ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 05/16/2019 07:15 AM

Benjamin

De hele les had ik uit het raam gekeken. Als ik zie dat ik dir jaar weer met die Sam zit. Zie ik zijn blik gaan naar mij. Ik mocht dat joch niet al neukte ik zijn verloofde en verkocht ik hem drugs. Er was iets wat me altijd zo dwars zit aan hem." Benjamin" zei hij bekwaam "wat moet je Lincoln?" Zei ik tegen hem terwijl ik het meeste geld aan hem verdiende." Ik hoor dat onze siblings in dezelfde klas dit jaar zitten.. Hoe heet je zusje ookalweer Dawn toch prachtige meid hoop.." Ik pakte hem met mijn linkerhand aan zijn kraag en trok hem naar me toe "je houd je bek over mijn zusje Sam of ik doe je wat." Hij keek me grijnzend aan terwijl ik zijn kraag losliet en mijn blik vestigde op het lesbord "dit is wat ik wil." Hij schoof een briefje naar me toe zoals altijd met het aantal drugs of wiet wat hij wilde en het geld zette hij tussen het briefje. Had was verstikkend om te weten dat ik op zijn geld moest overleven om voor mijn zusje nieuwe kleding te kunnen kopen. 

Dawn

Als ik zie dat Juniper Sasha aanpakt bijt ik weer op mijn tong. Sasha keek Juniper verwilderd aan terwijl Melissa een arrigant lachje maakte." Trut ze heeft niet eens krachten.. De enige reden dat ze zo kan doen is omdat ze haar neef en broer neukt voor bescherming." Zei Melissa bespottend terwijl ze ging zitten bij Gerard en andere populaire kinderen ik wilde ook gaan zitten. Maar ze stak haar hand op "jij kan achterin gaan zitten." Ik nam diep adem en ging naast Joseth zitten die geen woord sprak. Het leven is hard als je geen royal was... Ik was wel een royal maar die naam was mijn lang geleden ontnomen sinds het vage vuur waar mijn broers omgekomen waren. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 05/16/2019 09:33 AM

Juniper
Ik rolde mijn ogen bij haar opmerking, maar besloot er maar in mee te gaan. 'At least I don't break the dicks I ride.'zei ik tegen haar. Natuurlijk ging ik niet naar bed met mijn neef en helemaal niet met mijn broer. Omdat in onze familie die verdomde curse loopt denkt iedereen meteen aan incest bij de naam Lincoln. Ik ben daar zo klaar mee? De opmerking sloeg op vorig jaar toen Sasha naar bed was gegaan met een senior en ze een verkeerde beweging maakte waardoor de jongen een penis breuk kreeg. Het ging voor zeker 3 maanden de hele school rond.

Sawyer
Als ik de opmerking hoor tegen June maakte ik al aanstalte om in te grijpen, maar zo te zien kon ze prima voor zichzelf zorgen. Wat een arrogante wijven hier op school. Als bij de bankjes naast mij die ene meid gaat zitten ver weg van haar "vriendinnen" beet ik op mijn lip. Eigenlijk was het wel op elke school hetzelfde. Je had altijd wel een groepje bitches, maar hier leek het toch net iets anders  er aan toe te gaan. Gemener.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 05/16/2019 09:45 AM

Benjamin

De pauze brak aan en ik zocht gelijk Dawn op om te gaan lunchen. Als ik er alweer voor de zoveelste keer bij die wijfen ving. Kijk ik Melissa aan met diepe groene ogen die moord sprekenmaar focus me dan weer op mijn kleine zusje." Heb je honger?" Vroeg ik haar terwijl ze recht naar de grond keek en ik kon ruiken dat ze niet wilde dat haar broer voor haar zorgde. Maar dat ging ze niet zeggen omdat ik nou eenmaal Benjamin Heaven ben. 

Dawn
Als ik mijn broer hoor en de meiden al giechelen. Neem ik een hap adem "heb je het geld ik koop zelf wel lunch." Zei ik terwijl Melissa me een beetje aan de kant duwde "wat Dawn wilt zeggen is dat je niet altijd haar reet hoeft te beschermen Benjamin.. We zijn prima vriendinnen en ze heeft het leuk met ons toch Dawn." Ik wilde niet dat Benjamin uit zijn fel zou springen als ik zou zeggen dat ik het hier haat." Ja ze heeft gelijk kan ik mijn lunchgeld krijgen of niet?" Benjamin was altijd al kil geweest zelfs thuis hij nam diep adem "hier neem je lunchgeld maar vraag me niet om geld om op 1 van hun te lijken." Zei hij nadat Melissa de kantine in was gelopen met mijn "vriendinnen." Hij gaf me een briefje van 20 en ging er alweer vandoor.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 05/17/2019 06:38 PM

Sawyer
Het was pauze en ik liep de kantine in om nog een bloodbag te halen. Als ik Juniper in de hoek zie zitten ging ik bij haar zitten. 'Hoe hou je het hier uit?'vroeg ik haar en rukte met mijn tanden de bloodbag open. 'Zoveel irritante mensen.' Ze haalde haar schouders op. 'Meestal door vriendinnen, of ik skip de les gewoon voor een jointje.' zei ze. Ik nam een uit mijn zak zodra ik de bloodbag op had en gooide de bloodbag weg waarna ik de joint aan stap. Ik nam een hijs en gaf het vervolgens aan June.

Juniper
Ik nam de joint aan en nam een hijsje ervan. 'Je went er wel aan. Komt goed.' zei ik tegen hem. 'Ik weet niet of ik er wel aan wil wennen.' hoorde ik hem en begreep het opzich wel. Sawyer leefde onder een grote druk. Hij was supposed to be de opvolger om de hel te regeren. Hij was de enige volbloed Lincoln. Wat ik nooit echt begrepen heb is waarom hij daar zo tegen protesteerde. Ik zou er een moord voor doen om meer te zijn dan alleen een mens.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 05/17/2019 08:02 PM

Dawn
Ik stond in de rij voor mijn lunch terwijl ik moest bedenken wat ik zou eten." Shit mijn kaart weigerd" Zei Melissa ze draaide zich naar me om en pakte het briefje van 20 die ik net van Ben had gekregen uit mijn hand." Hier" zei ze neerbuigend tegen de kantine juffrouw terwijl ik niks zei en de kantine juffrouw het briefje moeizaam aanpakte." Neem wat je wilt ik betaal voor je" horde ik Sam in mijn oor fluisteren Sam Lincoln de grootste richboy van de school. Melissa keek Sam walgelijk aan "hoezo dat nou weer.. Bang dat Benjamin je komt halen zodra je.." Sam onderbrak haar "aan de kant peasant." hij pakte mijn salade en zijn lunch "ik betaal voor 2." 

Benjamin
Ik verkocht drugs aan Joules en stopte een briefje van 50 in mijn zakken. Waarna ik langs die Lincolns liep ik keek kort in de ogen van een meisje met git zwart haar en voelde niks van haar afkomen. Meestal voelde ik iets als ik in de buurt was van die duivels zoals Sam en dat lelijke neefje Sawyer. Ik wende mijn blik weer weg en moest nog een jointje draaien. Wat me opviel was dat ik haar nog nooit opgemerkt had ik zat al 2 jaar hier op school vorig jaar zat ik in de elite klas met Sam.. ik wist dat hij wereld beroemd neefje had en dat hij drugs snoof en mij heeft verteld wat mijn zusje de afgelopen jaren had gedaan.. toen ik ontspoord raakte en voor een tijd in Amerika had gewoond. Ik wist dat Dawn prostitutie werk had gedaan voor een bepaald aantal oudere mannen en dat Sam o zo aardig was geweest om haar huur te betalen. Rat dat het is mijn zusje verliefd op hem laten worden in de duisterste gedeelte van haar leven... ze was een makkelijk slachtoffer onderdanig en stom. Maar nu dat Sam verloofd was met Jennifer en ik terug was had hij geen enkele reden om überhaupt weer terug te komen in Dawn’s leven., he Made it clear “Dawn is geen royal ik heb haar gebruikt om jou pijn te doen.” Ik kon niet boos zijn op Sam hij wilde gewoon dat ik mijn schuldig voelde over wat ik met zijn eerste liefde had gedaan.. en hoe ze is weggerend naar haar dood in de slumps.. Jane heten ze.. ze was zo verliefd op me dat ze me kwam zoeken in de slumps maar toen was ik al vertrokken en ontspoord. Ik voelde me schuldig van haar dood en Sams gebroken hart daarom bleef ik sceptische.. Het zal hem alleen maar meer pijn doen zodra ik dat tere hartje vertel hoe goed Jane was in bed.. en hoe ik haar eerste keer ontnam onder een brug.

Reply Edited on 05/17/2019 09:40 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 05/18/2019 10:50 AM

Juniper
Wanneer die jongen wat ik vanochtend zag langs kwam lopen en mij aankeek beet ik op mijn lip. Natuurlijk heb ik in het begin veel thuisscholing gehad. Ik zat nu pas een half jaartje op deze school. Eerst leek het mijn ouders geen goed idee, omdat ik mij niet kon beschermen op een school vol supernaturals. Ondanks dat hebben ze me na al deze tijd toch maar op deze school gezet omdat ze dachten dat ik het leggen van sociale contacten miste. Als hij wegkeek keek ik ook op naar Sawyer. 'Je kiest ze wel uit hè.' zei hij met een grijnsje. 'Ach schei uit. Ik hoef geen vriend. Ik geniet van mijn single leven. Geen eentonige seks en elke keer een ander.' zei ik met een grijnsje. 'Niet iets wat ik per se wou weten van mijn allerliefste nichtje, maar goed.' Ik grinnikte en keek op als Sam bij ons kwam zitten. 'Iets gemist?'

Sawyer
Ik keek naar Juniper die geïntrigeerd naar die knakker keek. Ik was best beschermend als het over mijn familie ging en ik wou alleen maar de beste die uiteindelijk met mijn nichtje zou trouwen. Ondertussen was mijn blik alweer afgeweken naar de kantine waar ik Sam voor die meid haar lunch betaalde. Ik fronste en keek op als hij bij ons kwam zitten. 'Nee, maar wij blijkbaar wel.' zei ik. 'Nieuwe vriendin?' vroeg ik hem en knikte naar het meisje. 'Pff... Dawn? Nee, ik betaalde alleen haar lunch omdat ze niet voor zichzelf op kan komen tegen die domme wijven.' zei hij. Ik merkte dat er meer aan de hand was, maar ging er verder niet op in. 'Oké dan.' 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 05/18/2019 11:10 AM

Dawn

Als Sam mijn shit betaal voel ik een steek van haat door me heen gaan. Ik hoefde zijn smeris geld niet ik gooide mijn lunch weg en liep de kantine uit. Als ik me aan iets kon ergeren was het Sam Lincoln Melissa en haar vriendinnen topte mijn haat voor hem niet eens. Die manipulerende hond het was ook weer de 1ste keer in een half jaar dat hij überhaupt contact met me maakte. Ik kon me nog deugen hoe goed de seks met Sam was geweest en hoe ik hottle the bottle verliefd op hem was. Tot dat ik achter de reden kwam waarom het niet meer werkte tussen ons.. ik was nou überhaupt geen royal. Ik Glee met mijn rechterhand door mijn haar en wist ook dat Benjamin in zekere zin hier een rol op school had gespeeld.. voordat hij was gevlucht naar Amerika en me had achtergelaten bij de heavens mansion waar ik uiteindelijk uit huis ben getrapt. Ik heb nooit geweten hoe Benjamins school leven er aan toe ging vroeger.. en nu hij in het laatste jaar zat leek het alsof ik de oude Benjamin niet ken. Het enige wat ik wist is dat hij drugs verkocht om ons te kunnen onderhouden.. verder wist ik niks over zijn liefdes leven of wat er in hem om ging.


Benjamin

Ik had Sam’s lijstje en liep met een joint tussen mijn lippen op hem af.” Ik heb je troep” zei ik tegen Sam terwijl ik dat meisje aankeek en zag dat ze een aansteker had “mag ik?” Zei ik wenkend naar haar aansteker.” Heb je eigen niet mijn zusje heeft die nog nodig” als hij zegt zusje frons ik maar neem ik diep adem “ik ga het niet van haar stelen Sam alleen even lenen voor een goeie Blunt..” Hij zuchtte geïrriteerd en pakte de zijnde “leen mijne.” Net alsof hij bang was dat ik iets bij zijn zusje zou wekken door alleen even een aansteker te lenen. Ik greep zijn aansteker uit zijn hand en stak mijn joint aan waarna ik zijn zakje gaf en met zijn aansteker wegliep. Fucking royals dacht ik in mezelf al liet het me grijnzen dat hij zo net tegen me zei dat het meisje zijn zusje is.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 05/18/2019 11:42 AM

Juniper
Als de jongen Sam zijn drugs komt brengen keek ik naar hem. Hij fascineerde mij. Als hij vraagt voor mijn aansteker stak ik hem al in zijn richting als dan opeens Sam komt met zijn overprotection. Ik rolde mijn ogen en keek de jongen na. 'Moest dat nou? Hij vroeg alleen voor een aansteker.'zei ik. 'Die rat moet je niet vertrouwen June.'zei hij. Ik kwam boos overeind. 'Ik kan prima voor mezelf zorgen, dank je.' zei ik en liep naar buiten waar ik op de trapjes ging zitten met een sigaret. De les kon me even de pot op.

Sawyer
Ik bekeek het tafereel vanaf de zijlijn en merkte dat Sam Juniper een beetje verstikte met zijn beschermende gedrag. Ik haalde mijn schouders op als Sam mij aankeek toen Junie weg was gelopen. 'Het was maar een aansteker.'zei ik tegen hem. 'Shut up.' zei hij en gaf me een duwtje tegen mijn schouder wat me deed grijnzen. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 05/18/2019 12:02 PM

Benjamin

Ik hees mijn broek op en deed mijn riem dicht “je word elke dag beter.” Zei Jennifer terwijl ze haar haren fixeerde en haar bh dichtklepte. Ik zei niks op haar zo geheten compliment. En zette mijn rechterhand op haar keeltje “geeft Sam je geen goeie seks?” Vroeg ik terwijl ze me kwijnend aankeek en ze door dit al nat werd.” Sam heeft me nog met geen 1 vinger aangeraakt” ik liet haar los en beet op mijn onderlip ik zocht in mijn zak naar mijn laatste condoom strip maar voelde algauw dat ik nieuwe moest kopen.” Waarschijnlijk voelt hij nog wat voor Da..” Ik keek haar met een kille blik aan.” Wat ik wil zeggen is dat hij vandaag haar lunch had betaald.. nadat Melissa haar geld afpakte” als ze dat zegt voel ik een argwaan over me heen buizen Dawn kon ook helemaal niks goed. Niet eens voor haar zelf opkomen “ik zie je morgen wel.” Ik verliet het conciërge hok en nam geïrriteerd een hap adem hoevaak heb ik die klojo niet gezegd dat hij uit haar buurt moest blijven. Als ik die Sawyer zie hou ik hem tegen op de gang “zeg tegen Sam dat ik al zijn vingers breek als hij nog 1 keer bij Dawn Heaven in de buurt komt.” Ik keek de jongen aan het interesseerde me niet dat hij een model was en het jongere neefje hij zat bij Dawn in de klas dus hij moest ook weten over wie ik sprak.


Dawn

“Dawn Heaven?” Ik horde mijn naam en zag dat het Joules was ik kende zijn naam door het voetbal team.” Je bent uitgenodigd voor het Gala feest van Juniper Lincoln aangezien je bij haar in de klas zit en ze meer sociale contacten wil leggen” hij gaf me een mooie elegante evenlop met het Lincoln teken erop. Ik nam het evenlopje aan en wist niet wat de Lincolns in godsnaam dachten dat iedereen hier op school hun reet zou likken. Mijn gedachtes gingen naar Sam wetende dat hij hier achter zit.

Reply Edited on 05/19/2019 01:27 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 05/18/2019 12:13 PM

Sawyer
Ik keek naar Benjamin met een strakke blik en een lichte glimlach. 'Waarom zeg je het niet zelf? Je hebt nota bene zijn aansteker nog.' zei ik en gaf hem een klopje op zijn schouder. 'Misschien als je je zusje niet als een zwak schaap behandeld ze zich ook niet zo zal gedragen. Leer haar opkomen voor die hoeren die haar alleen maar naar beneden halen. Pas dan kun je jezelf haar broer noemen.' zei ik terwijl ik mijn kluisje opende die erbij stond.

Juniper
Ik nam de laatste paar hijsjes van mijn sigaret en liep weer naar binnen waar ik een boze Benjamin met Sawyer zag praten. Ik liep er op af en hoorde wat hij zei. 'Stop it.'zei ik tegen Sawyer. 'Ik praat wel met Sam.' zei ik tegen de jongen en gaf Sawyer een stomp tegen zijn arm voor ik weer verder liep naar mijn eigen kluisje iets verderop. Ik nam mijn telefoon erbij en kreeg allemaal berichten dat mensen zich verheugden op mijn feest. 'For fuck sakes Sam.' zei ik en sloeg mijn kluisje dicht.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  39  |  »  |  Last

« Back to forum