ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/14/2019 04:56 PM

Jonesy
'Omdat jij je afgezonders houdt ja.' zei ik tegen haar en zuchtte geïrriteerd. 'Niet dat het je aan gaat maar ik neuk helemaal niemand op dit moment. Maar goed ga maar weer in zelf medelijden jezelf opsluiten in plaats er iets van te maken.'zei ik en ik had eigenlijk meteen al spijt toen het eruit kwam. Ik liep haar kamer uit en sloeg de deur boos dicht.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/14/2019 08:17 PM

Sem
De volgende morgen zat ik alleen aan tafel cornflakes te eten wat heel eigenaardig was.. Want meestal kwam iedereen rond deze tijd eten. Ik keek op mijn telefoon en zag geen enkel bericht van mijn siblings. 

Melinda
Ik was al op school en pakte zuchtend mijn boeken mijn keel deed pijn maar ik moest maar even door bijten. Nu had ik niemand meer door mijn eigen doen.. Maar dat intresseerde me niet al wist ik dat loog." Hey je leeft nog" ik keek op en zag dat het Ben was "hey.. Nog bedankt voor gister mijn maid vertelde me dat je me naar de ziekenboeg had gebracht." Zei ik terwijl hij glimlachte "geen probleem ik zag al dat je gezicht wat pips was.. Hey je kan me bedanken door te komen naar ik en mijn zus's antiek winkel waar ik part-time werk." Zei hij terwijl ik fronste "you are a chess player right.. We houden schaakwedstrijden in de winkel misschien dat je iets wint." Ik keek wat bedenkelijk naar mijn telefoon "ik denk dat ik wel wat tijd kan maken." Hij grijnsde breed en gaf me het voldertje waar het adres op stond "dan zie ik je..." "Melinda" zei ik tegen hem "Melinda."

Reply Edited on 03/14/2019 08:53 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/14/2019 10:25 PM

Cara
Ik was al vroeg naar school gegaan en was mijn slag aan het oefenen voor volleybal. Ik had al een net gespannen en stond met een kar vol ballen net buiten het veld waar je opslag. Achter me hoorde ik de stem van Sophia die binnen was gekomen. 'Are you okay?' vroeg ze. Ik ging ondertussen gewoon door met slaan. 'Ik heb een kater, voor de rest gaat het prima.' zei ik haar. 'Zeker? Je hebt in een klap je beste vriendin verloren.' zei ze. 'Als ze zoiets flikt is ze mijn beste vriendin nooit geweest.'zei ik haar.

Jonesy
Cara had me de capsules vanochtend gegeven. Ik mocht er niet teveel nemen want dan zou ik mijn geheugen kunnen verliezen of alle gedachtes zouden gewoon wegblijven. Ook goede gedachtes. Dan zou ik gewoon niet meer kunnen denken. Ik zuchtte en nam er een in met veel water en liep vervolgens naar het ontbijt. Ik nam snel een broodje en keek naar Sem. 'Waar is de rest?' vroeg ik hem. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/14/2019 10:38 PM

Sem

"Zoals je kan zien is geen 1 van onze geweldige zusters er." Zei ik tegen hem "Cara is waarschijnlijk vurig vandaag dus pas op." Zei ik met een lachje terwijl ik overeind kwam." Tenslotte is het shopdag.. Het is jou buurt om haar te rijden naar de stad" ik stak een sigaret op." Voelt Melinda zich al beter of is haar mensen lichaam nogsteeds aan het uitzieken?"

Melinda
School had niet lang geduurd aangezien alle lessen waren gecanceled door het hete weer. Ik ree mijn Jeep naar het centrum en parkeerde die voor een oude antiekwinkel. Ik stapte uit en liep de winkel binnen waar ik Ginie aan de kassa zag." Melinda" zei ze glimlachend terwijl ze op me afliep en me een knuffel gaf." Ginie" zei ik zwak terwijl ik rondkeek opzoek naar Ben "ben jij Ben's zus?" Vroeg ik grijnzend ze knikte "ik en mijn broer zijn verzamelaars net als onze ouders zoals je ziet." Ben kwam vanuit een inloop kast tevoorschijn en begroeten me "wanneer zijn de schaakwedstrijden?" Vroeg ik "uhmm die zijn er niet." Zei Ben lipbijtend ik fronste "maar ik moet je dringend wat laten zien." Hij nam mijn pols vast en nam me mee naar hun achtertuin waar een huisje was "Ben leg uit." Zei ik tegen hem terwijl we in een huisje vol rare matrialen waren." Heb je ooit is pijlenbokg geschoten" ik schudde mijn hoofd "ik ben niet goed in fysieke sporten.. Alleen schaak." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/14/2019 10:45 PM

Jonesy
Ik rolde mijn ogen. 'No way. Ze heeft een auto, ze rijdt zelf maar.'zei ik tegen hem en was een beetje klaar met dat rondrijden van Cara. Ik keek naar Sem en zuchtte. 'Geen idee. Ik kreeg gister ruzie met haar dus ze zoekt het maar uit.'zei ik ook al meende ik het niet helemaal. Als mijn telefoon af gaat keek ik erop. 'Lessen vallen uit. We hoeven niet te gaan.' zei ik tegen hem en ging vervolgens dan maar gewoon aan tafel zitten om rustig te eten.

Cara
'Kom, we gaan wat koffie drinken. Daar wordt je misschien wat nuchterder van. Keith, Macy, Jack en Ethan zijn er ook.' zei ze. Zuchtend ruimde ik alle ballen op, maar liet het net staan. Morgen was er toch training en vanavond nog cheerleading op het veld dus dat scheelde. 'Is Sem er? Hem hoef ik namelijk even niet te zien en meestal waar Jack is daar is hij ook.' zei ik tegen Soph. 'Nee Sem is er niet.' zei ze. Ik knikte en liep met haar dan naar de koffie zaak tegenover de school.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/14/2019 11:00 PM

Sem
"Ruzie?" Zei ik fronsend "Melinda is altijd bot tegen mij maar tegen jou dat verbaasd me.. Maar het is niet dat we echt naar haar omkijken Melinda is gewoon nerdy Melinda laat er doen wat ze wilt het is beter als je niet met haar bemoeit.. Zoek een vriendin ofzo." Zei ik om het onderwerp af te poeieren. Vroeger waren Melinda en Jonesy close maar ook echt close dat de ene de andere niet eens voor een dag kan los laten. Maar zins Cara bij ons was gekomen als jongste keken we beide meer naar cara om dan naar Melinda. Cara was like a princes en super schattig als kind iets wat we beide graag willen beschermen. Ik was altijd gemeen tegen Mel omdat ze een mens is sometimes i made her cry omdat ik haar dan kon uitlachen.. Ik wilde niet dat ze alle aandacht kreeg van Jonesy ik was altijd al jaloers geweest op hun band. 

Melinda
"Dan word dit je eerste keer van helsing." ik fronste "nu space je gewoon ik ben geen supernaturel hunter.. Bestaan die dingen wel?" Ik wist dat ze bestonden maar ik wilde mijn neus laten bloeden." Melinda mijn zus en ik zijn wachters van de zwarte markt.. Dat teken in je nek represents your clan." Ik raakte mijn nek kort aan "ik dat teken al jaren and my family thinks i am ordinary behalve mijn broer.. " Bij mijn broer voel ik pijn in mijn hart "mijn jongere broer is een pestkop en mijn zus een arrogante trut maar ik hou wel van ze," hij keek me lang aan "je bent geadopteerd he?" Ik knikte "dus denk maar niet dat ik zo een wapen kan gebruiken." Ik keek naar het grote ding precies met het tekem in mijn nek." Onze ouders hebben het ding gestolen.. Maar ik denk dat het misschien wat dingen in je verleden kan opbrengen zoals je biologische ouders."

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/14/2019 11:10 PM

Cara
Eenmaal bij de koffie shop ging ik naast Sophie en Jack zitten en bestelde een Latte Machiato. 'Ik hoorde wat Sem gedaan heeft met Kathy.'zei Jack. 'Wat een naaistreek van beide.' Ik glimlachte zwakjes. 'Jack, ik verwacht niet van je dat je Sem afkraakt hoor.' zei ik tegen hem. 'Ik zeg het hem ook wel in zijn gezicht. Het is gewoon een naaistreek. Betekend niet dat ik meteen geen vrienden met hem ben.' zei hij. Ik knikte en zuchtte kort. 'Kunnen we het alsjeblieft over iets anders hebben?' vroeg ik waarop Macy meteen over een ander onderwerp begon en ik een soort van uit zonede.

Jonesy
'Ik heb geen zin in een vriendin. Vrouwen zeiken toch alleen maar. Ik moet gewoon iemand eens goed neuken ofzo. Misschien vanavond een feestje in penthouse? Morgen is toch weekend.'zei ik tegen Sem wetende dat Cara hem de sleutels had gegeven. Ik had het even gehad met mijn brave gedrag. Zeker nu de capsules van Cara beter aansloegen. Ik kon alle slechte gedachtes onderdrukken en het was heerlijk.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/14/2019 11:21 PM

Sem
Ik spuugde bijna mijn slok melk uit en keek Jonesy grijnzend aan." Jij feesten en neuken?" Zei ik met een lachje "dus mijn broer wilt weer de badguy zijn.. Fine bericht Cara maar of we de panthouse mogen." Ik kwam overeind "o wacht ik heb de sleutels." Ik haalde grijnzend de sleutels uit mijn achterzak "let's go." 

Melinda
"Probeer het." Hij nam mijn hand vast "you are not ordinary." Hij nam de pijlenboog van de haak. Terwijl hij me mee nam naar buiten "probeer het." Ik kon het niet laten en nam de pijlenboog vast al snel voelde ik een geweldige kracht door me stromen ik trok een pijl uit de koker en spand die aan op de boog." Je doelwit is iets levends." Voor ik het wist schoot ik een vogel uit de boom mijn ogen werden Grijs terwijl ik de boog liet vallen "en je zei nog dat je alleen maar kan schaken." Het was alsof ik elk geluidje kon horen en alles van 100 kilometer afstand kon zien en ruiken zodra ik dat ding vast had." Probeer jij het is.. Het kan ook beginners geluk zijn."

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/14/2019 11:28 PM

Cara
Ik haalde een hand door mijn haar en dronk van mijn koffie. Ik lachte om iets wat Keith zei, maar echt erbij was ik niet. 'He, gaat het wel?' vroeg Jack me zachtjes. Ik glimlachte en knikte. 'Ik vraag me gewoon af waarom Sem dat zou doen.' vroeg ik en beet op mijn lip. 'Komt wel goed. Misschien moet je hem uitleggen hoe kut je dat vindt.'zei hij. Ik haalde mijn schouders op. Ik was sowieso geen grote prater en al helemaal niet met familie.

Jonesy
Ik grijnsde en liep met hem het huis uit. 'Bericht jij iedereen dan zorg ik dat we alles in huis hebben van drank en drugs.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. Ik liep naar mijn volvo en stapte in. Ik had echt weer eens behoefte om helemaal los te gaan.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/14/2019 11:37 PM

Sem

Ik berichte Jack dat ik en Jonesy een feest hielden en alle contacten die we hadden. Ik was blij dat mijn broer de oude werd. Ik keek kort naar het familie portret waar Cara en ik nog 12 waren toen was alles onschuldig. Cara vond me stom maar ik bleef maar achter haar aan gaan na een tijdje had ze een zwak voor me. Ze was gewoon bang dat ik alleen aandacht van haar wilde omdat ze mooi is.. Maar dat was niet zo. Ik verliet de mansion en was algauw bij de panthouse binnen 3 uur was het al chaos in het panthuis.. Zodra je horde Jonesy Lincoln kon het echte feest begoinnne.

Melinda
Ben liet de boog vallen "god het word net heet als een stijltang.. Lijkt er op dat iemand zijn baas heeft gevonden." Hij keek me glimlachend aan en legde zijn hand voorzichtig op mijn schouder "ik kan je helpen Melinda." Ik zag Ginie kijken en voelde me goed eigenlijk ik raapte de boog op "ik wil eigenlijk wel meer weten over de van helsings." 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum