ORPG[][]WD

Erste Seite  |  «  |  1  ...  94  |  95  |  96  |  97  |  98  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG[][]WD

von LostSouls am 10.03.2019 10:03

Cara
Zuchtend keek ik in de spiegel. Ik streelde met twee vingers over mijn keel waar een duidelijke afdruk van Oliver zijn handen stond. Ik beet op mijn lip en keek naar de reactie van Sem. Tuurlijk kwam hij niet. Hij dacht alleen maar aan zichzelf. Ik haalde een hand door mijn haar en trok een strak jurkje aan wat ik hier nog had liggen. Ik liep naar de kast waar de dure flessen drank van vader stonden en nam er een fles whiskey uit. Het boeide niet dat ik 17 was. Ik dronk als iemand van 25. Ik ging op de bank zitten met de fles en dronk ervan. Omdat ik een heks was en dus eigenlijk gewoon een mens met magie heelde ik niet zoals Jonesy en Sem zouden doen. Zij heelden 1000 keer sneller dan een normaal mens. Qua dat voelde ik me altijd dichter bij Melinda.

Jonesy
Terwijl ik richting huis reed kreeg ik het berichtje. 'Tuurlijk. Ik vond het leuk om je bezig te zien.' vertelde ik haar en luisterde als ze het bericht oplas. Ik zuchtte. Oliver was sowieso een eikel. 'Oké, dan gaan we naar het Penthouse. Jij gaat mee.' zei ik en draaide met een ruk aan het stuur meteen om. 

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG[][]WD

von walkingdead am 10.03.2019 09:55

Sem
Ik zat onder uit gezakt op mijn telefoon en nam een flinke hees. Als Cara me appt frons ik -Mis gelopen met mister patser die denkt dat hij iedereen kan krijgen? Appte ik naar haar -vraag Jonesy ik ben bezig met een nieuwe video game. Ik zette mijn telefoon aan de kant maar na een kwartier ofzo kon ik niet laten om toch bij haar te gaan kijken." Jack stuur iedereen een bericht dat er een feest is bij de Lincolns" ik brande mijn joint uit en kwam toen overeind. 

Melinda
Jonesy en ik reden met zijn tweeen naar huis." Bedankt dat je kwam kijken dat waardeer ik echt" zei ik zacht tegen hem. Terwijl zijn telefoon af ging. Mijn ogen gleden even naar het scherm "het is Sem die zegt dat er een feest is.. Ennn er staat dat hij je nodig heeft Cara is gedumpt door Oliver." zo een bericht kreeg ik nooit waarom voelde het alsof Cara, Jonesy en Sem hechter met elkaar waren? Misschien kwam het omdat ik een mens ben. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG[][]WD

von LostSouls am 10.03.2019 09:32

Cara
Ik hijgde terwijl Oliver diep in me stootte. Ik kromde mijn rug op de pooltafel en kreunde. 'Fuck je bent lekker.'gromde Ollie in mijn oor. Ik voelde mijzelf dichter bij een orgasme komen terwijl Ollie maar harder en harder stootte. Ik zette mijn nagels in zijn vel en kwam heftig klaar terwijl ook hij zijn goedje in me loste. We hijgden bijde uit en ik klom van de pooltafel af. 'Dit gaat je broer niet leuk vinden.' zei hij nog. Ik liep naar de badkamer waar ik me douchte. Na het douchen liep ik terug naar de living. Oliver was in de keuken en ik zag zijn telefoon open liggen op de tafel. Er stond een gesprek open met Rebecca. Een meid die zich door iedere jongen op school liet nemen. Ze had een naakt foto gestuurd en zo te zien had Oliver erop gereageerd met dat hij niet kon wachten haar weer te neuken en haar vervolgens een dick pic gestuurd. Als Oliver de living weer in kwam en mij met zijn telefoon ziet flipte hij hem uit. 'What de fuck doe je met mijn telefoon?' vroeg hij. 'What de fuck doe jij met Rebecca?! HE!!! Ben ik niet goed genoeg?!!! Moet je pik weer meer hebben?!'schreeuwde ik naar hem. 'Tyf maar op.'zei ik en gooide zijn telefoon kapot tegen de muur. Hij werd woedend en drukte me met zijn vampierkracht tegen de muur. Zijn handen rond mijn keel. Ik snakte naar adem. 'Wie denk je dat je bent princesje.' siste hij. 'Capatis.' zei ik met al mijn kracht en met een beweging van mijn hand zakte hij in elkaar en schreeuwde van de hoofdpijn. Ik graspte naar adem. 'En nu opgerot!' schreeuwde ik en maakte met mijn andere hand met mijn kracht de deur open van afstand en keek hem na als hij het penthouse verlaat. Ik slikte en zakte langs de muur in elkaar. Een traan gleed over mijn wang die ik snel weer weg veegde. Ik nam mijn telefoon en stuurde Sem een bericht. - Wil je alsjeblieft naar Penthouse komen? Neem je vrienden mee, i don't care. Ik wil niet alleen zijn. X - 

Jonesy
Melinda had meerdere tegenstanders gehad, maar ze had ze allemaal met gemak verslagen. Ze was heel slim en dat respecteerde ik echt aan haar. Als ze klaar was en ze een boeket bloemen en een troffee kreeg klapte ik in mijn handen en glimlachte. Ze was hier echt goed in en ik kon zien dat ze er ook iets van plezier uit haalde. Dat maakte me wel blij om haar zo te zien. Ik beet op mijn lip en keek naar Teresa en John die trots waren op hun vriendin.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG[][]WD

von walkingdead am 10.03.2019 09:04

Melinda

Ik slachtte iedereen 1 voor 1 af en won zoals altijd." Gefeliciteerd Mel!" Zei Teri glimlachend terwijl ik een troffee kreeg en een boeket Rozen." Dankje" ik keek kort rond en zag dat Jonesy was gebleven wat wel iets met me deed. 

Sem

Ik en Jack speelde op mijn kamer video games terwijl we chips aten en wat alcohol naar binnen kieperde." Jou huis is echt gaaf waren mijn ouders maar zo rijk" ik grijnsde breed en stak een joint op "living the rich life is the best life." Zei ik grijnzend terwijl ik kort aan Cara dacht. Jep ik en Cara used to fuck.. And allot. Meestal liet ik me niet mee slepen door mooie meisjes... En vooral niet door mijn zus. Maar toen zij en Oliver nog niet samen waren... Was het elke avond raak in het panthuis ik had niemand en zij had niemand dus zo ging het door. Maar voor onze ouders hebben we nooit echt gedacht aan een relatie dat zou dingen in onze familie over hoop gooien. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG[][]WD

von LostSouls am 10.03.2019 08:57

Cara
Als hij wegloopt lachte ik en keek ik naar Oliver. 'We gaan dus sowieso seks hebben op de pooltafel' zei hij. Ik grinnikte. 'Ik ben met de porsche. Je weet waar het is? We rijden er wel apart heen.' zei ik tegen hem en gaf hem nog een laatste kus voor ik naar mijn eigen auto liep. Eenmaal in mijn auto keek ik nog even naar Sem die verderop naar zijn scooter liep. Ik beet op mijn lip. Waarom was hij zo fucking aantrekkelijk? Ik startte de motor en reed maar richting het penthouse.

Jonesy
Ik glimlachte als ze mij wel al konden. Een kort fronsje ontstond door Teresa, maar goed. Ik liet het begaan. Als ze naar binnen liepen ging ik erachteraan en ging ik aan de zijkant op een stoel zitten zodat ik goed zicht zou hebben over waar Melinda zometeen zou gaan spelen.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG[][]WD

von walkingdead am 10.03.2019 08:39

Melinda

Als hij dat allemaal zegt bijt ik op mijn onderlip. Niet waar! Sem pest me nogsteeds dat ik een mens ben.. En mijn bril mijn manier van rennen hij en Cara laten me altijd hun huiswerk doen wanneer het hun uit komt." Guys this is my brother Jonesy" zei ik tegen mijn vrienden "natuurlijk kennen we je broer al komt hij niet in onze zone.. Maar we kennen hem." Zei John slissend terwijl ik zwak glimlachte onze zone op school.. Daar kwamen geen populaire mensen." Hoe is het dat je familie bent van zulke mooie mensen maar nooit tegen ze praat op school" wat er net uit Teresa's mond kwam mocht niet gezegd worden." i am not like them" zei ik toen tegen ze "kom de wedstrijd begint zo." Zei ik om het af te kappen ik keek kort naar Jonesy "bedankt voor het brengen." Vervolgens liep ik naar binnen met Teresa's woorden in mijn hoofd.

Sem
"Daar zal ik maar niet op rekenen." Zei ik grijnzend "en neuk niet op mijn pooltafel Cara ik zweer als ik een sperma deeltje zie." Ik keek Oliver vervolgens aan die grinnikte "dan vermoord ik jullie." Ik hees mijn tas over mijn schouder en liep samen met Jack naar mijn scooter.. Op die pooltafel hadden ik en Cara vroeger seks. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG[][]WD

von LostSouls am 10.03.2019 08:26

Cara
Terwijl ik wat stond te flikflooien met Oliver kwam Sem naar ons toe. Ik keek op en nam de sleutel aan. 'Top, vertel mam dan maar dat ik er vanavond goed gebruik van zal maken.' zei ik met een lachje en drukte nog een kus tegen Ollie zijn lippen. 'IK hoop dat de schoonmaakster goed heeft gepoetst na dat feest met die orgies van jou.' zei ik en hing de sleutel aan die van mijn porsche. 

Jonesy
Ik fronste als ze dat zo zei. 'Jij bent ook mooi Melinda. Je moet niet zo slecht over jezelf denken. Je moet iets leuk vinden omdat het je gelukkig maakt, niet omdat het iets is wat je goed kan dus maar gaat doen.'zei ik haar en keek naar haar vrienden die buiten al stonden te wachten. 'Niet zo negatief denken.' zei ik tegen haar en parkeerde de auto. Ik stapte met haar uit en liep richting de ingang waar ik mezelf voorstelde aan haar vrienden.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG[][]WD

von walkingdead am 10.03.2019 08:08

Melinda

Ik was stil en keek uit het raam bij zijn vraag keek ik even op." Jij, Sem en Cara zijn atletische en mooi... Ik daarentegen deug beide niet behalve dat ik slim ben maar mijn lichaam helemaal niet atletische gevormd is.. Dus ik denk dat ik schaken leuk vind omdat ik mijn specialiteit er in kan verwerken." ik nam een hap adem "en dat is strategische denken." vader was trots op me en dat wist ik being smart is a gift he told me. De auto stopte voor het gebouw waar ik John en Teresa al zag staan zij deden ook mee aan het toernooi.

Sem
"Het gaat goed met Jonesy ik denk dat hij binnenkort helemaal de oud is.. En het weer een feestbeest word of ik moet zeggen neukbeest." Zei ik knipogend naar Erika die een oogje had op Jonesy elk meisje had een oogje op Jonesy. Ik was ook knap maar niet charmant en dat was Jonesy wel. Na dat ik uitgekletst was met de cheerleaders liep ik met Jack richting Cara die ik de sleutels moest geven van het panthouse. Moeder zij dat we om de week moesten delen wie het panthuis mocht gebruiken vorige week had ik een feest gegeven en daarvoor Jonesy en nog daarvoor gebruikte Mel het voor haar schaakclub. En nu was het Cara's buurt als ze maar niet neukte op mijn pooltafel "Caar hier heb je de sleutels," zei ik onbenullig zonder naar Oliver te kijken.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG[][]WD

von LostSouls am 10.03.2019 07:57

Cara
Na een intense training waren we gelukkig klaar. Ik zag Ollie al aan komen rijden en liep opgewekt naar hem toe. Inmiddels stond hij al geleund tegen de voorkant van zijn auto. 'Hey babe.' zei ik en drukte mijn lippen tegen de zijne. Zijn hand gleed naar mijn bil waardoor mijn rokje wat dubbel zat en je mijn achterste extra goed kon zien. 'Hoe was je training?' vroeg hij. 'Goed, kan ook niet anders met mij als captain.' zei ik met een lachje en keek naar het veld waar de voetbalwedstrijd net gedaan was. Mijn ogen zochten naar Sem die weer bij alle meiden stond natuurlijk.

Jonesy
'Ik rij.' zei ik met een glimlachje en liep met haar naar beneden. Ik opende mijn volvo en stapte alvast in. Het was de eerste keer dat ik naar een wedstrijd ging van mijn zusje. Vanaf de adoptie van haar was ze al mijn favoriete zusje. Als oudste van de 4 zou ik sowieso altijd voor iedereen uitkijken en waken, maar voor Melinda keek ik toch extra goed uit. Ik reed haar naar het gebouw waar haar wedstrijd plaats vond. 'Vind je het echt leuk?' vroeg ik haar tijdens het rijden.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG[][]WD

von walkingdead am 10.03.2019 07:43

Melinda

Als hij vraagt of hij mee kan denk ik er kort over na. Dit was de eerste keer dat 1 van mijn siblings kwam kijken. Ik glimlachte zwak "als jij rijd vind ik het prima." En dit was ook de eerste keer dat ik naar hem glimlachte.. Mijn hele jeugd was ik een afgezonderd kind geweest Jonesy, Cara en Sem waren altijd al een in de spotlights als de 3 vertegenwoordigers van familie Lincoln. Ik was een extra een observeerster.

Sem
Met een ram schoot ik de bal in het goal terwijl het team zich om me heen verzamelde "wie zijn de beste!" Riep ik "the bulldogs!" Als zwetende stinkdieren besprongen we elkaar het was niet eens een wedstrijd maar voor mij gevoel was elke training een wedstrijd. Ik keek op naar mijn zusje die ook net klaar was met training en zag Oliver uit zijn cabrio komen die jongen had er helemaal in de ban. Oliver hadden we ontmoer op een familie campagne zijn ouders waren de vertegenwoordigers van een steenrijke vampieren familie. Hij was een totale flirt maar dat was mijn zus ook. De meiden van het cheerteam kwamen naar ons toe "Semm je ziet er goed uit." Zei Chanel een oude neukmaatje "hoe gaat het met Jonesy trouwens?" Vroeg Erika met lachje. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  94  |  95  |  96  |  97  |  98  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum