ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  93  |  94  |  95  |  96  |  97  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/10/2019 11:58 PM

Jonesy
Ik lachte als ze ja zei van geluk en drukte mijn lippen al snel tegen de hare. Mijn shirt bleef achter ons. Ik kwam overeind en tilde Melinda op. Ik gooide haar op mijn bed. Ze moest eens weten hoelang ik al droogstond voor haar. Ik haalde een hand door haar haar en trok de trouwjurk die ze aanhad kapot tot op haar middel zodat ik met veel geklungel deze over haar hoofd kon trekken.

Cara
Verliefd keek ik naar mijn ventje. 'Ik laat jou nooit meer los.' zei ik zacht en streelde met mijn neus tegen het kleine neusje van Sammie. Vervolgens keek ik op naar Sem. Door alle hormonen was ik echt een emotioneel wrak. 'Ik hou van je.'zei ik tegen hem en beet op mijn lip.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/11/2019 12:08 AM

Sem
3 maanden later Samuel groeide als een sneltrein en kon al lopen na 3 maanden. Al was zijn vloek nog jiet geativeerd hij gedroeg ze wel als een klein wolfje." Pa-pa" zei hij trekkend aan mijn broek "ik zusje." Hij speelde met zijn speen terwijl ik naar Cara keek die bijna moest gaan bevallen van ons prinsesje." Hij praat al maanden over zijn zusje wanneer komt ze nou Caar" Zei ik met een lachje terwijl ik Sam optilde en een kusje op zijn wang drukte. Ondertussen skypte ik Jonesy en Melinda die op huwelijks reis waren ik wilde ook nog gaan trouwen. Maar met onze kinderen werd het even te veel. Ik en Cara waren echt een team niet te geloven dat we een paar jaar geleden elkaar probeerde dood te maken.

Melinda

Ik zat mijn lingerie's uit te stallen voor de komende nachten op Aruba. En zocht naar de ipad die afging "dat moeten Sem, Sem junior en Caar zijn" zei ik met een lachje we waren net aan ons huwelijks reis begonnen. En ik kon niet wachten om baby's te produceren mijn neefje was zo schattig. Met die kleine fangs van hem en dat schattige kopie dat precies op Sem lijkt. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/11/2019 12:15 AM

Cara
Ik zat op de bank met een voet onder mijn billen en streelde over mijn buik terwijl ik naar Sem en Samual keek. Die twee waren handen op 1 buik. Het werd inderdaad tijd dat mijn kleine meid zou komen, want ik voelde me zeker outnumbered. Ik keek op als ik de stem van Jonesy hoorde door de IPad en keek naar Samual die zijn speen uit zijn mond trok en met het lint wat eraan hing begon te slingeren. 'Sammie, dalijk ligt je speen op de grond en is hij vies.' zei ik en in dat ik het zei viel de speen inderdaad op het tapijt waardoor er pluisjes aanzaten. Samual begon te huilen en ik kwam met moeite overeind. 'Doe ze de groetjes van me.' zei ik tegen Sem en pakte de speen op en pakte het handje van Sammie vast. 'We gaan hem schoonmaken, kom.' 

Jonesy
Ik kwam uit de badkamer met enkel een handdoek om mijn middel en hoorde dat ik een facetime oproep kreeg. Ik nam deze via de IPad op en grijnsde als ik Sem zie. 'Sem, my little brother. How are things?' zei ik terwijl ik Samual op de achtergrond hoorde huilen en Cara hem mee wegnam. 'Klinkt gezellig.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/11/2019 12:46 PM

Sem
´Great´ zei ik grijnzend tegen me broer terwijl ik opkeek naar Cara die weer Sammie zijn speen moest schoonmaken.´Niet te geloven dat ik en Cara een clone van mij hebben gebroed.´ Zei ik lachend terwijl Sammie net zo druk was als mij toen ik klein was.´Nou waar is de bruid´ zei ik toen. 




Melinda
Als Jonesy de ipad opneemt kom ik er ook bij ´right here.´ Zei ik terwijl ik opkeek naar een oudere Sem een Sem die nu volwassen was.´Ik hoop dat Jonesy je daar goed behandeld anders doe ik hem wat´ zei hij tegen me terwijl ik grinnikte ´Jonesy is de beste husband die ik kan wensen maak je daar maar geen zorgen over Sem.. Alles goed met de kleintjes´ vroeg ik toen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/11/2019 04:55 PM

Jonesy
'Ja, de kleine meid zou wel ieder moment kunnen komen.'zei ik met een grinnikje en ik was heel erg benieuwd naar mijn nichtje. Melinda en ik stonden ook niet stil. We hadden al genoeg pogingen gedaan en nu was ik benieuwd of het ons binnekort ook zou gaan lukken.

Cara
Ik maakte in de keuken het speentje schoon en keek naar Sammie. Ik maakte hem een fruithapje en gaf hem die te eten. Het was meer prut dan fruit, maar hij had natuurlijk nog geen tanden dus dat was het enige wat ik hem zowat kon geven. Nu had ik geluk dat hij zo snel groeide, want erg fan van moedermelk geven was ik niet.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/11/2019 05:06 PM

Sem

“Ja dat sowieso maar dan kan ze gewoon in labor hoor Melinda.” Zei ik grinnikend terwijl ik naar Cara en Samuel opkeek “ik ga jullie hangen want Sam doet weer is schattig en dat moet ik fotograferen.” Ik hing ze op en maakte een foto met de iPad hoe Sam zijn hapjes nam.” Oom Jack komt zo even langs” ik drukte een kusje in Sam’s haren en keek Cara aan “ nog iets van je familie gehoord?” Vroeg ik toen terwijl dat nogaltijd een issue bleef na dat ik ze had voorgelogen dat ik uit Cara’s buurt bleef.

Melinda

Als Sem ophangt focus ik me weer op mijn lingerie’s.” Welke is mooier rood of wit?” Vroeg ik Jonesy terwijl onze honeymoon er aankwam. Ik kon niet wachten om seks te hebben maar dan zonder uitmekaar getrokken te worden. Een hineymoon was sentimenteel gezegd:” Zacht.”

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/11/2019 05:17 PM

Jonesy
Ik glimlachte en keek op naar Melinda. Ik bekeek de setjes. 'Bring them both.'zei ik met een geniepige grijns en trok haar naar me toe. Ik drukte mijn lippen teder tegen de hare en glimlachte ertegen. 'Ons leven gaat echt beginnen.' zei ik tegen haar en streelde door haar zachte haar.

Cara
Ik grinnikte als Sem een foto maakte en voelde een steek in mijn buik. 'Easy, little one.' zei ik kreunend terwijl ik naar mijn buik greep. 'Mama pijn?' vroeg Samual.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/11/2019 05:34 PM

Sem

“Are you alright babe?” Zei ik gelijk terwijl ik haar snel ondersteunde.” Mama zusje zusje!” Zei Sam blij hij sprong uit zijn eetstoel en begon Cara’s buik te ontarmen.” Mama vandaag zusje geven?” Ik schudde mijn hoofd naar Sam “voorzichtig” ik gaf hem een klein tikje tegen zijn schouder. Terwijl hij zijn moeder niet los wilde laten of nou ja zijn zusje.


Melinda

Ik glimlachte “Jezus wat zijn we oud geworden.” Zei ik grijnzend tegen zijn lippen aan terwijl we eigenlijk een kinderwens hadden. Maar mijn baarmoeder niet mee wilde werken wat heel raar was want wij zijn de uitverkorene. Misschien was het nog niet onze tijd of het moest nog komen. Ik wilde zo graag een moeder worden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/11/2019 05:52 PM

Cara
'Ik denk dat je geluk hebt Sammie.'zei ik en kreunde nogmaals van de pijn. 'Je zusje komt eraan.' zei ik en greep naar Sem zijn hand waar ik in kneep om de pijn wat te verlichten. Mijn lieve meisje wou naar buiten en ondanks dat ik op dit moment veel pijn ervan zou ervaren zou ik blij zijn wanneer ik haar in mijn armen kan leggen.

Jonesy
'Jij bent oud geworden.'zei ik plagend. 'I don't age. I don't look like a day over 19.' Ik streelde langs haar armen en keek in haar mooie ogen. Natuurlijk ging het verjaringsproces bij haar nu ook trager nu ze een duivel was, maar uiteindelijk had zij wel een einddatum. Wanneer die datum zou komen zou ik mijzelf omleggen zodat we samen naar The Other Side konden.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/11/2019 11:30 PM

Sem

Als Cara zonet zegt dat ze gaat bevallen en Jack net aanbeld. Grijp ik naar mijn telefoon ik belde de eerste volgende ziekenhuis op om een dokter en verpleegster te sturen naar onze mansion. Binnen een mum van tijd stormde er al een ziekenploeg binnen om Cara te helpen met een birth geven van onze dochter. Jack nam Sam even over terwijl ik naast Cara ging staan en een kusje op haar lippen drukte. Ik nam haar hand vast “dit is de laatste keer lieverd.” Sam begon te schreeuwen “zusje ZUSJE komen!” Zei hij luid terwijl de verpleegsters een verdovings middel in haar spoten zodat het makkelijker ging.” Sam rustig” zei Jack tegen hem terwijl hij Sam probeerde te houden maar de ADHD volgens mijn in zijn bloed runde.


Melinda
“Stop ik moet er niet aan denken dat ik gerimpeld en oud ben en jij nog zo jong en mooi.. Wil je dan überhaupt seks met me hebben als ik een oude stok ben?” Zei ik lachend.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  93  |  94  |  95  |  96  |  97  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum