ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  83  |  84  |  85  |  86  |  87  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/01/2019 09:33 PM

Jonesy
Ik luisterde naar wat ze zei en hoorde Sem door de telefoon. Dat hij zich nog interesseert in hoe het met mij ging. Als Melinda dan verteld dat hij maar moet regelen dat Cara terug moet komen keek ik naar haar op. 'Dus nu sta je opeens aan mijn kant?' vroeg ik haar om haar reactie te pijlen.

Cara
Ik werd wakker en was kort gedesoriënteerd. Pas na een halve minuut herkende ik mijn kamer. Mijn zus zat naar mij op bed. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ik. 'Je hebt teveel gedronken en teveel coke gesnoven.' zei ze terwijl ze met een nat doekje mijn voorhoofd depte. 'Vandaar dat ik me zo slecht voel.'zei ik.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/01/2019 09:50 PM

Melinda
Ik keek hem met rode ogen aan "ik sta aan Sem zijn kant niet die van jou." Zei ik terwijl ik mijn sigaretje uitbranden "tenslotte moet ik toch maar in zijn reet gaan aangezien iemand zich hier als een hond gedraagd." Ik trok mijn jas aan en had het over het terug halen van Cara. Ik appte Sem -ik kom na werk richting Arkansa we regelen het wel.-

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/01/2019 09:54 PM

Jonesy
Ik trok kort mijn wenkbrauwen op. 'Alsof jij ooit iets hebt gegeven om Cara.'zei ik tegen haar. 'Als het aan jou ligt rot ze ergens in de goot weg.'zei ik. 'Jij bent tenslotte een van de oorzaken dat die twee zo verknipt zijn. Als jij je mond vroeger tegen vader gehouden had.'zei ik en kwam overeind. 'Succes ermee.' zei ik op een sarcastische toon en liep naar buiten. Ik nam de auto naar de garage. Ik zou daar wel even blijven.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/01/2019 10:07 PM

Melinda
Als die woorden zijn mond verlaten voel ik hoe verknipt ik zou worden. Ik liep hem achterna en zei toen iets dat hem echt wel moest raken "jij bent de oorzaak dat je ouders ons leven zo verknipt hebben gemaakt.. Ik mag wel de reden zijn dat die 2 nu niet met elkaar zijn maar jij bent ook echt de aller grootste reden dat ik mijn leven haat.. Alleen omdat jij niet de perfecte zoon voor je ouders kon zijn." Ik wist dat mijn woorden een driepunter in zijn hart had gemaakt.. Nu kon hij voelen wat ik al die tijd heb doorstaan ik heb zijn ouders tevreden gehouden terwijl hij kon genieten van het hebben van een zusje en broertje die van hem hielden en er altijd voor hem zouden staan. Zoiets heb ik nooit ervaren." Succer er mee kroonprinsje" ik stapte in mijn auto en racete weg om vervolgens nooit meer terug te komen. Al die manupilatie van zijn vader had een hoogtepunt bereikt hij wist dat als ik zou veranderen in een duivel dat ik deze familie met heel mijn hart de schuld zou geven over hoe ik nu inmekaar zat. 

Malik oudere broer
Ik liep Cara's kamer in en keek naar haar "wie was die blonde jongen van gister?" Vroeg ik wat jaloers. Ik wist niet waarom ik jaloers was maar ik zag haar liever niet met zo een figuur. Ik keek mijn zus aan die ook waarschijnlijk meer wist en beet.op mijn onderlip.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/01/2019 10:15 PM

Jonesy
De woorden bleven even in mijn hoofd hangen, maar ze waren niet nieuw. Hoe denk je dat het voelt als je als enige bloedverwant van je ouders opeens 3 geadopteerde siblings krijgt? Dan voel je je sowieso al niet goed genoeg. Dat had ik al mijn hele leven gevoeld, dus wat ze vertelde deed niet veel meer pijn dan normaal. Eenmaal bij de garage vertelde ik dat ze naar huis konden en dat ik het vandaag af zou maken.

Cara
Als Malik binnen komt zuchtte ik. 'keep your bloody voice down.'zei ik lichtelijk geïrriteerd door mijn kater. Ik kon mij de jongen vaag herinneren. Ik wist wel zeker dat ik de naam Lincoln had gehoord. 'Gewoon een fan die zich voor heeft gedaan als een agency om mijn aandacht te trekken.' zei ik tegen hem.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/01/2019 10:24 PM

Agatha
Ik kwam de kamer binnen en zag gelijk dat Malik zijn mond hield." Och zusje wat zie je wr uit" zei ik arrogant terwijl ik Cara absoluut niet kon uitstaan zij was de grootste rivaal voor mij in de familie. Ze mocht echt niet de leider van onze cofin worden "de bewaker zei dat je wel heel erg interesse in hem had.. Hij was ook een very charming goodlooking guy.. Hmm misschien staat hij binnenkort op mijn agenda." Zei ik terwijl Alexi op haar onderlip beet "nou nu jij nog hier even ligt zorg ik er wel voor dat alles hier in huis op gang komt." 

Melinda
Ik was niet van plan om naar Arkansa te gaan ik ging mijn eigen weg. Als een vrije vogel weg van de familie die me niet eens zag als familie. Ik wist niet hoe Sem het zou uitzoeken met Jonesy en Cara maar ik was in ieder geval geen lid meer. Ookal was ik er achter gekomen dat Jonesy mijn neef is.. En mijn moeder me was kwijtgeraakt door een miskraam en zij en mijn vader offhumans waren geworden en de hele wereld waren afgegaan om vervolgens mensen de dood in te jagen. Dat was ik ook van plan maar dan in mijn eentje. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/01/2019 10:33 PM

Cara
Ik keek op als Agatha de kamer binnen kwam. 'Het is maar een kater, ik ben over 2 uurtjes weer helemaal prima.' zei ik tegen haar en ging al recht zitten. Alexi gaf mij een glas water die ik in een keer naar binnen slokte. Ik legde mijn hand tegen Malik zijn wang en keek hem aan. 'Maak je niet zo een zorgen. Ik red mij wel.'zei ik en keek naar Agatha. 'Ga lekker iets voor jezelf doen ofzo. Je nagels bijvoorbeeld.' zei ik tegen haar en glimlachte nep liefelijk. Ik wist heus wel dat ze mij niet echt moest hebben.

Jonesy
Ik klootte wat met auto's en had de radio keihard staan. Ik was even klaar met de wereld dus dan ging ik altijd aan de auto's sleutelen. Je zou zeggen dat je Sem dit eerder zag doen door zijn fascinatie met motoren, maar goed.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/01/2019 10:52 PM

2 weken later
Sem
Ik horde niks van Melinda en besefte toen ook dat ik voorlopig niks zou horen. Ik keek een aantal keren naar het nummer van Jonesy en besloot hem toch maar te bellen als ik zie dat hij opneemt kom ik snel terzake "je wilt Cara terug.. Ik heb de oplossing." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/01/2019 11:05 PM

Jonesy
Ik lag onder een auto en schoof er onderuit als ik mijn telefoon hoorde. Zonder iets te zeggen nam ik op en hoorde ik al snel dat het Sem was. 'Stuur me je adres. Ik kom eraan.'zei ik enkel en sloot vervolgens de garage af voor ik de auto nam naar de auto snelweg.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/01/2019 11:18 PM

Sem
Ik stuurde mijn adres bij een lokale bar en nam een slok van mijn biertje. Als Melinda niet zou komen dan was het Jonesy wel hij gaf waarschijnlijk evenveel om Cara als ik. Ik wist dat als Melinda nu de duivel is dat ze sowieso Cara's ass niet zou helpen. En ik snapte het ook wel dat ze ons niet wilde helpen wij waren de gene die zeiden dat ze waardeloos is.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  83  |  84  |  85  |  86  |  87  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum