ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 08/13/2019 08:55 PM

Benjamin
"Calm down dude." Zei ik tegen hem terwijl ik Lasol na keek en Sawyer wenkte naar de andere kant van het huis." Lasol wilt zich zelf verlofen met Dawn" zei ik gelijk tegen hem." Voordat je wat zegt luister naar me.. jij hebt iets waar ik heel veel van hou en dat is je mensen nichtje, er is iets wat ik haar nog niet heb verteld.. iets wat ze beter niet kan weten over haar zelf maar ze is waarschijnlijk geboren als een offer aan jullie familie, jullie bloedlijn gaat ook door doormiddel van incest right?" Zei ik tegen  hem "nou die van ons ook, zonder het kind kunnen wij niet verder gaan en eindigt onze bloedlijn.." Al betwijfelde ik al heel lang of Juniper een echte Lincoln was iets zei me van niet." Maar er is een mannier om het te voorkomen.. je maakt mijn broertje af en trouwt met Dawn, hell en hemel zullen dan weer goed overweg met elkaar kunnen en iedereen blij." Aangezien ik een engel was en Juniper een mens kon ik geen vrede stichten "Ik zal je helpen." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 08/13/2019 09:03 PM

Sawyer
Ik keek in de richting van de deur waar Lasol net met Dawn door was verdwenen. Mijn ademhaling ging net als mijn hartslag op een razend tempo en ik was woedend. Ik keek vervolgens naar Benjamin als hij verteld dat Lasol zich met Dawn wilt verloven. Ik beet mijn kaken samen. Wat hij vertelde zorgde voor een frustrerend onbegrip. 'Mijn nichtje een offer? Voor wat?' vroeg ik en zuchtte. 'Ik maak Lasol met alle plezier af, maar ik denk dat Dawn pas met me trouwt als ze haar geheugen terug heeft en die krijgt ze bij jullie echt niet terug.' zei ik en zuchtte. 'Hoe wil je Lasol afmaken? Aangezien hij nu de macht in jullie familie heeft zal hij een aanval van mijlen ver aan zien komen.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 08/13/2019 10:17 PM

Benjamin
"Jij hebt iets waar ik soms ook niet tegen op kan." Ik keek hem aan "Jij hebt Sem ik mag die jongen niet maar hij weet precies hoe hij iemand van kant moet maken, hij is tenslotte een alfa." Sem en ik mogen elkaar niet maar als we 1 ding in common hadden was het de veiligheid van onze zusjes. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 08/13/2019 10:25 PM

Sawyer
Ik knikte. 'Fine, ik vertel Sem erover.' zei ik en keek richting het gigantische huis. 'Maar als je Dawn iets laat overkomen bij die eikel dan ga je met hem mee straight to hell, begrepen?' zei ik tegen hem en liep richting mijn auto. 'Ik laat je wat weten.' zei ik voor ik instapte en wegreed. Ik zal vechten voor Dawn. Al werd het mijn eigen dood. Ik deed alles voor haar.

Juniper
Moe kwam ik terug thuis waar er net een chick de deur uit liep. Sem kwam de trap af met een grijns en een ontbloot bovenlichaam. 'Hey sis, wat zie jij er uit?' vroeg hij. Ik keek hem chagrijnig aan en gaf hem een klap tegen zijn schouder. 'Lees jij ooit wel eens je berichten?' vroeg ik en voelde dat alles me nu te veel werd en de tranen in mijn ogen stonden. 'Hey, wat is er gebeurd?' vroeg hij en sloeg zijn armen om me heen. Hij kon wel zorgzaam zijn als hij wou. 'Niks, gewoon ruzie met Benjamin en ik ben een pokke end naar huis gelopen. Ik wil gewoon in bad.'zei ik. Ik voelde hem een kusje in mijn haar drukken waarna ik naar boven liep naar mijn kamer.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 08/13/2019 11:28 PM

Benjamin
Ik liep het huis binnen  en zag Alexis boven aan de trap staan." Geen zorgen Lasol heeft er gebracht naar haar kamer." Ik knikte en beet op mijn onderlip "Alexis wat doe je hier?" Vroeg ik toen ze wist het zelf ook niet echt dat kon ik zien." Als jullie zus vind ik dat ik op jullie moeten let.." Ik kapte haar af "dont lie you just trying to get Sawyer back and get rid of Dawn." Zei ik "Maar denk maar niet dat ik dat ga toelaten." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 08/13/2019 11:48 PM

Sawyer
Ik liep binnen naar de eetzaal voor het avondeten waar Sam al zat te wachten op het eten. Ik ging aan tafel zitten. 'We gaan Lasol vermoorden.'zei ik meteen en keek naar hem. 'Wat bedoel je met we?' vroeg hij. 'Ik, de toekomstige koning van de hel, en jij, de sterkste wolf in dit gebied.' zei ik tegen hem en keek op als het eten werd geserveerd. 'Geen woord tegen Juni.' zei ik als ik haar hoor binnen komen en glimlachte zwakjes, maar die verdween toen ik zag dat ze had gehuild.

Juniper
Ik liep naar beneden voor het eten en zuchtte. Sam en Sawyer zaten er al en ik schoof maar aan. 'Alles oké?' vroeg Saw. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik wil er niet over praten.'zei ik en nam mijn telefoon erbij om te kijken of ik kon uitvinden waar die jongen uithing.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 08/23/2019 05:11 PM

Benjamin

Ik zat binnen en horde Dawn schreeuwen tegen Lasol. Ik beet mijn kaken op elkaar. En keek op mijn telefoon naar foto's van Juniper, God wat wou ik haar terug. Ik liep toen naar beneden en stuurde een bericht naar Sawyer " En?"

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 08/23/2019 08:43 PM

Sawyer
Ik nam mijn telefoon erbij als ik een bericht had gekregen. - Juni zit erbij, met een betraand gezicht. Ik neem aan dat jij daar meer van weet? - stuurde ik terug en begon te eten. Juni speelde maar wat met haar eten en zei verder geen woord. Er hing dan ook een ongemakkelijke sfeer aan tafel. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 08/25/2019 08:39 AM

Benjamin 

Als Sawyer over Juniper begint bijt ik op mijn onderlip.- Ik zie dat Dawn van kant word gemaakt door Lasol, weet jij daar meer van? Stuurde ik hem geïrriteerd terug ik kwam later wel op Juni. Juniper was het laatste die ik wee belaste met mijn familie problemen.

Sam

Ik keek naar mijn zusje en het beviel me niet dat ze zo verdrietig was." Wat zegt die lapzwans tegen je?" Vroeg ik Sawyer terwijl ik een slokje van mijn wijn nam en ik ookal op de hoogte was van Lasol. Die familie was een schande daarom werden ze ook verbannen uit de hemel. Het liefst zag ik Juniper met 1 of andere nerd die haar geen pijn zal doen." Zeg tegen hem dat ik Lasol zijn nek alleen omdraai als hij mijn zusje blij maakt.. zo niet blijf ik rustig zitten en zie ik wel hoe zijn lieve broertje slachtoffers maakt." Ik keek Juniper kort aan met een wazige blik.. Benjamin was niet slecht voor haar maar de omstandigheden waar hij zichzelf in heeft gezet is shit.. hij was altijd al een herrieschopper.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 08/30/2019 10:29 PM

Juniper
Ik keek fronsend naar Sam als hij het over Lasol heeft. 'Waar gaat dit over?' vroeg ik en keek vervolgens naar Sawyer die waarschuwend naar Sam keek. Ik beet mijn kaken samen. 'Waarom willen jullie Lasol ombrengen? Wat heeft Ben gezegd?' vroeg ik terwijl ik me druk maakte dat hij had verteld dat Lasol me wou misbruiken. 

Sawyer
'Nice move Sam.'beet ik hem toe. Ik zuchtte en keek naar Juni. 'Lasol heeft Dawn. Hij wilt met Dawn trouwen zodat hun familie bloedlijn weer verder kan aangezien ook hun een incest vloek over hun familie hebben. Hij zal haar waardeloos behandelen, we weten allemaal hoe hij is. Het plan is dat Sam en ik hem uitschakelen. Als in voorgoed.' zei ik haar en ze keek fronsend. 'Waarom doet Ben het niet gewoon zelf?' vroeg ze geïrriteerd. Duidelijk boos op hem. 'Hij gelooft dat ik als toekomstige koning van de hell en Sam als machtigste wolf hem alleen kunnen neerhalen.'zei ik en nam mijn telefoon erbij. - Je zorgt er maar voor dat ze zolang veilig is bij hem, anders zorg ik er alleen voor dat Dawn daar weg komt en kun je het je opsoppen met die waardeloze broer van je - Ik drukte op verzenden en keek naar Juniper. 'Je moet met Ben praten. Hij houdt dingen voor je achter waar je recht op hebt om te weten en ik kan je ze niet vertellen omdat ik ze simpelweg niet weet.'

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  39  |  »  |  Last

« Back to forum