ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  88  |  89  |  90  |  91  |  92  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/03/2019 10:28 PM

Cara
'Ik zou nog lekkerder slapen als jij naast me bleef liggen.' zei ik murmerend en voelde mijn ogen nog moeër dan voor ik ging slapen. 'Please, je hebt me vannacht ook meerdere malen uitgeput.' zei ik met een grijnsje. Het was wel echt heerlijk uitgeput.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/03/2019 10:45 PM

Sem

Ik grinnikte Z”nou ja zeg tenminste heb ik je ook meerdere malen laten klaar komen.” Zei ik met een knipoog ik kwam overeind en stak mijn joint aan. Waarna ik even mijn kamerdeur open deed en op de gang keek of Jonesy wakker was.” Hey Jones leef je nog” riep ik terwijl ik naar zijn deur keek,

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/03/2019 10:51 PM

Jonesy
Het kwam pas laat bij mij binnen. Ik werd wakker met hoofdpijn en voelde me ruk. Een dikke kater. Natuurlijk zou het sneller wegtrekken door mijn vampier kant, but still. Ik struikelde half over de rotzooi in mijn kamer en liep de gang op. 'Schreeuw eens niet zo.' zei ik tegen hem terwijl ik langs de kamer liep en richting de keuken ging. Al denk ik dat ik zometeen zowat over mijn nek zou gaan van de geur van brood.

Cara
'Die klinkt vrolijk.'zei ik en kwam ook maar overeind. Ik nam de joint tussen de lippen van Sem met een grijns. 'Thank you.' zei ik ondeugend en liep in mijn naakte lichaam naar de badkamer die aansloot op Sem zijn kamer.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/03/2019 11:11 PM

Sem

Als hij niet al te blij klinkt hoor ik aan zijn stem dat hij gedronken heeft. Ik keek Cara na en wilde zo graag een pets op haar bil nu geven maar ik moest Jones van zijn kater afhelpen. Ik trok een joggingbroek aan en liep toen naar beneden “j bent och niet aan het drinken vanwege Melinda?” Voeg ik hem terwijl ik naar de familie foto keek. En ik niet precies wist waarom ze weg was gegaan. Het had genoeg redenen waarschijnlijk want w gaven bijna van alles haar de schuld.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/03/2019 11:22 PM

Jonesy
Ik zuchtte hoorbaar als ik hem hoorde beginnen over Melinda. 'Moet jij er niet van gaan genieten dat je meisje er weer is in plaats van mij lastig te vallen?' vroeg ik hem en slikte aspirines om van mijn hoofdpijn af te komen. 'Blijkbaar red ik mij prima alleen. Net als Melinda zich red zonder mij.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/04/2019 02:03 PM

Sem
Ik nam diep adem "ik heb gisternacht CCara's terugkomst gevierd zoals je gehoord hebt." Zei ik tegen hem terwijl we zeker wel tot 2 uur 's nachts door waren gegaan met neuken." Don't blaim her.." Zei ik tegen hem terwijl ik een apserine voor hem pakte ookal had het geen werking "ze draait wel bij en jij draait vast weer ook bij als ze terug is.." Ik beet op mijn onderlip ik zei dat alleen omdat ik niet zo goed wist wat er gebeurt was tussen die 2. Ik moest toegeven hun waren nu de enige 2 die ook echt daadwerkelijk familie van elkaar zijn..Lijkt er op dat vader de incest niet kon voorkomen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/04/2019 02:25 PM

Jonesy
'Ze komt niet terug.'zei ik strict en nam de aspirine aan van Sem. Ik slikte hem meteen door en zuchtte. 'Ze is aan het genieten van haar duivelleven. Het verbaasd mij eerlijk gezegd dat ze even is teruggekomen om Cara te redden.' zei ik en ging op het aanrecht zitten. 'We hoeven nergens meer op te hopen. Ze is gewoon weg.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/04/2019 04:11 PM

Sem
Als hij dat zegt zucht ik "wat jij wil Jonesy." Ik schonk mezelf wat appelsap in het was voor het eerst dat ik mezelf serveerde. Ik wist niet wat ik moest zeggen ik wist ook niet hoe hij zich voelde over alles. Hij had Melinda los gelaten voor Cara's veiligheid he cares a lot about family maar hij weet ook dat er nadelen aan vast zitten." hè Cara ben je al klaar met douchen?!" Riep ik terwijl ik vandaag even een dagje voor ons 2 wilde.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/04/2019 04:34 PM

Cara
Ik was mijn haren aan het drogen als ik Sem hoorde. 'Ja!' riep ik terug naar beneden en keek in de spiegel. Ik stond in enkel mijn lingerie en mijn inmiddels droog geföhnde haar. Ik bekeek mijn lichaam en zag een paar blauwe plekken en zuigzoenen over mijn hele lichaam verspreid. Tekenen dat de vorige nacht er ruw aan toe was gegaan. Als heks heb ik natuurlijk een menselijk lichaam dus het zou er wel nog even op te zien blijven.
 IMG_5633.jpg

Jonesy
'Have fun.' zei ik tegen hem en liep de keuken weer uit naar de woonkamer. Ik plofte op de bank en keek op mijn telefoon. Geen berichten. Ik wist niet eens of ze het bericht gelezen had. Misschien heeft ze wel een andere telefoon genomen om van mij af te zijn.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/04/2019 06:16 PM

Sem
Ik keek hem na en zuchte toen zacht. Als ik hoor dat ze bijna klaar is loop ik naar boven en zie ik haar staan in een lingerie. Ik bekeek haar fine ass en wist dat ik haar gisteravond wel heel erg had aangepakt door de zuigzoenen en blauwe plekken. Ik liep op haar en gaf een pets op haar bil waarna ik mijn armen om haar heen sloeg "je ziet er goed uit babe." 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  88  |  89  |  90  |  91  |  92  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum