ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  87  |  88  |  89  |  90  |  91  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/03/2019 05:26 PM

Cara
'Note taken, mr. Lincoln.'zei ik met een grijnsje en streelde door zijn haar. Onverwachts draaide ik ons om en pinde ik hem vast op bed. Ik trok zijn shirt open en drukte kusjes over zijn borstkas heen naar beneden waar ik de knoop van zijn broek opende. Als hij iets overeind kwam duwde ik hem abrupt weer terug in het matras en trok zijn broek en boxer naar beneden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/03/2019 07:50 PM

Sem
Als ze ineens helemaal de leiding neemt bijt ik grijnzend op mijn onderlip "zo jij hebt je vriendje gemist." Zei ik terwijl ik naar mijn stijve keek en het hele huis ons ging horen binnen enkele minuten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/03/2019 08:11 PM

Cara
Ik keek hem verleidelijk aan. 'Ik heb je al veel te lang niet in mij gevoeld.' zei ik en nam vervolgens zijn stijve in mijn mond om hem goed nat te maken. Ik plezierde hem precies zoals ik wist dat hij het lekker vond en voelde zelf dat ik ook nat werd van het hele tafereel.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/03/2019 08:17 PM

Sem
Ik grijnsde breed en Glee met mijn rechterhand door haar haren waarna ik een staart maakte en in haar mond begon te stoten. Bij Cara kon ik letterlijk alles doen we waren beide freaks als het om seks ging en ik vond het geweldig.

Melinda
Ik brak mijn telefoon in tweeen en keek mijn vader aan “ had je Ron echt om het leven willen brengen van wegen mama?” Vroeg ik terwijl hij voor zich uitkeek “nee vanwege jou.. omdat hij je verzwegen voor ons heeft..” Hij nam mijn gezicht vast en drukte een kusje op mijn voorhoofd “het spijt me van Emilia en... hoe je geleden hebt onder zijn rangorde.” Ik beet op mijn onderlip en wilde het eigenlijk over Jonesy hebben.. waarom we niet samen kunnen zijn volgens hem.” Ik mis Jonesy” zei ik ineens zijn blik werd stijf “die jongen lijkt precies op zijn vader Melinda..”

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/03/2019 08:25 PM

Cara
Ik merkte dat hij ging stoten en probeerde mijn keel zoveel mogelijk te ontspannen zodat hij diep kon doorstoten. Een paar keer heb ik moeten kokhalzen, maar ik hield me nog sterk. Ik kon wel zeggen dat ik het verschrikkelijk geil vond. Al was onze seks altijd wel kinky en geil.

Jonesy
Ik zat onder op de bank met mijn fles bourbon en keek naar een foto van Melinda en mij. Ik miste haar ontzettend, maar ik was bang dat de oude Melinda er niet meer zou zijn. Ik beet op mijn lip en voelde een traan langs mijn wang lopen. Ik was mijn soulmate kwijt.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/03/2019 08:45 PM

Melinda
“Kijk maar hoe hij Cara en Sem verkiest boven jou Ron deed dat ook bij Dakota met Emilia.” Ik beet mijn kaken opelkaar en merkte dat zijn woorden woede bij me wekte.” Je bent de sterkste van onze bloedlijn je hebt hun niet nodig” hij nam me hand vast “morgen vertrekken we naar de Hell om die troon weer in te nemen.. je zal trouwen met iemand die je wel waardeerde.”

Sem

Na haar mondje gebruikt te hebben merkte ik dat mijn vriend slapper werd maar hij moest sterk blijven. Ik liet haar stoppen en greep haar kin dominant vast waarna ik een zoen op haar lippen gaf “hoe graag wil je het babe?” Zei ik grijnzend terwijl ik op haar onderlip beet en aan haar vriendin voelde die verschrikkelijk nat was.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/03/2019 08:59 PM

Cara
Als hij zijn dick uit mijn mond haalde kwam ik kort op adem en keek hem aan. 'Fuck, babe ik wil je zo fucking graag.'hijgde ik en merkte dat ik super opgewonden was door hem. Het was al een hele tijd geleden dat we seks hadden gehad en nu wist ik zeker dat dit niet de laatste keer zou zijn. Dit heerlijke lichaam ging mij vaker verwennen.

Jonesy
Ik zuchtte en had anderhalve fles bourbon op. Dit moest echt het laatste zijn want ik was al helemaal van de kaart. Ik nam mijn telefoon terug vast en besloot met mijn dronken kop om een berichtje te sturen naar Melinda. Natuurlijk met spelfouten aangezien alles een beetje draaide. - Ik mis je, bedankt voor Cara. X - 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/03/2019 09:40 PM

Sem

De volgende morgen werd ik vredig wakker met Cara in mijn armen. De seks was geweldig en ik was blij dat ze me weer terug genomen had. Al moest ik dit semester opnieuw doen en waren Jonesy en Melinda al geslaagd. Ik nam diep adem ik was natuurlijk weer de enige domme gans van mijn leerjaar die het opnieuw moest. Ik stak mijn hand uit naar mijn nachtkastje en voelde ergens of er een joint en een aansteker lag.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/03/2019 09:44 PM

Cara
Ik kreunde als ik wakker werd van beweging in bed. 'Keep still.' zei ik en klampte me aan hem vast. Ik wou niet dat hij dit bed zou verlaten. Ik drukte kusjes op zijn borstkas en glimlachte. 'Ik heb je gemist.' zei ik en keek hem nu aan. Ik streelde door zijn haar en beet op mijn lip. Ik hield echt zo fucking veel van hem.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/03/2019 10:12 PM

Sem

Als ik voel en hoor dat Cara wakker word glimlach ik “goodmorning babe.” Zei ik ik zacht tegen haar terwijl ik wel overeind moest komen om te checken of Jonesy nog leefde.” Heb je lekker geslapen?” Vroeg ik toen terwijl de zon mooi door de lamellen scheen zo op haar prachtige gezicht.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  87  |  88  |  89  |  90  |  91  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum