ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  95  |  96  |  97  |  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/14/2019 10:46 PM

Cara
Ik keek fronsend naar Sem. 'En wanneer wou je dit met mij bespreken? Wie zegt dat ik naar Rusland wil verhuizen? Dat is nog al een verandering hoor.'zei ik tegen hem en keek naar Melinda die al snel vertelde hoe goed ze het wel niet begreep. 'HIj bedoeld het niet slecht.' zei Jonesy. Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. Ik wou net mijn mond open trekken om er op in te gaan, maar hoorde Junie huilen. Ik liep naar de box en haalde haar er voorzichtig uit en suste haar in mijn armen.

Jonesy
Ik keek op als ik dat Sem hoor zeggen en slikte. Meende hij dit nou? Hij kon toch niet zomaar weggaan met Cara en de kinderen? Ik zuchtte en ging er verder maar niet negatief op in, want zo te horen deed Cara dat al. 'Had je het hier nog niet met Caar over gehad?' vroeg ik hem en ging erbij zitten.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/14/2019 10:52 PM

Sem
"This place reminds me of everything that did happen to me." Zei ik tegen hem terwijl ik rondkeek "ik bedoel ik ben letterlijk mishandeld in een kerker starved to death.. En de lijken van mijn adoptie ouders zitten onder dit huis gedaggered.. Ik ben nogsteeds je broer Jonesy .. Maar ik wil niet meer verder door het leven als een Lincoln.. En dat wil ik ook niet voor mijn kinderen."

Melinda
Ik beet op mijn onderlip als hij dat zegt en begreept zijn punt." He is right this place is miserable al hebben we een heleboel leuke herinneringen.. Maar ik begrijp je keuze om je kinderen niet de Lincoln naam te geven." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/14/2019 10:58 PM

Cara
'Nou als jullie het er zo mee eens zijn, waarom verhuizen jullie dan niet lekker met zijn allen naar Rusland.' zei ik pissig en liep met Juniper in mijn armen naar binnen naar de babykamer waar ik in de schommelstoel ging zitten met haar. Was ik dan de enige die trots was op de Lincoln naam? Tuurlijk, vader was een tiran. Maar hij is wel degene die me mijn geweldige familie heeft gegeven. Hij is de reden dat mijn kinderen bestaan en dat ik samen ben met Sem.

Jonesy
Ik beet op mijn lip als Cara duidelijk boos is. 'Misschien moet je even privé met haar praten. Misschien dring je dan wat beter tot haar door. 'Wij letten wel op Sammie. We moeten toch oefenen.'zei ik tegen Sem en grinnikte als ik Samual de laatste hapjes van zijn boterham zie opeten.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/14/2019 11:01 PM

Sem
Ik nam diep adem als Cara zo reageerd en knikte toen maar. Ik liep naar binnen en zag haar in de schommelstoel zitten." Babe het spijt me dat ik het niet met je overlegd heb" zei ik zacht tegen haar "maar ik denk gewoon niet dat Samuel zich hier kan ontwikkelen.. We kunnen daar het Lincoln kasteel overnemen latwn renoveren onze kinderen naar de night academy sturen.. Een plek waar ze geaccepteerd zullen worden voor wie ze zijn." Ik nam diep adem en ging naast haar zitten terwijl ik een kusje op Junie's voorhoofdje plaatste.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/14/2019 11:09 PM

Cara
'Oja? Ga je het kasteel ook een andere naam geven?'zei ik en keek naar kleine Juniper die gaapte en haar vingertjes in haar mondje duwde. 'Je kondigd gewoon even aan dat je mij uit mijn leefomgeving gaat trekken omdat jouw biologische moeder daar woont? Hoe haal je het in je hoofd om dit niet eerst met mij te overleggen?' Ik kon hier toch niet zomaar alles achter laten?

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/14/2019 11:15 PM

Sem
"TThat's not the reason" zei ik verontwaardig ik beet mijn kaken opelkaar." Jonesy en Melinda zijn mijn familie plus Jack" zei ik tegen haar "maar ik denk dat ik spijt ga krijgen als ik niet meer ontdek over mezelf.. Maar je moet zelf weten of je niet wilt gaan.. Dan blijf ik ook gewoon hier." Al voelt het een misgelopen kans om toch eindelijk een pact te sluiten ik was nou uberhaupt getrouwd met een heks.. En niet met een wolf terwijl het wel zo horde maar ik wilde de eerste zijn die dat niet deed als alfa. Ik had waarschijnlijk nu meerdere beta's over de hele wereld verspreid en om controle te houden zou ik moeten terug keren naar het land waar ik vandaan kom. But my wife and kids are my everything. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/14/2019 11:26 PM

Cara
'Don't play the guilt card.' zei ik en zuchtte. 'Laat me er een nachtje over slapen oké?' vroeg ik hem en beet op mijn lip. Ik moest mij goed realiseren wat het in zou houden als ik met hem mee zou gaan naar Rusland. Ik zou mijn eigen biologische familie niet meer zien aangezien ik ze dan moeilijker kon opzoeken. Onze kinderen zouden apart opgroeien van die van Jonesy en Melinda en ik kwam terecht bij een familie die mij misschien helemaal niet wou als heks.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/14/2019 11:39 PM

Melinda
Ik drukte een kusje op Jonesy's lippen en aaide door zijn haar." Ik kan niet wachten tot het moment dat we weten wat het gaat worden." Ik wreef kort langs mijn buik terwijl we als sekskonijnen te keer waren gegaan de afgelopen maanden. Ik was blij dat ik nu zwanger was en de vrouw van Jonesy Lincoln was. Vroeger had ik dat nooit durven dromen toen ik nog dat nerderige meisje was. 

Sem
Ik knikte "oke" zei ik toen wat droogjes. Ik kwam overeind en voelde dat ik haar ergens in mee trok waar ze niet in mee hoefde te gaan. Ik trok haar altijd bijna overal in en dat wilde ik nu juist niet doen. Vooral omdat Junie natuurlijk ook een menselijk meisje was moesten we vooral oppassen en Sam werd wel heel snel groot. Ik wilde een familie die ons kon beschermen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/15/2019 05:17 PM

Cara
Ik streelde door de zwarte haartjes van Juniper en beet op mijn lip. Natuurlijk wou ik de beste toekomst voor mijn kinderen en als dat in Rusland zou zijn dan boekte ik nu nog een vliegticket en kwam ook overeind. June was weer rustig en ik keek naar Sem. Ik drukte een klein kusje tegen zijn wang en liep met hen terug naar beneden waar ik Junie in d'r box legde en keek naar Melinda en Jonesy. 'Sorry, laten we nu maar gewoon genieten van deze BBQ.'zei ik tegen ze.

Jonesy
'Ik denk een jongetje.'zei ik met een grijnsje. Ik hoopte op een jongen. Dan kon ik met hem voetballen, hem vanalles bij leren. Natuurlijk was een meisje ook leuk. Die kon ik verwennen als mijn kleine prinsesje. Zolang het maar een gezond kind is. Als Cara en Sem terug kwamen glimlachte ik zwakjes. 'Oh shit ja.' zei ik en kwam snel overeind. Ik draaide maar snel de speklappen om en haalde ze eraf wanneer ze klaar waren.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/15/2019 05:34 PM

17 years later

Sem

Ik was net klaar met mijn biertje “pap!!!!” Horde ik Juniper gillen terwijl ik zuchtte en overeind kwam.” Wat nou weer Junie?” Ik liep naar boven en zag toen wat haar broer had gedaan met haar net nieuwe bed. Ik nam diep adem en zag Sam rustig liggen met 1 van de maids “tell HIM to het out.. that his room is under renovation doesn’t mean he is allowed to fuck girls in me room.” Sam leek heel erg op mij hij had even veel schijt aan de wereld als ik “babe!” Riep ik toen om dit op te lossen.

Melinda

“Sawyer zo heet mijn zoon” zei ik tegen de receptionist. Ik keek om me heen en zag overal het prachtige gezicht van mijn zoon hij was als kindermodel begonnen maar was nu oud genoeg om voor Gucci te poseren. Mijn zoon was mijn alles vanavond zouden we vertrekken met zijn vader naar Rusland waar we onze broer en zus gingen bezoeken die ook 2 oudere kinderen hebben.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  95  |  96  |  97  |  98  |  »  |  Last

« Back to forum