ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  82  |  83  |  84  |  85  |  86  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/29/2019 03:22 PM

Cara
'Ach ze doet er alles aan om mijn leven zuur te maken. Het zou me niets verbazen als het een groot spel is en dat ze helemaal niet compelled wat om het te doen.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. 'Ze hoort niet in deze familie thuis. Ze moet maar gaan leven tussen de nutteloze mensen. Dat is wat ze is. Nutteloos.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/29/2019 05:19 PM

Sem
"Nutteloos is ze zeker." Ik kwam overeind en gaf haar mijn joint. Terwijl ik me afvroeg waar Jonesy zat. Hij was vroeger altijd de eerste die het voor haar opnam en nu was hij nergens te vinden maar Melinda ook niet hoor.

Melinda
Ik horde wat ze zeiden en liep rechstreeks naar mijn kamer. Waar ik een mes vanonder mijn bed pakte en mezelf begon te snijden diep genoeg om vervolgens dood te bloeden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/29/2019 11:12 PM

Cara
Ik nam de joint aan en nam een diepe hijs ervan om te relaxen. 'Wat moeten we nu doen?' vroeg ik hem en beet op mijn lip. 'Ze zal heus nog een keer snitchen als ze ons weer hoort.' Ik blies een grote wolk uit en keek op naar Sem.

Jonesy
Ik scrolde wat door instagram en facebook als ik opeens vers bloed rook. Niet uit bloodbags. Vers bloed. Uit een lichaam. Ik merkte dat het mijn verlangen naar boven haalde en ik kwam overeind. Ik volgde de geur tot in Melinda haar kamer en zag haar, wanneer ik de deur had geopend, met een mes en twee bebloedde polsen staan. Mijn ogen werden rood en mijn gedachtes schreeuwden dat ik haar leeg moest drinken, maar mijn gevoelens waren gelukkig sterker. Wanneer ze dan ook van het bloedverlies slapper werd en neerviel pakte ik snel de dekens van haar bed en bond die om de polsen om het bloeden te stelpen. Ik beet in mijn eigen pols en hield deze bij haar mond. 'Drink.' zei ik. Als ze eerst nog weg probeert te draaien met haar hoofd dwong ik haar wat meer. 'For god sakes Drink!!' zei ik streng en dwong haar zo te drinken. Ondertussen hield ik mijn adem in om mijn verlangen naar bloed in bedwang te houden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/29/2019 11:23 PM

Melinda
Ik duwde zijn pols met allemacht weg en keek hem dood aan. Waarna ik zijn bloed uitspuugde op de grond maar mijn polsen alweer heelde. Het eerste wat ik zag gooide ik op hem en dat was een foto van ons 2 "ga weg!" Zei ik terwijl ik mijn kaarthouder net langs zijn hoofd gooide en tranen in mijn ogen kwamen." Ik hoef je gore bloed niet just let me die alone" ik zakte neer op de grond en kneep in het tapijt terwijl ik me tranen probeerde terug te houden. Ik was een mens nutteloos.. Zielig om naar te kijken.

Sem
"Ik mam voor een panthuis gevraagd." Zei ik toen "eentje die we wel per week met elkaar moeten delen.. Maar dat maakt niet uit seks is seks en al helemaal als het in een panthuis is waar niemand ons kan betrappen." Zei ik grijnzend tegen haar ik bracht mijn lippen naar haar rechteroor "niemand die je hord kreunen love."

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/29/2019 11:39 PM

Jonesy
Ik ontweek alles wat ze gooide en liep naar haar toe. Ik pakte haar armen vast en liet haar mij aankijken. 'You can't die, do you hear me?!' zei ik streng tegen haar. 'Wie heb ik dan nog als jij weg bent? Het spijt me dat ik boos was oké? En het boeit niet wat Sem en Cara van je vinden. Jij bent iemand. Iemand die het leven waard is.'

Cara
Ik voelde me meteen nat worden bij de gedachte. Ik beet op mijn lip. 'Fuck, ik wil je.' zei ik wat zachter en keek rond of iemand mee keek of luisterde. Ik kwam overeind en bracht dit keer mijn lippen naar zijn oor. 'Ik wil je heerlijke paal in me voelen.' zei ik geil.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/30/2019 08:34 PM

Melinda
Als hij dat zegt kijk ik hem verbitterd aan.”Jij bent nogsteeds iemand met of zonder mij” zei ik tegen hem “ik bedoel je bent de kroonprins van de hell.” Zei ik met een schore stem “ik ben maar een mens.”

Sem
Als ze dat zo geil zegt met die geile oogjes van haar. Grijns ik breed “niet te geloven dat jij mijn zusje bent.” Zei ik lachend terwijl ons 3e jaar op de middelbare bijna zou beginnen. Ik wist niet hoe ik al die meisjes moest gaan ontwijken.. maar voor Cara deed ik alles.
-
Can jonesy Kiss her dan klopt de timeline wel

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/30/2019 09:06 PM

Jonesy
'Ik zou er alles voor doen om maar een mens te zijn.' zei ik en keek haar in haar ogen aan. 'Als jij je leven neemt, dan neem ik het mijne.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. 'Je hebt echt geen idee hoeveel je voor mij betekend.' zei ik tegen haar en streelde wat haar uit haar gezicht. Mijn lippen kwamen langzamer dichterbij totdat ze teder de hare raakte.

Cara
'Ik ben zoveel meer dan alleen jou zusje.'zei ik tegen hem en keek hem verleidelijk aan terwijl ik op mijn lip beet om mij in te houden. Het liefste rukte ik zijn hemd van zijn lijf.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/30/2019 09:56 PM

Melinda
Als hij me zoent worden mijn ogen groot maar voelde ik me kalmer worden. Woorden konden dit gevoel niet eens beschrijven.


Het heden

Sem
Ik probeerde Melinda op te bellen maar kreeg geen gehoor. Ik was gekickt door een paar bewakers maar besloot voor mezelf geen ruzie te zoeken op het feest. 1 haar familie kon me de dood in jagen en 2 zij had hun nodig om weer te helen. Ik beet mijn kaken opelkaar en stak een joint op waarna ik een net zo blonde jongen als Cara naar me zag staren.” Wie ben jij en waarom zit je achter mijn zusje aan?” Vroeg hij toen brutaal.


Melinda
Ik maakte me klaar voor werk en sprak nogsteeds niet tegen Jonesy. Ik kon dat spelletje net zo goed als hem spelen.. vroeger was ik gelijk achter zijn reet aan gegaan maar nu deed ik dat niet.. ik bedoel ik ben niet meer die menselijke Melinda die altijd zijn hulp nodig heeft. Ik was een geboren dochter van de duivel.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/01/2019 09:00 PM

Jonesy
Het hele huis was maar stil. Melinda en ik zaten in aparte kamers. Ik was echt boos dat ze Sem zijn kant koos. Ik rookte mijn jointje op en drukte deze uit in de asbak. Ik kon haar telefoon horen door heel het huis. Kan ze haar schoothondje niet even opnemen?


Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/01/2019 09:19 PM

Melinda
Ik liep met een sigaret half in mijn mond naar beneden. Terwijl ik een dikke inkijk had en voirdat ik de kindertjes les zou geven nog een sigaretje op had. Melinda Lincoln dochter van Emilia en Joshua Lincoln dood gegaan als fetus maar herezen als mens door haar oom. Nu ik een duivel was voelde ik steeds minder sympathie voor andere. Ik keek op als ik Jonesy zie en stak mijn sigaret aan waarna ik op de bank plofte en mijn telefoon opnam." Sem" zei ik.

Sem 
"Gaat je niks aan" zei ik tegen hem en liep hem met een schouderduw voorbij. Ik hield mijn telefoon aan mijn oor "hey Mel hoe is Jonesy?" Vroeg ik terwijl ik en hij nog niet op goodterms waren." Hij wilt Cara terug" zei ze "regel het." Ze hing toen op terwijl ik zuchten "god Melinda hoe krijg ik dat voorelkaar met die gigantische familie van haar.. Terwijl haar echte familie niet eens 1 unit waren."

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  82  |  83  |  84  |  85  |  86  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum