ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 09/14/2019 09:01 PM

Benjamin


Als de limo in de fik vliegt voor onze ogen draai ik me in een ruk om naar Juniper ´JUNIP..´ Maar voor ik het wist greep Lasol haar bij haar nek en tilde hij haar de lucht in.´Wat ben jij een misselijkmakend stukvuil´ zei hij grijnzend voor ik het wist schoot ik uit mijn fel en rukt ik zijn arm uit de kom waarna ik Juniper opving. Voor ik het wist kwam Alexa op me af ik beet mijn kaken opelkaar.


Dawn

Ik sloeg Alexa net op tijd aan de kant met een harde vuist in haar gezicht mijn kleren waren aan rijten en ik was kwaad.´Run´ zei ik tegen Benjamin hij wilde zijn mond open maken maar ik snoerde hem de mond door nog is te gillen ´ren verdomme.´ Hij knikte en rende met Juniper in zijn armen weg.´ Als jullie iemand moeten hebben is het mij wel toch liefste´ zei ik grijnzend tegen lasol terwijl hij overeind kwam en niet al te blij. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 09/14/2019 09:08 PM

Juniper
Ik snakte naar adem als ik de handen van Lasol om mijn keel voelde. Ik voelde angst door mijn lichaam. Niet alleen door Lasol maar ook door wat net gebeurde. Als Benjamin Lasol weg rukte en me opving, klampte ik mijzelf aan hem vast en keek vervolgens op als ik Dawn hoorde. Benjamin deed wat hem gevraagd werd, maar ik wou terug voor Dawn. 'We kunnen haar niet daar laten!' zei ik tegen Ben.

Sawyer
Ik haalde diep adem en spreidde mijn vleugels voor het eerst sinds een lange tijd. Rode geschubde vleugels scheuren zo door mijn shirt heen. Ik vloog op richting de Heaven mansion en zag dat er al vanalles gaande was. Ik landde op het terrein en zag verderop Dawn. Ik liep haar richting uit waardoor Lasol en Alexis in het midden van ons stonden. Alexis kwam langzaam overeind met een bloedneus en Lasol zette zijn arm terug in de kom. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 09/15/2019 04:23 PM

Benjamin
Ik luisterde niet naar Juniper en bracht haar.naar mijn oude villa. Ik liep met haar in mijn armen het gazon op en duwde de deur met een ruk open waarna ik haar neerzette op mijn bank. Ik bracht geen enkel woord uit en ging snel opzoek naar een telefoon. Ik gooide alles overhoop en vond uiteindelijk een iPhone waar ik mijn moeders nummer op toetste. 

Dawn
Als ik Sawyer zie grijns ik "en ik dacht nog dat je een watje was." Ik spreiden mijn eigen vleugels ook en haalde Alexis binnen enkele secondes neer waarna ik haar nek omdraaide en ze bewusteloos op de grond viel. Ik was niet van plan om mijn gezinsleden te vermoorden maar ze allemaal in een lange diepe slaap te zetten. Als ik Lasol vanuit mijn ooghoek op me af zie rennen schrik ik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 09/15/2019 04:53 PM

Sawyer
'Je weet de helft nog niet.' zei ik en zag hoe ze Alexis haar nek brak. Lasol maakte vaart en rende op Dawn af. Ik sprong op en met een klap van mijn vleugels stond ik voor Dawn en rende Lasol zo in mijn hand. Ik nam zijn hand vast en kneep er zachtjes in. Niet genoeg om hem te vermoorden, maar genoeg om het hem te laten voelen. Met mijn hand warmde ik zijn hart met hellevuur en zag hem krimpen van de pijn. 'Nu heb je niet meer zoveel te zeggen hè.' zei ik in zijn oor en het liefst verpulverde ik hier en nu zijn hart. Ik keek om naar Dawn om te wachten voor toestemming. Het was toch haar familie.

Juniper
Als hij me op de bank zette kon ik niks anders dan voor me uit staren. Proberen geen emotie te voelen. Ik snapte het niet. 'Jullie moeten de limo leverancier checken. Het is niet bepaald goed dat jullie auto's zomaar in de fik vliegen.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 09/15/2019 08:22 PM

Dawn
Als Sawyer me aankijkt voor het teken draai ik zijn nek vliegensvlug om en valt hij net als Alexis op de grond. Ik trok Sawyer naar me toe "fuck wat ben je geil als je duivel aan staat" ik kuste hem alsof mijn leven er van afhing.. alsof dit hele gebeuren niet eens gebeurde.


Benjamin
Ik gooide mijn telefoon kwaad kapot voor haar ogen." Fuck man is dat het enige waar je aan denkt?" Vroeg ik haar iets te agressief ik kon mezelf nauwelijks beheersen ik bracht haar in gevaar. Ik glee met mijn rechterhand door mijn haar "Ik wil niet met je zijn." Zei ik toen tegen haar "doe gewoon alsof je me niet kent ofzo." Mijn plotse uitbarsting maakte mezelf ook in de war ik was conflicted met mijn verleden. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 09/15/2019 08:38 PM

Juniper
Ik schrok van zijn reactie wat me kort liet trillen van schrik. Ik kwam overeind en schudde mijn hoofd. 'Zeg geen dingen die je niet meent Ben.' zei ik boos en keek naar hem. 'Je gaat mij nu haar fijn uitleggen wat allemaal gaande is en je moet kappen met die onzin om me weg te jagen want dat lukt je verdomme niet.'zei ik met een geïrriteerde blik.

Sawyer
Dawn koos ervoor om ook deze lul te redden en mijn hand verliet zijn lichaam zodra hij neer viel. Zijn bloed hing nog overal en zodra Dawn me zoende zat ook haar gezicht onder het bloed door mijn hand die tegen haar wang lag. Ik zoende hitsig met haar mee en tilde haar op waardoor ze aan elke kant van mijn lichaam een been had. Mijn handen hielden haar vast bij haar billen en ik bracht haar naar binnen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 09/15/2019 08:47 PM

Benjamin
"Ik meen het wel" zei ik tegen haar "Ik kan gewoon niet met je zijn.." Ik keek haar niet eens aan terwijl ik het zei." Ik kan gewoon niet met je zijn omdat ik van iemand anders nog hou" als die woorden mijn lippen  verlaten sluit ik mijn ogen. Fuck. 

Dawn
Ik rukte zijn bloes kapot terwijl mijn handen hem overal wilde aanraken. Ik wist gelijk hoe heet de seks tussen ons was. Hoe ik me als een slet aankleden om zijn aandacht te krijgen.. Godverdomme wat was hij geil. Ik hijgde door het zoenen "hotel of niet ik zal je overal doen." Fluisterde ik in zijn oor wijzend naar het feit dat ik me alles goed herinnerde.. zelfs dat hij me had verlaten voor Alexis. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 09/15/2019 09:29 PM

Juniper
Als hij dat zegt geloof ik het niet. 'Bullshit.' zei ik en begon te lachen. 'Als al die tijd nog iemand in je hoofd heeft rondgespookt dan had je me niet zo behandeld. Er was niks aan de hand totdat ik zei dat Lasol me had bedreigd.' zei ik tegen hem en voelde weer terug woede opborrelen. 'Dus lieg niet.'siste ik.

Sawyer
Ik liep naar de woonkamer waar ik haar op de bank gooide. Ik trok mijn vleugels terug die verdwenen in mijn lichaam terwijl ik haar jurkje over haar hoofd uittrok. Ik drukte mijn lippen wellustig terug terwijl ik boven haar ging hangen en mijn vingers richting haar string liet glijden. In een snelle ruk trok ik die string van haar lichaam waarna mijn vingers haar langzaam begonnen te bespelen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 09/17/2019 02:29 PM

Benjamin

Ik beet hard op mijn onderlip waarom ging ze gewoon niet weg.. net als Jane? Ik knikte toen "Ik behandel mensen wel zo ik manipuleer je en misleid je" zei ik tegen haar "Ik ben nou eenmaal egoïstische." Zei ik zo nonchalant mogelijk "mijn familie mag de jouwe niet we zijn geen Romeo en Juliet blijf gewoon uit mijn buurt... Wat ik met jou had was maar voor een bepaalde tijd." Ik zag Lasol achter haar verschijnen "hoor je het lieve schat.. Hij moet je niet," ik beet hard op mijn onderlip." Het liefst steek ik je ogen er uit maar ik heb wel wat beters te doen" zei Alexis "Ik heb mijn broers namelijk nog nodig." Alexis keek me aan alsof ik verraad had gepleegd. De familie moest stand houden, wat voor achterlijke hond verkoos zijn familie die hem eerst niet moest boven iemand waar hij een toekomst mee kan hebben. Benjamin Heaven.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 09/17/2019 02:48 PM

Juniper
Als ik Lasol en Alexis hoorde beet ik mijn kaken samen. 'Ik begin jullie ZOOO SPUUGZAT te worden.' zei ik tegen beide en wou Lasol een klap geven maar hij hield mijn arm optijd tegen. Ik voelde hoe hij mijn pols probeerde te verbrijzelen en kreunde kort van de pijn. Ik draaide onder zijn arm door en wist zo mijn pols terug te krijgen. Ik trapte hem in zijn ballen en keek hoe hij kort in een kromp. Voor ik er erg in had stond Alexis achter me met een mes tegen mijn keel. 'Je hoeft maar een woord te zeggen broertje, dan zijn we voor altijd van haar af.' 


Reply
First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  »  |  Last

« Back to forum