ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/14/2019 11:46 PM

Cara
'Yo guys... Sem en Jonesy geven een feest in het penthouse.' zei Jack. Ik glimlachte zwakjes. 'Kom mee, als je aan het zuipen bent vergeet je weer alles. Waarschijnlijk is Kathy toch niet daar en met je broer hoef je niet te praten.' zei Keith. Ik zuchtte. 'Oké dan.' zei ik en haalde even diep adem. We zaten hier toch al te lang. Niet veel later was ik langs huis gegaan en had ik me een een rode strakke jurk met hele dunne bandjes gehijsd. De jurk kwam tot op mijn kuiten en eronder had ik hoge zwarte naaldhakken. Ik was wel klaar voor een feestje en al zeker voor iemand die die strakke jurk bij me uitdeed.

Jonesy
Als ik terug kwam met de tweede lading van alles zag ik dat het aardig was volgelopen. Ik grijnsde breed en legde alles neer waarna ik zelf het eerste biertje opende. Ik werkte mezelf naar het midden van de dansvloer en begon te dansen op de pompende muziek. Dit werkte ook goed om alles te vergeten. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/14/2019 11:53 PM

Sem
Ik snoof een lijntje cocaine en zag Jack." Yo bro waar was je?" Vroeg ik met een grijnsje terwijl ik me armen sloeg om 2 wijfen." Met je zus haar trosten omdat je haar schande hebt gegeven." Als hij dat zegt frons ik "gaan we weer Jack we weten allemaal dat je verliefd op haar bent grijp je kans i don't care.. Ik bedoel Jonesy mag wel haar bestie neuken maar ik niet onzin." Zei ik lachend ik wuifde alles met arrogante woorden weg. Omdat ik gewoon harteloos was geen idee wat me zo maakte... Some say its jealosy. 

Melinda
Ik en Ben dronken een kop chocomel bij hem op de bank terwijl zijn zus zich klaar maakte voor een feest." Waar ga jij heen?" Vroeg Ben "naar een feestje in een seatle panthuis.." Zei ze glimlachend terwijl ik precies wist welk panthuis "it's mine... Mijn broer Sem geeft vast een feest of Cara.. Veel plezier dan." Zei ik tegen haar "komen jullie anders gewoon mee gezellig." Ik schudde mijn hoofd "nee ze willen me echt niet daar hebben.." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/14/2019 11:57 PM

Jonesy
Inmiddels was ik aan het dansen met een roodharige verleidelijke sexy wijf waar ik tegenaan stond te schuren. Ik was al helemaal hitsig geworden en zag dat ze uit haar bh een zakje met pillen haalde. Ik glimlachte breed. Ze deed er twee in haar mond en zoende me meteen erachteraan. Met onze tongen speelden we een spelletje waarna er een van de pillen in mijn mond beland. Ik grijnsde tegen haar lippen en begon weer tegen haar aan te dansen waarna ik mijn hand op haar bil legde.

Cara
Ik kwam binnen en zag dat het al volle bak was. Ik glimlachte en liep naar de tafel waar de jongens alle drank hadden uitgestald. Ik nam een beker met tequila en dronk hier kleine slokken van. 'Kom!' riep Macy waarna ze me meetrekt om te gaan dansen. Ik glimlachte breed en begon met haar te dansen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 12:14 AM

Melinda
"We gaan mee kom op Melinda het is ook jou huis.. Zonder je niet zo af." Als hij dat zegt merk ik aan mezelf dat Jonesy gelijk had." Yeah i have to apolagize my brother.. Ik was kinderachtig." Ik glimlachte en wilde hem gelijk vertellen over mijn nieiwr speeltje." Ja en je hebt een snelle auto die ons kan brengen" ze wenkte naar de jeep buiten. Voor ik het wist zaten we in mijn auto en waren we op het feest. Ik liep voor het eerst binnen in het hellhole van mijn familie en zag Cara dansen Sem on drugs en... Jonesy zoenen met een chick en een pilletje slikken. De rooie nam hem al snel mee naar boven. Je maakt het er zelf na Melinda." Mel... mel.. MEL!" Ik keek op en zag dat Alex bij ons was komen staan "wat doe jij hier baby girl?" Ik keek hem aan en was emotieloos "actually i don't know." Zei ik toen terwijl ik al mijn emoties uit zetten "saving my brother from a overdose i geuss." Ik knikte naar Ben dat ik even naar Sem ben die er geirriteerd bij zat nadat Jack kwaad langs me liep.

Sem
Ik keek Jack na het boeide me niet. Ik zag dat Melinda hier ook was en keek haar aan "wat doe jij hier four eyes.. De wachf houden?" Ze schudde haar hoofd "ik zie dat jij het niet naar je zin hebt met al zoveel drugs op." Ze had gelijk "ga zitten ik wil niet dat je net als ons word.. Eigenlijk mag je blij zijn dat ordinary bent want wat Cara, Jonesy en ik mee maken is omdat we verwend zijn we don't think about others.. When we are mad we do things without thinking." Ik keek kort naar Cara waarvan ik weet dat ze nooit Jack zou ballen.. Maar het toch zou doen om me boos te maken dat is hoe we ons gevoelens uiten.. Its sickening." Laat 1 ding duidelijk zijn Melinda... Wat jij hebt doen mensen een moord voor en dat is een normale geweten hebben." Zei ik high ik kwam overeind en liep op Cara af ik draaide haar om en zoende haar.. Zo high was ik en zo gek was mijn geweten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 12:25 AM

Cara
Ik danste genietend op de muziek en sloot mijn ogen. Misschien had ik nog geen drugs gehad maar met de drank was ik al goed onderweg. Ik beet op mijn lip en werd opeens omgedraaid. Ik voelde vertrouwde lippen tegen de mijne. Ik legde mijn hand tegen zijn borstkas en zoende met hem mee. Ik was inmiddels al overgeil, maar wist dat ik dit niet moest doen. Al helemaal niet midden in deze kamer. Voor iedereen waren we gewoon broer en zus. Ik liet los en sloeg hem in zijn gezicht. 'Die heb je nog tegoed.' zei ik tegen hem en keek hem lipbijtend aan. 'Not here.' zei ik nog en liep vervolgens naar de trap. Ik liep verleidelijk de trap op terwijl ik met een alzeggende blik naar Sem keek.

Jonesy
Ik had mijn slaapkamer gevonden in het penthouse en gooide de meid op het bed. Ik deed mijn shirt uit en kroop over haar heen. Ik drukte mijn lippen wellustig tegen de hare en keek kort op als er een tweede meid bij was gekomen een heerlijke blondine die heerlijk mee deed met ons spelletje. Het kon me allemaal niet meer schelen nu. Ik wou alleen maar seks en genieten van mijn miserabele leven.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 12:40 AM

Melinda
Ik keek Sem na die Cara zoende.. Het verbaasde me niet na de slag zei Cara iets gelukkig kon ik liplezen." Niet hier" ze liep naar boven en Sem ging haar als een hondje achterna. Little alfa wolf following his omega. Ik nam diep adem terwijl Ben naast me kwam zitten "your family is weird." Ik nam diep adem "i know.. But they will do everything to protect me... En ik hoop dat ik op een dag hun kan beschermen en ze me zullen erkennen als hun zus." Mijn hart was gebroken door Jonesy maar het belangrijkste was being a sister to my evil little brother, self centered sister and crybaby big brother. They need me not because i am ordinary.. But because i'm smart.

Sem
Ik keek high naar haar maar volgde haar al.snel naar de hoogste verdieping die er was. Eenmaal in de kamer sloot ik de deur. Ik liep langzaam op haar af en legde mijn rechterhand op haar wang "i fucked her to make you jealos." Zei ik toen "nothing more." Ik trok het touwtje los van haar jurk die op de grond viel waarna ik haar liet zitten op het nachtkastje. Ik ging op mijn knieen en plaatste kusjes op haar liesen "i wanna eat you so bad." ik beet zacht in haar vel en glee met mijn middelvinger langs haar schaamlippen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 12:47 AM

Cara
Als we de kamer binnen komen keek ik hem lipbijtend aan. 'Laten we het er niet meer over hebben.' zei ik en keek hem vol lust aan. Mijn ademhaling versnelde en mijn jurk lag binnen no time op de grond. Als hij me op het nachtkastje tilde en tussen mijn benen kroop ging ik met mijn handen door zijn haar. Ik sloot genietend mijn ogen. 'Do it then. Make me cum.' zei ik terwijl ik hem met mijn geile ogen aan keek.

Jonesy
Inmiddels was iedereen naakt. Ondertussen glipte de gedachte van Melinda toch door mijn hoofd, maar ik probeerde hem weg te drukken. De gedachte van haar zou me laten stoppen en ik had dit nu echt nodig. Ik plezierde de roodharige met mijn mond terwijl het blondje aan mijn lul zoog.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 01:01 AM

Sem
Als ze dat zegt turned het me on. Ik liet mijn middelvinger in haar glijden en bracht mijn mond naar haar clitoris waar ik op begon te sabbelen en te zuigen.. Dat vond ze heerlijk en dat wist ik. Ik was zo high dat ik dit uren lang kon volhouden ze smaakte naar ananas sap." Make you cum is my job." 

Melinda
Ik deed de muziek uit "het feest is voorbij iedereen oprotten." Zei ik terwijl ze me aankeken maar ze toch weg gingen. Alleen Ben, Jack, Alex en Ginie bleven achter." Niet te geloven waar zijn de gastheren?" Vroeg Ginie "ergens in nooit gedacht land." Zei ik zuchtend "oe girl jij ziet er goed uit." Zei Alex tegen Ginie die pronkte "laten we iets gaan drinken." Ze verlieten het huis als 2 beste maatjes terwijl Ben grijnsde "ik volg me zus ik bel je als ik meer wapens heb." Uiteindelijk bleef ik achter met Jack "Jack there is something you need to know about my brother en sister." Zei ik tegen hem "ik weet het al ze zijn een ding." Hij keek naar zijn handen ik schudde mijn hoofd "benefits maak je geen zorgen Sem blijft je beste vriend." Ik legde mijn hand op de zijne " hij is vervelene en soms gek.. Maar hij geeft heel veel om zijn enige maatje." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 01:08 AM

Cara
Ik beet op mijn lip en kreunde. 'Fuck!' kreunde ik hard en trok zachtjes aan zijn haar. Hij wist precies wat hij moest doen met mijn lichaam om me helemaal gek te maken. Ik haalde een hand door mijn eigen haar en holde mijn rug wat. 'Je moest eens weten hoe graag ik je wil nu.' zei ik hijgend en greep in het nachtkastje om me een beetje in te kunnen houden.

Jonesy
Ik neukte met de rode terwijl het blondje haar zoende en met haar tepels speelde. Na ongeveer 10 minuutjes waren de rollen omgedraaid. Ik nam de blonde doggie terwijl ze de rode likte. Het aanzicht maakte me nog geiler dan ik al was en duwde me over het randje. Ik haalde mijn lul uit het blondje en spoot zo over haar bil en rug heen. Het viel me op dat de muziek gestopt was en het feest blijkbaar was afgelopen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 01:15 AM

Jack
Ik Melinda aan en wist dat ik niks betekende voor Cara als hoe Sem iets voor haar betekende. Sinds de dat ik haar zag was ik verliefd op haar.. Het was de dag toen ze me redden van een onvoldoende op de basischool door een drankje te maken dat ik alles snel wist. Ze lachte naar me met die mooie glimlach ik sloot mijn ogen." je hebt gelijk Sem is mijn beste vriend wat dacht ik wel niet." Ik kwam overeind "dankje Melinda.. Ondanks dat we niet veel praten voel ik me beter.

Melinda
Ik glimlachte zwak "ik breng je wel naar huis je woont niet ver toch?" ik trok mijn jas aan en liep met hem naar buiten. Terwijl Jonesy kort door mijn gedachte's ging. I wanted him to love me on my best. 

Sem
Ik bracht haar naar het bed en kuste haar nek na dat ze 3 keer ofzo was klaargekomen. Ik trok de deken over ons heen en glee langzaam met mijn vriend in haar waarna ik rustig begon te stoten. Tot dat de zon op zou komen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum