ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  84  |  85  |  86  |  87  |  88  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/01/2019 11:25 PM

Jonesy
Zodra ik eenmaal het adres had liet ik die meteen op de navigatie verschijnen. Als ik eindelijk bij de bar aankwam liep ik binnen en ging naast Sem aan de bar zitten. 'Dubble scotch, neat.' zei ik tegen de barman en dronk er meteen een slok van als hij het voor mij schuift. 'Dus.. vertel op.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/01/2019 11:55 PM

Sem
“Ik wil Cara terug i Made a mistake.” Gaf ik toen toe terwijl ik op mijn onderlip beet.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/01/2019 11:57 PM

Jonesy
'Je had die beslissing nooit in je eentje mogen nemen.'zei ik tegen hem en dronk mijn glas leeg. Ik seinde voor een nieuwe en keek Sem aan. 'There's nothing we can do to turn back time. We kunnen wel er alles aan doen om haar terug te krijgen.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/02/2019 12:28 AM

Sem
“Hoe gaan we het doen.” Zei ik toen terwijl ik mijn broer aankeek “ze heeft een hele cofin die haar beschermd jij bent de enige met duivelsbloed.. die waarschijnlijk boven hun uitkomt.” Zei ik “maar je bent een half bloed het heeft geen zin.”

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/02/2019 12:16 PM

Jonesy
'Precies, ik ben een halfbloed. Ooit zal ze terug moeten gaan werken. Op dat moment is ze alleen. Ik verwissel de limo die ze neemt. We rijden haar naar de mansion en sluiten haar op in de cellar. Ik kan haar haat geheugen teruggeven door haar te compellen dat ze zich alles herrinnert. Vanuit daar kan ze zelf kiezen wat ze wilt. Ik kan je verzekeren dat ze bij ons blijft. Vanaf dat moment hebben we Cara. Ze is sterker dan haar hele coven dus ze kunnen ons niks meer maken.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/02/2019 12:42 PM

Sem
Als hij dat zegt bijt ik op mijn onderlip “fine maar weet wel dat een stuk of 5 siblings ons tegen zullen houden.. we hebben meer nodig dan alleen ons 2.” Ik kon Jack en Ben vragen maar dit is een familie zaak en ik had geen zin om hun eeuwig in onze familie isseus te betrekken.” Waar is Melinda.” Vroeg ik toen voorzichtig.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/02/2019 12:54 PM

Jonesy
'Geen idee en daar hoeven wij ook niet op te rekenen.' zei ik tegen hem en dronk mijn glas leeg. 'We vinden wel iemand en zo niet. Atleast I am prepared to die getting our sister out of that awfull family.'zei ik tegen hem en liep naar buiten waar ik een joint opstak.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/02/2019 04:55 PM

Sem

Als hij dat zo zegt frons ik maar knik ik toch.” Om 9:00 am pakt ze haar limo ik denk dat je wel geluk hebt.. ik lijd de bewakers wel af aangezien ik daar wel goed in ben.” Zei ik tegen hem “rij rechtstreeks uit Arkansa.. ik zorg wel voor haar familie.” Ik wist niet hoe we Melinda hier gingen krijgen maar we hadden haar nodig.. Jonesy kon niet Cara redden en ook nog is haar familie de deur wijzen. Ik kon al helemaal niks want ik was een wolf.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/02/2019 05:41 PM

Jonesy
'Nou dat is een plan toch. 'Zorg dat je klaarstaat.' zei ik tegen hem en reed in mijn auto naar een hotel. Ondanks dat hij me gebeld had om dit op te zetten, was ik toch nog niet zeker dat ik geen ruzie met hem zou zoeken als ik bij hem zou blijven. Het zou wel lukken. Het moest lukken. En  anders. Het was leuk mezelf gekent te hebben.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/02/2019 06:25 PM

Sem
Ik stond precies 8:50 AM bij de gate waar Cara altijd instapte en stak een sigaret op. Ze kwam zoals voorspelt met haar bewakers "let the game begin." Ik gooide mijn sigaretje op straat en trapte die uit. Waarna ik de bewakers begon lastig te vallen ik stuurde een aantal meisjes om Cara's handtekening te vragen hopelijk zat Jonesy al in die limo als haar cap. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  84  |  85  |  86  |  87  |  88  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum