. Wist ik dat vader een feud had gecreeerd met both mom and uncle Joshua. Ik hielp Jonesy overeind en keek naar oom Joshua die er niet bepaald vrolijk uit zag "waar zijn Sem en Cara?" 

Sem
De cofin begon met een spell terwijl Jack binnen kwam gelopen." Weet je zeker dat je dit doet Sem?" Ik knikte "alles om haar en mijn tante te beschermen." Oom Joshua mocht Cara niet vinden ze was niet veilig thuis hier kon ze opgroeien tot de leider van haar eigen cofin. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/16/2019 08:44 PM

Jonesy
Ik keek hoe vader langzaam grijs wegtrok en kwam overeind. Hoe kwam oom Joshua nu weer hier. Ik haalde diep adem en beet op mijn lip. 'Toen vader verscheen zijn ze beide gevlucht. Geen idee waarnaartoe, maar Cara heeft Sem terug kunnen halen en daar tante Emilia gezien.' zei ik tegen hem. 'Ze wilt niet terug.'

Cara
Ik beet op mijn lip en voelde tranen langs mijn wangen rollen. Dit zou de laatste keer zijn dat ik Sem zou zien en zou herkennen als ik goed raadde wat hij van plan was. Ik merkte dat mijn bereik aan The Otherside zwakker werd. Ik greep naar mijn eigen lichaam en werd hier met een diepe adem haling in wakker. Ik kon me niets herinneren van The Other Side en keek op me heen. 'Waar ben ik?' vroeg ik en keek naar Sem. 'Sem, You killed me!!' schreeuwde ik en voelde hoe de meid achter me haar middelvingers op mijn slapen plaatste. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/16/2019 10:43 PM

Sem
Als Cara wakker word als haar oude zelf maar Alexi haar geheugen al snel wist. Zucht ik.." Ik heb even adem nodig" ik liep naar buiten. Dit zou ik voot de rest van mijn leven regretten. Cara was mijn soulmate.. En dat ik nu verwijderd van haar zou zijn en een totale stranger.. Deed me zeer.

Melinda
Onze oom verdween zonder wat te zeggen.. Terwijl ik me omdraaide naar Jonesy." Ik weet echt miet waar Sem mee bezig is.." Zei ik tegen hem terwijl ik me machtig voelde en me heel erg aangetrokken voelde tot Jonesy.. Ik was al aangetrokken tot hem maar nu voelde het intenser net alsof ik op dezelfdw lvl als hem ben.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/16/2019 10:55 PM

Cara
Ik voelde een stroomschokje door mijn hoofd gaan en keek vervolgens op. Ik wist op dit moment even niets. Ik wist alleen mijn naam en dat ik een witch was. Ik kwam van de tafel af en keek om me heen. 'Wat doe ik hier? Wie zijn jullie?' vroeg ik en keek naar de meid die er stond. 'Ik ben Alexi. Je halfzus.'zei ze. Ik glimlachte zwakjes. 'Hoe kom je daar nu weer bij? Ik...' zei ik en wou eigenlijk over iets beginnen maar wist niet wat. 'Volgens mij heb ik geen familie?' zei ik verward.

Jonesy
Ik keek hem na en draaide me naar Melinda. 'Ik weet het ook allemaal niet meer. Laat Joshua er maar mee dealen.' zei ik tegen haar en trok haar tegen me aan. 'Ik dacht dat ik je kwijt was.'zei ik en drukte een kus in haar haar. 'Hoe voel je je?' Ik nam haar hoofd in mijn handen en keek in haar ogen. Ik kon aan haar energie voelen dat ze ook een duivel was nu. Al beviel het me niet. Ik worstelde iedere dag nog met de woede te beheersen dat een duivel zijn met zich mee bracht. Gelukkig was ik goed in het beheersen. Tot het moment dat ik de controle verloor.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/16/2019 11:15 PM

4 maanden later

Melinda
Jonesy en ik waren de laatste 2 in huizen lincoln. We hadden beide onze diploma's gehaald ik werkte als kinderjuf op een opvang voor weeskinderen en probeerde mijn duivel in toom te houden. Jonesy werkte in een garage de seks was 10 keer beter geworden en alles liep goed voor ons. Behalve dat Sem om de haverklap verdween en alleen met mij wilde praten maar hij zei geen woord over Cara wat Jonesy kwaad maakte.

Sem
"Werkt ze vandaag of niet?" Vroeg ik aan de receptie terwijl ik het over de geweldige Cara Roswell had. 1ste rang model van Arkansa "ze heeft een afspraak bij gucci maandag loopt ze de catwalk van Prada.. Bent u een fan?" Vroeg de reciopnist terwijl ze al naar de bewaker keek "no love.. I am her brother." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/16/2019 11:26 PM

Jonesy
'U kunt de auto komende woensdag weer ophalen.'zei ik terwijl ik aan mijn witte hemd het smeer afveegde. Ik nam de sleutel van de auto aan van de vrouw en keek hoe ze in de auto van waarschijnlijk haar man wegreed. Ik zuchtte en hing in mijn kantoor de sleutel in het sleutel kastje. 'Jongens, ik zie jullie morgen.'zei ik terwijl ik zelf klaar was met mijn dienst en liep naar mijn eigen witte Bentley sportauto. Ik werkte niet in de garage om geld te verdienen, maar om mijn leven nog een beetje normaal te laten lijken. Ik reed naar huis waar ik zag dat Melinda thuis moest zijn. Ik parkeerde mijn auto naast de hare en liep naar binnen. 'Babe, I'm home!' riep ik met een grijnsje.

Cara
Verveeld kwam ik uit de shoot en liep naar mijn kleedkamer. Het was een normale shoot vanuit het agency om mijn portfolio uit te breiden. Nu ik mijn familie had gevonden was mijn leven wel op de rails. Alles voor die tijd was dan ook een groot zwart gat. Ik probeerde er vooral niet te veel mee bezig te zijn. Ik kleedde mij om en paradeerde op mijn hakken door het gebouw. Ik was hun topmodel. Hun oogappel. Het gezicht van hun agency. Als ik beneden kwam liep ik naar de receptie waar de receptioniste zat. 'Ik ben er weer vandoor. Alle belletjes kun je doorverbinden naar Linda. Zij beoordeeld de aanbieders.'zei ik en keek heel kort naar de jongen die er stond. Hij had wel iets bekends. Zeker iets heel knaps, maar ook daar besteedde ik niet teveel aandacht aan. Ik liep naar buiten waar mijn grijze Porsche stond. Ik keek kort op mijn telefoon waar ik een bericht had van mijn broer en halfzus uit een groepsapp. - Ik ben nu klaar en kom naar huis X -  stuurde ik.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/16/2019 11:37 PM

Sem
Als ik Cara's stem hoor voor een split second. Gaat mijn hart te keer nog sneller dan dat het normaal klopte als ik haar zag. Ik keek haar na naar buiten.. Het was weer de 1ste keer in 2 weken dat ik haar zag. Ik ben bijna naar al haar shows geweest. Ik kon haar nogsteeds niet loslaten.. Maar ik moest het wel loslaten. Ik liep haar achterna en dacht aan Jonesy en Melinda.. Jonesy haten mij na het veraad dat ik had gepleegd Melinda vond me maar vaag omdat ze dacht dat ik Cara kidnapped had. Maar temminste geloofde ze dat ze ergens anders beter af is. Vooral met oom Joshua die op me hielen zat "you Cara right?" Zei ik tegen Cara terwijl ik haar aankeek en ze vast wel moest denken.. Wat moet deze totale vreemde van me?

Melinda
Ik was net klaar met douchen en liep naakt naar beneden." Net op tijd voor je o zo vermoeiende vriendin die heel veel zin heeft in je." Zei ik met een glimlachje terwijl ik naar hem keek hij was echt lekker.. Nu ik geen mens was voelde seks zoveel beter en was ik minder op mijn hoede. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/16/2019 11:53 PM

Jonesy
Als ik Melinda naakt van de trap af zag komen lopen had dat meteen een reactie op mij. Ik beet op mijn lichaam. 'Fuck Melinda!'zei ik terwijl ik haar helemaal uit elkaar wou trekken. Ik liep op haar af en tilde haar op met beide benen aan een kant van mijn lichaam. Mijn lippen wellustig tegen de hare. 'Promise me that you'll never stop surprising me like this.'zei ik met een grijnsje en liep met haar naar de keuken die het dichtst bij was.

Cara
Net als ik wil instappen hoorde ik mijn naam. 'Niet moeilijk te raden met mijn gezicht op alle bussen en gebouwen hier in de stad.' zei ik tegen hem en fronste. 'Ben je een fan?' vroeg ik en sloeg de auto deur weer dicht en keek hem aan terwijl ik tegen de auto leunde. Er was iets aan hem dat mij heel erg aantrok, maar ik probeerde het te negeren. Ik had geen tijd voor jongens. Op one night stands na. Zelfs daar moest ik mee oppassen voor ik in een of ander roddelblad stond.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/17/2019 12:08 AM

Melinda
Als hij al snel handeld zoen ik grijnzend met hem mee." I promise" als ik uiteindelijk in de keuken beland op de keukentafel grijns ik." Fuck me up babe" zei ik grijnzend zodat ik straks heerlijk kon slapen en morgen goed kon functioneren voor de klas. Ik was blij dat ik het goed had met mijn Joney.

Sem
Als ze vraagt of ik een fan ben bijt ik op mijn onderlip "nee... Maar.. Ik zou je wel willen scouten.. Voor mijn agency" loog ik terwijl ik naar haar keek. Het was nogsteeds raar dat ze niet wist wie ik was ik miste mijn Cara.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  64  |  65  |  66  |  67  |  68  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum