ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  81  |  82  |  83  |  84  |  85  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/29/2019 12:25 PM

Cara
Als iedereen zich bij ons had gevoegd wou ik net beginnen met eten als vader opeens meldt dat er slecht nieuws is. Ik zuchtte. 'This couldn't wait till after diner?' vroeg ik hem en merkte dat hij mijn woorden niet waardeerde. Ik ging iets rechter zitten en keek vervolgens maar naar mijn bord.

Jonesy
Ik fronste als vader het over slecht nieuws heeft. 'Welk nieuws?' vroeg ik hem om uit te leggen. Waarom kon hij nooit de drager van goed nieuws zijn? Dit is dus waarom ik liever niet om hem heen was.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2019 12:31 PM

Ron
"Sem stand up." Zei ik kalm terwijl ik naar de wachters keek die al klaar stonden." Wat deed je vanochtend en gisteren in de kamee van je zusje?" 

Sem
Als ik moet staan voel ik de adrenaline door mijn aderen gaan." Wat bedoel je vader?" Vroeg ik bijna piepend "als hoe ik het zeg.. Ik horde van iemand dat je daar zat te flikflooien.. Wat heb ik gezegd over intieme interactie met je siblings.. Semual." Als hij dat zegt weet ik dat dit het moment is om Cara te beschermen "het is mijn schuld i tricked her to have seks with me.. Now father can you give me my punishment already?" Zei ik koel vroeger had het me gedeerd dat ik naar kerkers moest maar nu was het ik of Cara.. Ik weet niet wie ons had gesnicht maar die gene zal boeten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/29/2019 12:50 PM

Cara
Ik slikte als hij over gisteren begint. Ik voelde mijn onderlip beginnen te trillen. Als Sem het toegeeft schudde ik mijn hoofd. 'He's Lying. Ik weet niet wie u deze leugen heeft verteld. Hij was op mijn kamer inderdaad, we hebben geen seks gehad en hij heeft me al helemaal niet gemanipuleerd. Je zou de leugenaar die je deze onzin verteld moeten straffen en niet Sem die mij gewoon gezelschap houdt omdat ik me hier een outsider voel in dit land.'zei ik tegen hem. Nu was ik goed in liegen, maar ik wist niet of hij dit zou geloven. Misschien dat hij op zijn minst de bron onthuld zodat ik diegene kan vermoorden.

Jonesy
Als ik hoor waar dit naartoe gaat keek ik naar Melinda. Wij waren de enige die het wisten en ik heb niks gezegd dus Melinda bleef over. Ik hield mijn kaken op elkaar en greep verder niet in. Ik zei niets en keek Melinda verder ook niet aan. Hoe kon ze dit doen?

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2019 12:58 PM

Melinda
Als dit nieuws op tafel word neer gegooid voel ik Jonesy gewoon wijzen naar mij dat ik het heb gezegd. Ik hield mijn mond en zag hoe Sem weer voor Cara naar de kerkers moest gaan als ik niet snel iets deed." Ja van wie komt het eigenlijk?" Vroeg ik toen terwijl vader me diep aankeek "i like to have my source anonymous." Zei hij subtiel terwijl alle servants hier niet aanwezig waren die dag ik schoot overeind "did you compelled me?" 

Sem
Als Melinda overeind komt en dat zegt kijk ik haar vurig aan. Was dit om ons terug te pakken ofzo vanwege die dag dat Cara haar nat maakte. Hoeveel ik ook wilde schreeuwen en kwaad wilde zijn op Melinda voor het begluren van ons ik kon het niet toelaten om 1 van mijn zusjes de kerker in te zien gaan." Sem ik zweer dat ik..." "shut your mouth Melinda het is al irritant genoeg dat je een mens bent je kon beter naar een andere familie gaan." "Wachters" zei vader toen terwijl ze me in de boeien sloegen de laatste keer dat ik zo was opgepakt was ik 11.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/29/2019 01:04 PM

Cara
Als Melinda toegeeft het gedaan te hebben beet ik woedend mijn kaken op elkaar. Fuck vader zijn regels met elkaar niks aan doen. Ik zal haar laten lijden. Als de wachters komen om Sem mee te nemen schudde ik mijn hoofd. 'Hij heeft niks verkeerds gedaan! Ik heb hem misleid. Het zal niet meer gebeuren.' zei ik tegen vader, maar hij duldde geen tegenspraak. Ik werd zo boos dat ik een bom van magie in me voelde razen. Ik wendde me naar de wachters en voor ik het wist had ik met mijn magie hun hard eruit gezogen en had ik deze nu in mijn handen. Naderhand realiseerde ik pas wat ik gedaan had. Ik keek naar mijn handen die nu onder het bloed zaten en liet uit walging de harten vallen. Dit was de eerste keer dat ik had gemoord.

Jonesy
'Vader, is dit niet wat overdreven. Ze zeggen toch het niet meer te doen.' zei ik en werd gewoon straal genegeerd. Als Cara opstaat en voor het eerst echt haar magie voor iets slechts gebruikt beet ik mijn kaken samen. Ik kon aan haar zien dat het niet iets was wat ze wou doen. Ik keek naar vader in spanning. Zou hij ze nu beide straffen? 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2019 01:11 PM

Ron
Als Cara iets doet wat ze niet moet doen. Kijk ik Dakota aan die me zuchtend een knik gaf. Binnen een aantal seconde draaide ze Cara's nek om en schreeuwde Sem het uit die op mij kwam afgerend. Mijn rode ogen kwamen tevoorschijn terwijl Capri al snel tevoorschijn kwam met zijn magie en Sem de hoofdpijn van zijn leven gaf waardoor hij knock out op de grond viel. Ik deed mijn stropdas goed en keek de laatste 2 aan "neem geen voorbeeld aan deze 2." Ik keek Dakota aan die het hier niet mee eens was.. Maar de tijd was nog niet rijp voor die 2. 

Melinda
Als vader en moeder Cara en Sem beide uitschakelen voel ik angst inkicken. Ik kon net zo goed nu zelfmoord plegen." Jonesy breng je zusje naar haar kamer" hij wees naar Cara "morgen vertrekken we weer naar Rusland." 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/29/2019 01:15 PM

Jonesy
Ik keek met moeite toe wat er gebeurde, maar ik wist beter dan tegen vader in te gaan. Ik tilde Cara over mijn schouder. Normaal zou een heks gewoon sterven als een normaal mens, maar bij Cara was er toen ze bij ons kwam een speciale spell over haar uitgesproken om haar te beschermen. Ook al zat daar een limiet aan hoe vaak ze kon sterven. Ik liep langs Melinda en keek haar met een boze blik aan waarna ik door liep naar de kamer van Cara. Ik legde haar op bed en veegde met een doek haar handen schoon en veegde wat bloed van haar jurkje. Met mijn hand streelde ik door haar haar. 'He'll be fine. You'll be fine.'zei ik zachtjes en drukte een kus op haar voorhoofd.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2019 01:19 PM

Melinda
De eerste week was een drastische verandering in de familie. Ik was uitgebuit door Sem en Jonesy. Na wat er was gebeurt Sem sprak geen enkel woord tegen me maar hij zorgde er wel voor dat Cara me niet dood zpu maken. Hij had het ook niet meer over zijn week in de kelder gehad. Ik was een mess ik haten alles en bemoeide me met geen 1 van mijn siblings meer het was mijn schuld dat Cara en Sem waren gestraft.

Sem
Ik zat met een joint op de bank terwijl vader en moeder weer op zakenreis waren ik was blij want nu konden ik en Cara weer neuken. Ik sprak niet tegen Melinda ze kon de pot op stom mens door haar was ik in de problemen gekomen. Maarja zij sprak ook niet tegen osn en dat was beter zo.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/29/2019 01:25 PM

Cara
Mijn pogingen om Melinda wat aan te doen waren tevergeefs. Sem gooide altijd roet in het eten van mijn plannen. Inmiddels dacht ik minder na over hoe ik de twee guards had vermoord, maar het achtervolgde mij alsnog in mijn slaap. Ik wou het gewoon vergeten. Ik liep naar beneden en zag Sem op de bank zitten. 'Ik wil haar vermorzelen.' zei ik met een zucht.

Jonesy
Nu ik Melinda niet meer vertrouwde ne nog altijd boos was op haar had ik het gevoel niemand meer te hebben in dit huis. Sem en Cara waren onafscheidelijk. Seks of geen seks. Ik was teruggetrokken in mijn kamer en hield me met mijn eigen zaken bezig.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2019 02:08 PM

Sem
"Laat het maar." Zei ik tegen Cara "ze kan er vrij weinig aan doen ik denk dat als ze niet gecompelled was dat ze ons niet zou verklikken... Maar dat ze ons begluurd heeft zit me dwars." Zei ik tegen Cara.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  81  |  82  |  83  |  84  |  85  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum