ORPG|| WD

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  39  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 31.08.2019 02:03

Juniper
Ik keek naar Sam en beet op mijn lip. 'Dus je denkt dat hij alleen maar met mij is om zijn familie dwars te zitten?' zei ik en snoof door mijn neus terwijl ik mijn hoofd schudde. 'Dan verdient hij toch wel een oscar.' zei ik en kwam overeind. 'Ik ga erheen.'zei ik en zag dat Sawyer al opstond om me tegen te houden. 'Waag het niet.' zei ik tegen hem en keek vervolgens naar Sam. 'Deze bullshit moet eens afgelopen zijn. Ongeacht wie of wat iemand is. Je zou moeten zijn met iemand waarvan je houdt, niet met iemand omdat anders je bloedlijn stopt. Het kan me gestolen worden dat we mischien wel de laatste Lincolns en Heavens zijn.' zei ik en beet op mijn lip. Ik liep richting buiten en wou de auto van Sam pakken.

Sawyer
'Juni, zo werkt het nu eenmaal niet. Blijf alsjeblieft weg daar. Lasol is hardstikke labiel.'zei ik tegen haar en zag in haar ogen dat ze vastberaden was om naar Ben te gaan. Ik keek naar Sam als teken dat hij ook maar eens iets moest doen om haar tegen te houden. Ik nam de sleutels van haar af voor ze bij de auto kon komen.  Ze had diezelfde pittige blik als haar moeder. 

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 31.08.2019 11:04

Ben
Ik beet mijn kaken op elkaar en snoof geïrriteerd wat adem naar binnen. Als ik Lasol zou uitschakelen zou ik de gene zijn die Dawn of Alexis moest bezwangeren. De duivels waren related aan ons.. als Sawyer de krachten van Lasol kon overnemen zou hij de gene zijn die Dawn moet bezwangeren om onze familie in leven te houden. Dawn had het geluk dat het nou precies een duivel is die verliefd op haar is geworden. Lasol kwam de woonkamer ingelopen met zijn gezicht onder krassen.. dat moest Dawn geweest zijn." Wat sta je nou te kijken zwak broertje van me?" Zei Lasol met een valse grijns als ik hem nu kon vermoorden had ik dat gedaan." Hoe is Dawn?" Vroeg ik alsof mijn neus bloeden "prima ze wend er wel aan." Dat klonk als een leugen maar ik liet het maar ik kon niet te veel weg geven over wat ik aan het smeden was met de Lincolns." Je weet toch dat ma je vermoord als ze hord dat je met een mens naar bed gaat?" Als hij over mijn deadbeat moeder begint kijk ik hem fel aan "kijk uit wat je zegt Lasol, je mag dan alle macht nu hebben Maar zeg geen woord tegen mij over die vrouw en mijn vriendin." 

Sam
Ik grijnsde "en nu wil Benjamin zeker dat we hem ontkoppelen van zijn straf." Ik snoof en keek mijn jongere zusje en neefje aan." Er is 1 ding wat jullie niet weten over Dawn en Benjamin Heaven," ik ging wat rechter zitten "vroeger waren de engelen onze slaven.. we gebruikte ze voor seks of sterke kinderen mee te baren althans dat er verschillende soorte families zijn.. de Heavens komen rechtstreeks uit de hemel ze zeggen dat ze even sterk zijn als onze bloedlijn maar het vertikke om met ons in contact te komen.. Ben en Dawn zijn dan ook afgevallen engelen verbannen daarom wonen ze in de slumps.. Al betwijfel ik of Dawn nou echt verbannen is ik weet dat hun oudste geen kind kan baren en dat ze nu daarom Dawn terug willen." Zei ik "Alexis is niet meer dan een bastaard ik denk dat haar vader daarom haar had uitgehuwelijkt aan jou Sawyer.. om te voorkomen dat Dawn die jouwe word." Ik keek vervolgens naar Juniper "en Ben.. Hij weet dat hij niet met mensen sterke relaties mag opbouwen daarom noem ik hem een herrieschopper.. Hij doet precies het tegenovergestelde van zijn families geloof.. het kan nog zijn dood worden." Ik dacht aan Jane die ook een mens was geweest "daarom heb ik je het liefst niet met Benjamin.. maar je hebt een duivel familie die je beschermd dus laat ik hem maar.. als hij dood valt zal het me niks schelen als jij maar in orde ben." Ik kon ze beter de waarheid vertellen dan liegen tegen ze want naar mmij luisteren gingen ze toch niet ze waren beide hopeloos verliefd op die engelen.l

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 30.08.2019 10:29

Juniper
Ik keek fronsend naar Sam als hij het over Lasol heeft. 'Waar gaat dit over?' vroeg ik en keek vervolgens naar Sawyer die waarschuwend naar Sam keek. Ik beet mijn kaken samen. 'Waarom willen jullie Lasol ombrengen? Wat heeft Ben gezegd?' vroeg ik terwijl ik me druk maakte dat hij had verteld dat Lasol me wou misbruiken. 

Sawyer
'Nice move Sam.'beet ik hem toe. Ik zuchtte en keek naar Juni. 'Lasol heeft Dawn. Hij wilt met Dawn trouwen zodat hun familie bloedlijn weer verder kan aangezien ook hun een incest vloek over hun familie hebben. Hij zal haar waardeloos behandelen, we weten allemaal hoe hij is. Het plan is dat Sam en ik hem uitschakelen. Als in voorgoed.' zei ik haar en ze keek fronsend. 'Waarom doet Ben het niet gewoon zelf?' vroeg ze geïrriteerd. Duidelijk boos op hem. 'Hij gelooft dat ik als toekomstige koning van de hell en Sam als machtigste wolf hem alleen kunnen neerhalen.'zei ik en nam mijn telefoon erbij. - Je zorgt er maar voor dat ze zolang veilig is bij hem, anders zorg ik er alleen voor dat Dawn daar weg komt en kun je het je opsoppen met die waardeloze broer van je - Ik drukte op verzenden en keek naar Juniper. 'Je moet met Ben praten. Hij houdt dingen voor je achter waar je recht op hebt om te weten en ik kan je ze niet vertellen omdat ik ze simpelweg niet weet.'

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 25.08.2019 08:39

Benjamin 

Als Sawyer over Juniper begint bijt ik op mijn onderlip.- Ik zie dat Dawn van kant word gemaakt door Lasol, weet jij daar meer van? Stuurde ik hem geïrriteerd terug ik kwam later wel op Juni. Juniper was het laatste die ik wee belaste met mijn familie problemen.

Sam

Ik keek naar mijn zusje en het beviel me niet dat ze zo verdrietig was." Wat zegt die lapzwans tegen je?" Vroeg ik Sawyer terwijl ik een slokje van mijn wijn nam en ik ookal op de hoogte was van Lasol. Die familie was een schande daarom werden ze ook verbannen uit de hemel. Het liefst zag ik Juniper met 1 of andere nerd die haar geen pijn zal doen." Zeg tegen hem dat ik Lasol zijn nek alleen omdraai als hij mijn zusje blij maakt.. zo niet blijf ik rustig zitten en zie ik wel hoe zijn lieve broertje slachtoffers maakt." Ik keek Juniper kort aan met een wazige blik.. Benjamin was niet slecht voor haar maar de omstandigheden waar hij zichzelf in heeft gezet is shit.. hij was altijd al een herrieschopper.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 23.08.2019 08:43

Sawyer
Ik nam mijn telefoon erbij als ik een bericht had gekregen. - Juni zit erbij, met een betraand gezicht. Ik neem aan dat jij daar meer van weet? - stuurde ik terug en begon te eten. Juni speelde maar wat met haar eten en zei verder geen woord. Er hing dan ook een ongemakkelijke sfeer aan tafel. 

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 23.08.2019 05:11

Benjamin

Ik zat binnen en horde Dawn schreeuwen tegen Lasol. Ik beet mijn kaken op elkaar. En keek op mijn telefoon naar foto's van Juniper, God wat wou ik haar terug. Ik liep toen naar beneden en stuurde een bericht naar Sawyer " En?"

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 13.08.2019 11:48

Sawyer
Ik liep binnen naar de eetzaal voor het avondeten waar Sam al zat te wachten op het eten. Ik ging aan tafel zitten. 'We gaan Lasol vermoorden.'zei ik meteen en keek naar hem. 'Wat bedoel je met we?' vroeg hij. 'Ik, de toekomstige koning van de hel, en jij, de sterkste wolf in dit gebied.' zei ik tegen hem en keek op als het eten werd geserveerd. 'Geen woord tegen Juni.' zei ik als ik haar hoor binnen komen en glimlachte zwakjes, maar die verdween toen ik zag dat ze had gehuild.

Juniper
Ik liep naar beneden voor het eten en zuchtte. Sam en Sawyer zaten er al en ik schoof maar aan. 'Alles oké?' vroeg Saw. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik wil er niet over praten.'zei ik en nam mijn telefoon erbij om te kijken of ik kon uitvinden waar die jongen uithing.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 13.08.2019 11:28

Benjamin
Ik liep het huis binnen  en zag Alexis boven aan de trap staan." Geen zorgen Lasol heeft er gebracht naar haar kamer." Ik knikte en beet op mijn onderlip "Alexis wat doe je hier?" Vroeg ik toen ze wist het zelf ook niet echt dat kon ik zien." Als jullie zus vind ik dat ik op jullie moeten let.." Ik kapte haar af "dont lie you just trying to get Sawyer back and get rid of Dawn." Zei ik "Maar denk maar niet dat ik dat ga toelaten." 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 13.08.2019 10:25

Sawyer
Ik knikte. 'Fine, ik vertel Sem erover.' zei ik en keek richting het gigantische huis. 'Maar als je Dawn iets laat overkomen bij die eikel dan ga je met hem mee straight to hell, begrepen?' zei ik tegen hem en liep richting mijn auto. 'Ik laat je wat weten.' zei ik voor ik instapte en wegreed. Ik zal vechten voor Dawn. Al werd het mijn eigen dood. Ik deed alles voor haar.

Juniper
Moe kwam ik terug thuis waar er net een chick de deur uit liep. Sem kwam de trap af met een grijns en een ontbloot bovenlichaam. 'Hey sis, wat zie jij er uit?' vroeg hij. Ik keek hem chagrijnig aan en gaf hem een klap tegen zijn schouder. 'Lees jij ooit wel eens je berichten?' vroeg ik en voelde dat alles me nu te veel werd en de tranen in mijn ogen stonden. 'Hey, wat is er gebeurd?' vroeg hij en sloeg zijn armen om me heen. Hij kon wel zorgzaam zijn als hij wou. 'Niks, gewoon ruzie met Benjamin en ik ben een pokke end naar huis gelopen. Ik wil gewoon in bad.'zei ik. Ik voelde hem een kusje in mijn haar drukken waarna ik naar boven liep naar mijn kamer.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 13.08.2019 10:17

Benjamin
"Jij hebt iets waar ik soms ook niet tegen op kan." Ik keek hem aan "Jij hebt Sem ik mag die jongen niet maar hij weet precies hoe hij iemand van kant moet maken, hij is tenslotte een alfa." Sem en ik mogen elkaar niet maar als we 1 ding in common hadden was het de veiligheid van onze zusjes. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  39  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum