ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  72  |  73  |  74  |  75  |  76  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/23/2019 11:15 PM

Cara
Met gesloten ogen genoot ik van mijn handelingen. Ik beet op mijn lip. 'Sem.' kreunde ik zachtjes en opende vervolgens mijn ogen. Als ik dan Sem in mijn kamer zie staan schrik ik. 'Wtf Sem. Ooit gehoord van kloppen.'zei ik terwijl ik de dekens hoog optrok om mezelf te bedekken.

Jonesy
Ik keek naar de serie en zag dat het een ziekenhuisserie was. Opzich wel leuk, maar meer een serie voor Melinda en Cara inderdaad. Als Melinda opeens begint over mijn maagdelijkheid fronste ik. 'Nee, al een tijd niet meer. Ik dacht dat je dat wel wist.' zei ik en haalde een hand door mijn haar en gooide het bot van de kip terug in de legde bucket. 'Waarom wil je dat weten?'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/23/2019 11:19 PM

Melinda
Als hij dat zegt trek ik terug "nee niets." Ik kwam overeind en bracht de bucket naar de koelkast "ik ga slapen tot morgen." Zei ik tegen hem terwijl ik richting de gang liep wat voor bs antwoord was dat nou weer.. Natuurlijk weet ik het maar waarom nu al seks?

Sem
" Nee want ik horde mijn naam." Ik deed de deur achter me dicht "Cara ben je maagd?" Vroeg ik toen simpel. Voor de zekerheid want ik wilde haar eerste zijn en misschien zij de mijne maar als ze al ontmaagd was.. Zou ik mijn lul eerst ergens anders in steken om ervaring op tw doen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/23/2019 11:24 PM

Cara
Ik beet op mijn lip als hij dat vroeg en bloosde een beetje. 'Ja, ik ben nog maagd.' zei ik tegen hem en keek hem niet aan. Ik had hem er zo vaak over geplaagd zodat het nooit over mij zou gaan. Ik trok de deken nog iets omhoog en keek hem vervolgens aan. Ik wist even niet meer wat ik zeggen moest. Hij had me duidelijk gehoord. 

Jonesy
Ik fronste en keek haar na. 'Vrouwen.'zei ik schouderophalend. Ik stak nog een joint op en keek de aflevering af voor ik ook naar boven ging. Ik hoorde gepraat in Cara haar kamer dus die twee zullen wel weer aan het kibbelen zijn. Ik liep door naar mijn eigen kamer en kroop onder de dekens.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/24/2019 07:52 AM

Sem
Ik glimlachte zwak "en was je zo net aan het vingeren denkend aan mij?" Ik kwam dichterbij en ging naast haar zitten op bed. Ik schoof mijn hand onder de dekens en glee met mijn vingertoppen langs haar rechterbeen. 

Melinda
Ik poetste mijn tanden en keek in de spiegel." Rotzak" ik schudde mijn hoofd en probeerde mijn gevoelens voor Jonesy al een tijdje te onderdrukken. Ik was zijn zus ik kon niet maken dat ik mijn gevoelens uiteindelijk zou uiten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/24/2019 03:46 PM

Cara
Ik beet op mijn lip en keek naar zijn hand die nu op mijn been lag. Ik haalde diep adem en keek hem in zijn ogen aan. Ik knikte. 'Ja.' zei ik zacht en merkte het effect dat hij op mij had. Het voelde zo verschrikkelijk fout, maar ook zo geweldig goed.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/24/2019 06:02 PM

Sem
Ik glee met mijn hand naar haar vriendin en wreef langs haar clitoris als ik het goed had. Ik bracht mijn lippen naar de haren en zoende haar teder terwijl mijn wijsvinger en middelvinger naar haar hol zochten. Sem Lincoln die zijn zusjes verlangens vervulde. 


Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/24/2019 07:44 PM

Cara
Ik kreunde en zoende met hem mee als ik zijn lippen tegen de mijne voelde. Zoenen had ik wel al ervaring mee. Het voelde heel anders wanneer iemand ander me vingerde. Veel beter. Ik beet kort op Sem zijn lip en keek hem vervolgens kreunend aan. 'Omg Sem.' hijgde ik.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/24/2019 07:49 PM

Sem

Ik ging steeds sneller en horde toen Melinda's deur open gaan door mijn wolvenzintuigen. Ik stopte en sprong overeind terwijl ik mijn natte hand in mijn broekzak verborg. Ik horde haar de deur alsof het niks was open rukken van Cara's kamer." Cara de douche is vrij" zei ze simpel terwijl ze mij aankeek.

Melinda
"Is er wat Sem je kijkt me zo aan?" Zei ik hij werd wakker geschud en schudde zijn hoofd "nee hoor deed Cara alleen even een plezier morgen school he zorg dat je op tijd in bed ligt 4 oog." Zei hij terwijl ik fronste en langs me de kamer uitliep.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/24/2019 07:53 PM

Cara
Net voor ik mijn hoogtepunt kon bereiken stopte Sem. Al snel werd duidelijk waarom. Ik keek Melinda chagrijnig aan. 'Kun je niet kloppen?' vroeg ik haar chagrijnig en draaide me op mijn zij alsof ik ging slapen. Ze hoefde niet te zien dat ik hier half naakt lag. Nu was ik echt chagrijnig dat ik niet klaar was gekomen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/24/2019 07:57 PM

Melinda
"Zeikwijf wanneer ik het niet doe jank je tegen Sem en Jonesy dat ik niks goed kan." Ik smeed haar deur dicht en liep naar mijn kamer waar ik ging liggen in bed. Ik vond Cara een arrogante trut ik wist niet waarom mijn broers haar als een lievelingetje zagen van mij kon ze de pot op.

Sem
De volgende dag maakte iedereen zich klaar voor school."Jones waar is mijn motor sleutel!" Riep ik rond terwijl ik er overal naar zocht ik had net mijn scooter bewijs gehaald en ree elke dag met dat ding naar school.. Ik noemde mijn motor Sabrina ze was een zij ja. Ik dacht kort aan gister hoe ik Cara vingerde ik had wel eerder iemand gevingerd maar mijn lul ergens insteken deed ik nog niet. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  72  |  73  |  74  |  75  |  76  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum