ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/14/2019 03:00 PM

Cara
Ik keek hem fronsend na als hij zo geïrriteerd wegloopt. Ik liep naar de werkkamer van mama en opende deze met een spell. 'Porta aberta agora.' zei ik zacht en de deur klikte uit het slot. Uit haar kast haalde ik mijn grimoire en ik liep ermee naar mijn kamer. Ik pakte alle benodigdheden uit een grote kist onder mijn bed. Voor andere wezens en mensen dan mij zag het er uit als een normale reiskoffer met kleding als ze het openden.

Jonesy
Ik lachte. 'Het zou raar zijn als ik nog zo klein was.' zei ik tegen haar en sloeg mijn arm om haar heen en trok haar steviger tegen me aan. 'Ik maakte me echt zorgen toen je opeens weg was. Ik dacht zelfs al dat een bloedzuiger je leeg had gedronken ofzo.' zei ik met een grinnikje.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/14/2019 03:15 PM

Melinda
'I am on vervain.'Zei ik met een lachje terwijl ik hem vervolgens in zijn ogen aankeek. Zijn gezicht kwam langzaam dichter naar de mijne 'kinderen!'Zei Gaia met een lachje die ons onderbrak en de kamer binnenkwam met Jonesy's bordje eten.'Cara vertelde me dat je wel honger zal hebben Johny.. blijf maar liggen ik leg het hier voor je neer.' Liefelijk zette ze het bordje op mijn bureau en zette ze een nieuw doosje pijnstillers op mijn nachtkastje 'ik zag dat ze op waren.' 
Sem
' Fuck'gromde ik terwijl ik Kate's bil neersloeg en haar zo hard neukte dat het weergalmde. Ik kwam klaar naar een flink aantal minuten stoten en zakte hijgend naast haar neer ik glee met mijn rechterhand door mijn haar. Terwijl Kate's blauwe geile ogen me aankeken 'je hebt Cara toch niks verteld?' Ik greep naar een sigaret op mijn nachtkastje en stak die aan 'natuurlijk niet en al zou ze het weten.. fuck dat ik neuk wie ik wil.'Ik was boos omdat ze Jonesy aandacht gaf onze ding was begonnen toen ik 14 was ik was over mijn oren verliefd op Cara.. zins de dag dat mijn vader haar geadopteerd had eerst was het ik, Jonesy en Melinda.  Ik was de herrieschoper van de familie en Jonesy en Melinda konden allebei niet met mijn gedrag.. dus speelde Jonesy soms met me en Melinda helemaal niet waardoor Jonesy meer aandacht had voor Melinda. Moeder zag dat en stuurde vader om een nieuw kindje te adopteren en dat was Cara.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/14/2019 03:26 PM

Cara
Ik zat in kleermakerszit op mijn tapijt en stampte wat kruiden fijn die ik vervolgens in capsules deed. Ik sloot mijn ogen en haalde diep adem. 'suprimir pensamentos, suprimir pensamentos.' herhaalde ik een paar keer tot ik voelde dat de magie in de capsules zat. Ik glimlachte en deed het in een soort van oranje kokertje hoe ze je de pillen ook vanuit het ziekenhuis meegeven. Ik haalde een hand door mijn haar.

Jonesy
Als Gaia binnen komt zuchtte ik even en knikte. 'Dankjewel Gaia.' zei ik en keek haar na als ze ook weer weg gaat. 'Soms vraag ik me af waar haar gevoel van timing zit.'zei ik met een lachje en kwam overeind om wat te eten van het bord. 'Als het je misselijk maakt ga ik wel even ergens anders eten.' zei ik met een mond vol kip.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/14/2019 03:39 PM

Melinda
Als hij begint met eten lach ik zachtjes Gaia glimlachte zwakjes 'je geniet ervan en daar gaat het om.'Zei Gaia terwijl ze de kamer verliet.' Hoe is het eigenlijk afgelopen met Cara?'Vroeg ik hem terwijl ik weer ging liggen en het koude doekje op mijn voorhoofd neerlegde en mijn ogen sloot.
Sem
Ik en Kate zaten beide op onze telefoons terwijl ze maar bleef praten over dingen die me niet boeide.'We hebben nieuwe aplicaties gekregen voor het cheerteam een nieuw meisje Ginie.. ze is best knap Cara gaat haar zo niet accepteren.'Als ze dat zegt pak ik haar telefoon 'hey!' Ik zag de foto en grijnsde 'zij ziet er wel lekker uit.'

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/14/2019 03:46 PM

Cara
Zodra ik alles had opgeruimd deed ik ook mijn grimoire in de kist en schoof deze onder het bed. Nu kon moeder hem niet meer vinden om hem terug af te pakken. Ik haalde een hand door mijn haar en ging op bed liggen. Al snel merkte ik hoe erg ik me verveelde. Ik keek in mijn telefoon lijst en stuurde Kathy een appje. - Waar hang je uit, ik verveel me. - stuurde ik haar en wachtte op antwoord. Er was vanavond geen training voor volleybal of voor het cheerteam dus dat was ook geen optie.

Jonesy
Als ze vraagt naar Cara glimlachte ik zwakjes. 'Beter. Zeker nu Olivier zijn verdiende loon heeft gekregen van ons allemaal.' zei ik en glimlachte. 'Waarom vertel je haar niet dat jij die naakt foto van hem hebt doorgestuurd. Ik denk dat ze dat wel zou waarderen.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/14/2019 03:54 PM

Melinda
'Ik hoef geen credit.'Zei ik tegen hem terwijl ik hem aankeek 'Sem en Cara boeien me niet... ik hoef hun erkenning niet.' Ik kwam overeind en voelde me iets beter door de pijnstiller.' Heb je nog nachtmerries?'Vroeg ik hem toen hij mocht wel 18 zijn maar ik kon aan hem zien dat hij veranderde in zijn gedrag. Toen we 16 waren had hij geen aandacht meer voor me en werd hij net als Sem en Cara met in zijn hoofd dat populair zijn en alle meisjes in je bed hebben het toppunt van je leven is. Maar dat zorgde ook voor mij afkeer en terughoudende gedrag.. ik wilde niet dat we elkaar pijn zouden doen.
Sem
Als Cara haar snapt maak ik vals een snap van ons -bij mij x Sem. Stuurde ik terwijl Kate haar ogen uitkeek 'ze gaat me killen.' Ik gooide haar telefoon op bed en kwam overeind.' Je heb Jonesy ook geneukt dus waarom mij niet dan?' Ze nam diep adem 'actually i don't know.'

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/14/2019 04:03 PM

Cara
Als ik een bericht terug krijg keek ik op. Mijn mond viel open. 'Bitch!' zei ik in mezelf. - Zoek maar een andere vriendin. - stuurde ik haar terug en kwam overeind. Ik liep naar beneden en stapte de deur uit. Met mijn Porsche reed ik naar de bar waar ik aan de bar ging zitten en tequila shots bestel. Ik stuurde een bericht naar Sophia, Macy, Ethan en Keith om hierheen te komen.

Jonesy
'Cara boeit je blijkbaar wel, anders had je de foto niet verstuurd. Dat Sem je niets boeit snap ik. Hij is een egoïstische lul, maar het was Cara die me zei dat ik je moest gaan zoeken en die belde waar je was. Ze laat het misschien nooit helemaal blijken maar ze geeft toch om je en ik denk dat jij ook om haar geeft.'zei ik tegen haar en haalde mijn schouders op. 'Nog maar af en toe.'zei ik. Niet gelogen. Als ik Cara haar pillen nog in mijn systeem had zitten als ik ging slapen dan had ik geen nachtmerries.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/14/2019 04:07 PM

Melinda

"Because she knows that you like me." Zei ik tegen hem "het gaat er echt niet om mij hoor." Zei ik terwijl ik me weer keerde tegen hem i was a horrible sister. And i hate myself.

Sem

"Fuck sem ze is boos." Ik hield mijn schouders op "boeit het." Ik kledem me om "je kan weer gaan Kate.. Ik ga die nieuwe checken" terwijl ik dacht aan Ginie. Ze was blond en aantrekkelijk.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/14/2019 04:12 PM

Cara
Als ze binnen kwamen had ik al een paar shotjes gehad. 'Hey, waarom opeens het idee om hier te chillen?' vroeg Sophia. 'Kathy fucked my bother.' zei ik tegen ze. 'Je maakt een grapje?' vroeg Keith. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik heb haar verteld dat ze een andere vriendin kon gaan zoeken.' zei ik tegen ze. 'Ugh gadver. Hoe kan ze zo zijn. Iedereen weet dat je nooit iets moet doen met een sibling van je beste vriend of vriendin.'zei Macy. Ik knikte. 'Dus laat de shots maar komen.'

Jonesy
Ik zuchtte. 'Wanneer ga jij nou eens inzien dat niet iedereen op de wereld je verschrikkelijk vind en al helemaal je familie niet. We mogen dan wel niet gebonden zijn door bloed, maar we zijn alsnog familie. Je maakt het alleen maar kut voor jezelf door je af te zonderen. Door je te laten afzonderen.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/14/2019 04:52 PM

Melinda

"Wat weet jij nou er weer van!" Zei ik boos tegen hem "jij Sem en Cara kunnen doen wat jullie willen... Het is niet dat jullie me ooit hebben betrokken bij iets." Zei ik tegen hem "en doe niet alsof je om me geeft, want je neukt de hele wereld toch." Ik liep de badkamer in en kreeg tranen van woede in mijn ogen. Ik had hem nooit zo dichtbij mogen laten komen.


Reply
First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum