ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  89  |  90  |  91  |  92  |  93  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/04/2019 06:19 PM

Cara
Als hij me een pets gaf op mijn bil klonk er een klein kreetje uit mijn mond. 'I know. Please, maak dit setje niet kapot. Dit is mijn favoriet.'zei ik met een grijnsje en deed wat lippenstift op. Ik legde vervolgens mijn handen op de zijne en legde mijn hoofd tegen zijn schouder. 'I love you.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/04/2019 07:11 PM

Sem
"I will keep it in mind." Zei ik pestend "i love you to." Zei ik voor het eerst zonder er over na te denken. Ik drukte een kusje in haar nek en had haar gemist.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/05/2019 05:38 PM

Cara
Als hij het terug zegt voel ik een warm gevoel door mijn lichaam en draaide me om in zijn armen. Ik drukte een kusje tegen zijn lippen en bleef kort zo in een omhelzing staan. Het voelde altijd zo goed met hem en nu had ik eindelijk uit zijn eigen mond de bevestiging gehoord dat hij ook van mij hield.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/05/2019 06:24 PM

1 jaar later


Melinda

Ik kamde mijn haren door en keek in de spiegel terwijl ik over me schouder naar Brent keek die halfnaakt in mijn bed lag. Brent was mijn verloofde al was ik niet smoor.. ik was nooit echt verliefd op iemand behalve. Ik stopte mijn gedachte’s en kwam overeind “dus jij en je vrienden gaan een avondje uit en ik moet hier in het kasteel blijven zaken regelen met mijn vader?” Zei ik lipbijtend terwijl ik boven op hem ging zitten en mijn vingers langs zijn borstkast liet glijden.” Yves babe en jij moet leren om je zelf te vermaken met je vrienden bijvoorbeeld.. doe iets leuk morgen gaan we trouwen” hij drukte een kusje in mijn nek. Terwijl ik zuchte “klinkt zo raar dat we morgen al gaan trouwen.”

Sem

Ik keek raar op bij het zien van Jonesy als mijn nieuwe leraar “can i die.” Zei ik sissend tegen een jongen naast me genaamd Jason aangezien Jack al afgestudeerd was en Cara ook. Het was al een jaar zonder Melinda en onze ouders oom Joshua liet ook niks van zich horen. Zelfs onder de supernaturals horde we niks over ze. Ik wist niet hoe het precies onder de Lincolns ging vooral omdat ze niet van deze wereld waren. Ik bedoel Jonesy en melinda’s Grootouders waren letterlijk hier neergestort en hebben kinderen met elkaar gemaakt.. en nu waren zij hier de baas. En oja waarschijnlijk werd ik een vader niet van 1 kind maar van 2 kinderen. Cara was 5 maanden al zwanger van een tweeling eerst vond ik het niet oké vooral omdat ik nog moest afstuderen.. en ik niet wilde leunen op de erfgoed van onze familie. Maar nu kon ik niet blijer zijn dan blij. Jonesy was oké maar hij leek wel een opa alle vrouwelijke collega’s vonden hem waarschijnlijk aantrekkelijk maar hij hun niet denk ik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/05/2019 09:42 PM

Jonesy
Ik keek de klas rond en als ik zag dat ik Sem in mijn klas had liet ik een klein grijnsje zien die ik snel weer verborg. 'Hallo klas. Mijn naam is Jonesy Lincoln.'zei ik terwijl ik mijn naam op het bord schreef. 'Jullie mogen mij meneer Lincoln noemen. Ik ben jullie nieuwe docent geschiedenis.' Ik leunde tegen mijn bureau en sloeg mijn armen over elkaar terwijl ik de klas rondkeek. 'Regels zijn simpel. Zolang je je boeken bij je hebt en oplet zijn wij de beste vrienden. Zodra je mijn les verstoord of mij irriteerd op welke manier dan ook, vlieg je er uit.' Ik dronk kort wat koffie uit de mok. 'Open bladzijde 10 van jullie nieuwe studieboek. We beginnen met het begin. Het ontstaan van alle bovennatuurlijke wezens.'

Cara
Ik bukte mij met moeite en ging op een kussentje op de grond zitten. De grote kaart lag voor mij en de kaarsen branden. Als een van de twee in mijn buik begint te schoppen legde ik mijn hand kort op de plek waar ik het stompen voelde. 'Please babes, niet nu.' zei ik en wreef even waardoor ze rustiger werden. Ik zuchtte en keek op de kaart. 'Please Mel.' zei ik en sneed in mijn hand. Ik liet het bloed op de kaart sijpelen en begon met de locator spell. 'quaerite et invenietis.' herhaalde ik een paar keer en zag dat het bloed een baan maakte. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/05/2019 10:26 PM

Melinda
Als ik een hevige pijn voel in mijn hart tijdens het ondertekenen van papieren krimp ik in 1." Iemand probeert me op te sporen" zei ik gelijk tegen mezelf ik kwam overeind en probeerde te ondervinden wie het was door mijn ogen te sluiten. Als ik 3 gedaantes zie frons ik maar al snel zag ik dat het Cara was.. Ik had haar zolang al niet gezien als ik dan zie dat ze zwanger is verlies ik mijn controle en laat ik haar toe. Ik had wel vaker last van mensen die me probeerde op te sporen.. Ik was nou eenmaal geen lief persoon voor vele. Ik vroeg me soms wel af hoe het met Semmie ging of kleine Jones.. Al waren ze niet klein meer. Maar wat ik vooral miste was Jonesy Lincoln. 

Sem
"Niet te geloven Jonesy je bent pas 21 jaar oud en nu al leraar." Zei ik tegen hem iedereen keek me raar aan "don't look at me stupid that's my elder brother everyone." Ik was het hier niet mee eens mijn oudere broer die de baas nu over me was. Hij was nu ineens Alaric saltzman.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/05/2019 10:33 PM

Jonesy
Ik keek naar Sem. 'Precies, laten we dat meteen maar op tafel gooien. Jullie klasgenoot is mijn jongere broer. Wees niet bang dezelfde regels gelden voor hem. Sem vanaf nu ben ik meneer Lincoln voor je als wij in de klas staan.' zei ik en keek de klas rond. 'Ik vraag het nog nog eens, open pagina 10.' 

Cara
In het begin voelde ik wat weerstand. 'Come on.'zei ik en merkte dat de weerstand verdween. Als de spell klaar is en het bloed is gestopt glimlachte ik. 'Mama gaat een reisje maken.'zei ik en kwam met moeite overeind door mij op te heisen aan een stoel. Aangezien ik nu twee kindjes in mij had was ik ook al dikker dan wanneer je 5 maanden zwanger was van maar 1 kindje. Ik liep naar beneden en stapte in de Range Rover. 'Miss Lincoln, het is niet verstandig.' zei een van de maids. Ik zuchtte. 'Ik kan heus wel rijden.' zei ik door het raampje en reed vervolgens naar de plek die het bloed op de map aan gaf.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/05/2019 10:40 PM

Sem
Ik mompelde wat en kon hem nu al niet uit staan ookal was het mijn broer. Na 2 uur lang naar zijn gelul geluisterd te hebben liep ik met mijn boeken de gang op en belde ik Cara op om te kijken of het goed ging met de twins in haar buik. Ik zag toen Jonesy zich ook klaar maken om naar huis te gaan en liep op hem af "meneer Lincoln." Zei ik klagend "waar ga je heen?" 

Melinda
Ik kwam weer bij en liep door het kasteel naar de dresser room waar mijn jurk werd klaar gemaakt voor morgen. Ik beet op mijn onderlip ik ging trouwen.. Met geen broer die aan me zijde staat om me naar het altaar te brengen en geen zus die de maid of honor is. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/05/2019 10:46 PM

Jonesy
Als ik Sem zijn stem achter mij hoorde keek ik op. 'Buiten de les kun je me gewoon Jonesy noemen Sem.'zei ik tegen hem. 'Ik ga naar huis. Dit was mijn enige les voor vandaag.' zei ik. 'Waarom vraag je dat?' Ondanks dat ik nu niet meer voor mezelf werkte zoals in de garage, was ik toch wel blij met mijn nieuwe baan. Het was alleen even wennen met Sem.

Cara
De telefoon ging, maar ik negeerde het. Met twee babies op komst moest ik voorzichtig rijden. Als ik bij het grote kasteel aankwam beet ik op mijn lip. Ik wist precies waar ik moest zijn. Mijn gevoel leidde mij naar de juiste kamer. Als ik haar zie staan bij een grote spiegel en een trouwjurk werden mijn ogen snel groot, maar ik herpakte mij. 'Fancy kasteel hoor. Wel een downgrade van je echte thuis, maar het kan ermee door.' zei ik glimlachend terwijl ik in de deuropening leunde.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/05/2019 10:54 PM

Melinda
Ik keek op bij het horen van Cara's stem." Hoe.." Ik besloot maar niet te vragen hoe ze hier binnen is gekomen en keek haar aan." It's my fathers castle not mine" mijn ogen gleden naar haar buik terwijl ik duidelijk kon voelen dat eentje helemaal wolf was en de andere een... Mens.  Ik glee met een hand door mijn haar "what brings you here Cara?" Vroeg ik toen.. Ik bedoel ik kon zien dat ze het daar prima zonder mij hadden ik bedoel Cara is zwanger ze zal vast trouwen met Sem en Jonesy zal haar brengen naar het altaar wat plasant allemaal. 

Sem
Als Cara niet opneemt zucht ik "nou gewoon je doet zo weinig met je leven je word binnenkort oom Jonesy.. Wil je net als Joshua worden saai en nog is saai laten we een meisje vpor je zoeken." Ik kon Jonesy niet meer langer zo aanzien hij was een mess.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  89  |  90  |  91  |  92  |  93  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum