ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  92  |  93  |  94  |  95  |  96  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/08/2019 08:49 PM

Jonesy
'Waarom twijfel je er zo over dat ik je niet meer zou willen? Mel, jij bent mijn meisje. Mijn zielsverwant. Jij bent de enige die mij weer als een volledig persoon laat voelen. Jij bent de enige die mij gelukkig kan maken.' zei ik tegen haar en liep zo voorbij de jongen naar het altaar. 'Ik kan en wil niet zonder jou leven.'

Cara
Ik glimlachte tegen zijn lippen en voelde aan mijn buik. Een inmens pijnlijke steek verspreidde zich door mijn buik. Ik trok een pijnlijk gezicht. 'Fuck.' zei ik en voelde wat warms tussen mijn benen uit lopen. Ik sloeg de deken van mij af en merkte dat mijn vliezen waren gebroken. 'Nee, nee, nee, nee, nee!!! Het is nog veelste vroeg. Ze moet nog 4 maanden!' riep ik in paniek. Het wolfje wou eruit, maar mijn meisje moest blijven zitten. In alle paniek keek ik naar Sem.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/08/2019 09:08 PM

Melinda
Als hij dat zegt voel ik mijn emoties terug komen ´wat denk je wel niet mijn toekomstige vrouw zomaar lastig vallen.´Zei Brent geirriteerd tegen Jonesy terwijl ik snoof en mijn sleep afdeed. Ik pakte Jonesy´s pols vast en rende met hem aan mijn zijde de zaal uit. Onderweg schopte ik mijn hakken uit en hees ik mijn jurk omhoog het trappetje af ´let´s go home.´ Zei ik met tranen in mijn ogen de verloren bruid die wegrende met haar echte liefde.. mijn leven was net een sprookje. 

Sem
Als ze in paniek raakt raak ik ook in paniek ´wacht wat je bent nog niet eens 9 maanden.´ Zei ik geschrokken ik belde Jonesy op en wist niet wat ik moest doen ik kon geen ambulance bellen en we hadden gezworen dat als onze baby´s geboren worden dat het dan thuis werd. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/08/2019 09:31 PM

Jonesy
ik zie haar blik veranderen en weet dat ik haar nu heb overtuigd. Zodra ze mijn hand vastnam en met mij wegrende uit het kasteel kon mijn geluk niet op. Onder het rennen tilde ik haar in de bruidshouding op tot we bij mijn auto stonden. Ik tilde haar erin en drukte mijn lippen tegen de hare waarna ik naar mijn eigen kant liep. Met een rap tempo scheurde we weg en de telefoon ging over. Via een knopje bij het stuur nam ik op. 'We komen naar huis, Sem.' zei ik. Als ik hoor dat er paniek is begin ik ook een beetje te stressen. De babies kwamen eraan. 'Ze is veel te vroeg, er zit niets anders op dan naar het ziekenhuis Sem. Thuis kunnen we ze niet binnen houden.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/08/2019 09:51 PM

Melinda
Als ik Sem helemaal overstuur hoor ´ik kan ze leveren.´ Zei ik gelijk tegen Jonesy ´breng me zo snel mogelijk thuis.´Eenmaal in de mansion horde ik Cara schreeuwen terwijl ik al gelijk naar boven rende.´Sem pak handdoeken´ ik schuurde de mouwen van mijn jurk kapot en ging zitten voor Cara´s ingang. Ik spreiden haar benen voorzichtig en legde mijn rechterhand kort op haar buik om in ieder geval het meisje te kalmeren die vast vanslag moet zijn door het vroege vertrek van haar broer.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/08/2019 10:15 PM

Cara
Ik huilde en voelde me niet klaar om dit te doen. Als Melinda binnen kwam en het overnam slikte. Van binnen raasde paniek maar ik hield mij sterk. 'Wie had ooit gedacht dat jij dit uitzicht zou hebben.' zei ik met een lachje en voelde toen weer een pijnlijke wee. 'Fuck!!' riep ik door de pijn heen.

Jonesy
Ik liep naar boven en ging naast Cara zitten zodat ik haar intieme zone niet zag. Ik greep haar hand vast. 'Knijp maar zo hard als je kunt.' zei ik en keek naar Sem die terugkwam met warm water en handdoeken. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/09/2019 08:51 AM

Melinda
Ik grinnikte maar focuste me op het babywolfje." I need you to calm down little wolf you making your sister upset" als ik voel dat het vredig word daar binnen. Glimlach ik "Cara ben je klaar om te persen?" Vroeg ik terwijl het plan was om eerst het wolfje te leveren het meisje zal daar nog een paar maandjes moeten zitten.

Sem
Ik ging aan de andere kant van Cara staan en nam haar hand vast." Het komt goed babe" ik haalde wat natte haar uit haar gezicht en keek naar Melinda die alles onder controle had. Ze was geweldig ik had meest coolste zus ever." Hoe zit het met ons meisje is het niet iets te vroeg?" Ze schudde haar hoofd "nee jullie knul heeft haar weer gekalmeerd zij zal over 4 maanden geboren worden." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/10/2019 06:27 PM

Cara
'Note to self, my baby girl is coming with a c-section.' zei ik kreunend van de pijn. Waarom deden mensen dit! Als ik de behoefte voelde om te persen perste ik voor 10 seconde lang waarna ik weer even op adem kwam. Zodra ik genoeg energie had begon ik weer met persen en als ik dan uiteindelijk een huil hoor voelde ik tranen van geluk over mijn wangen stromen.

Jonesy
Als Cara half mijn hand breekt met haar hand beet ik op mijn kaken tegen de pijn. 'Je doet het geweldig, Car.' zei ik tegen haar en keek naar Sem die tegenover me zat. Niet te geloven dat mijn kleine broertje eerder kinderen kreeg met de liefde van zijn leven dan ik. Hij en Cara waren zo volwassen geworden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/10/2019 07:09 PM

Melinda
Als ik het jongetje ontvang wikkel ik hem voorzichtig in een dekentje na dat ik hem had schoon gemaakt. Het voelde zo warm en rustgevend ookal wist ik dat ik dit meerdere keren had gedaan. Dit was wel mijn neefje die geboren was. Ik bracht het kleintje naar het stel terwijl ik naar Jonesy toeliep en in zijn oor fluisterde "ik wil er ook 1." 

Sem
Ik keek toe hoe ons kleine wolfje werd geboren en horde toen zijn kreten luid en duidelijk." Samuel" zei ik gelijk "onze jongen gaat Samuel heten Samuel Lincoln." Ik kreeg tranen in mijn ogen en ging met mijn duim langs Samuel's wangetje terwijl hij rustug werd in zijn moeders armen. Samuel was mijn echte naam en hij leek sprekend op mij betrefd het neusje en de lippen. Ik drukte een kusje op Cara's voorhoofd "nu nog alleen je zusje knul."

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/10/2019 10:36 PM

Cara
Zodra het kleine wolfje in mijn armen lag begon ik te snikken. 'Mijn kleine sterke wolf.' zei ik en drukte een kusje tegen zijn hoofdje. 'Dankjewel Melinda.' zei ik met tranen in mijn ogen en keek vervolgens op naar Sem. Ons kindje leek sprekend op hem. Hij was nota bene een wolf dus ik denk dat deze kleine rakker meer van zijn vader weg zal hebben dan van mij.

Jonesy
Ik beet op mijn lip om niet als een emotioneel wrak te beginnen janken en bekeek de kleine. Sprekend Sem. Als Melinda dat in mijn oor fluisterde grijnsde ik breed. 'We geven jullie wat privacy. Gefeliciteerd.'zei ik tegen de twee en liep met Melinda de kamer uit. 'Weet je nog die ene kerst dat we met zijn 4 hebben gevierd. Ik heb je 1 cadeau nog altijd niet gegeven.' zei ik en nam hem mee naar mijn kamer. Ik haalde het kleine fluwelen doosje uit mijn nachtkastje. 'Jammer van de trouwjurk, maar gelukkig heb je er niet direct een nodig.' zei ik en ging op een knie. 'Dit is echt de speciaalste dag. Ons kleine neefje is geboren en jij bent bij mij terug gekomen. Ik hoop echt dat je dit keer voor altijd bij me wilt blijven. Mel, wil je met mij trouwen?' vroeg ik en sloeg het doosje open waar een super mooie verlovingsring inzat.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/10/2019 11:04 PM

Melinda
Als Jonesy plots op zijn knieën gaat en me een aanzoek doet. Begin ik direct emotioneel te raken ik voelde elke spier in mijn lief springen van geluk." Ja en nog is ja" ik sloeg mijn armen rond hem terwijl hij na achter viel met het doosje in zijn hand. Mijn lippen vonden al snel de zijne terwijl mijn handen zijn shirt van zijn lijf trokken. Ik had hem gemist ik had mijn Sem mijn broer en mijn zus Cara gemist. Dit was mijn familie niet de picture perfect maar de enige die me gelukkig kon maken.

Sem
Ik ging naast Cara in bed liggen na dat we even gedoucht hadden met de kleine en alle vieze handdoeken op een hoopje hadden gegooid. Ik deed mmijn arm om Cara heen en plaatste kusjes in haar haren. Terwijl ik mijn andere meisje ook niet moest vergeten. Ik ging omlaag en plaatste mijn lippen zachtjes op Cara haar buik "ik kan niet wachten om jou ook in mijn armen te hebben." Zei ik glimlachend terwijl ik een schopje voelde. Waarschijnlijk miste ze haar broer.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  92  |  93  |  94  |  95  |  96  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum