ORPG|| WD

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  39  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 13.08.2019 09:03

Sawyer
Ik keek in de richting van de deur waar Lasol net met Dawn door was verdwenen. Mijn ademhaling ging net als mijn hartslag op een razend tempo en ik was woedend. Ik keek vervolgens naar Benjamin als hij verteld dat Lasol zich met Dawn wilt verloven. Ik beet mijn kaken samen. Wat hij vertelde zorgde voor een frustrerend onbegrip. 'Mijn nichtje een offer? Voor wat?' vroeg ik en zuchtte. 'Ik maak Lasol met alle plezier af, maar ik denk dat Dawn pas met me trouwt als ze haar geheugen terug heeft en die krijgt ze bij jullie echt niet terug.' zei ik en zuchtte. 'Hoe wil je Lasol afmaken? Aangezien hij nu de macht in jullie familie heeft zal hij een aanval van mijlen ver aan zien komen.'

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 13.08.2019 08:55

Benjamin
"Calm down dude." Zei ik tegen hem terwijl ik Lasol na keek en Sawyer wenkte naar de andere kant van het huis." Lasol wilt zich zelf verlofen met Dawn" zei ik gelijk tegen hem." Voordat je wat zegt luister naar me.. jij hebt iets waar ik heel veel van hou en dat is je mensen nichtje, er is iets wat ik haar nog niet heb verteld.. iets wat ze beter niet kan weten over haar zelf maar ze is waarschijnlijk geboren als een offer aan jullie familie, jullie bloedlijn gaat ook door doormiddel van incest right?" Zei ik tegen  hem "nou die van ons ook, zonder het kind kunnen wij niet verder gaan en eindigt onze bloedlijn.." Al betwijfelde ik al heel lang of Juniper een echte Lincoln was iets zei me van niet." Maar er is een mannier om het te voorkomen.. je maakt mijn broertje af en trouwt met Dawn, hell en hemel zullen dan weer goed overweg met elkaar kunnen en iedereen blij." Aangezien ik een engel was en Juniper een mens kon ik geen vrede stichten "Ik zal je helpen." 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 13.08.2019 08:43

Sawyer
Ik beet mijn kaken samen als dat vervelende ventje naar buiten kwam. Ik schudde mijn hoofd naar ben en zag wat Lasol deed. Woede overheersde me. 'Blij godverdomme van haar af!' schreeuwde ik en liep op hem af om hem een mep te verkopen. Als Ben me probeerd tegen te houden verkoopte ik hem een mep in zijn gezicht. 'Ben je helemaal doorgedraaid, zie je dan niet hoe die etter met haar om gaat?!' riep ik naar hem. Dit was zeker niet het laatste wat ze van me gezien hadden. Ik haalde haar hier weg, kostte wat het kost!

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 13.08.2019 08:38

Benjamin
"Ik ben het met mijn broer eens" Lasol kwam nonchalant naar buiten. En keek Sawyer net zo fel aan als ik hij leek wel mijn dubbelganger maar dan de jongere versie." Jullie familie was sowieso al vijandelijk gebied, het lijkt me sterk dat Dawn veilig bij jou is naar wat er is gebeurd." Ik balde mijn handen tot vuisten maar moest me inhouden Lasol had macht over me.. nu mijn vriendin kwetsbaar was kon ik niet hebben dat hij haar ging gebruiken om in de weg te staan. En Dawn zou een probleem vormen als ze langer met 1 van de Lincolns om zou gaan." Het is beter dat je gaat Sawyer." Zei ik zonder Lasol aan te kijken vanaf mijn ooghoek zag ik mijn zus uit het raam kijken." We take care of her now." 

Dawn
Als mijn "familie" me zo wat wegrukt van Sawyer. Bal ik mijn vuisten "wacht is even waar gaat dit over.. heeft pa jullie wat ingepraat ofzo .. gaat ie ons weer martelen en vervolgens op straat gooien?" Lasol gaf een ruk aan mijn haar "pa heeft hier.helemaal niks mee te maken je hord gewoon thuis.. wie heeft je gezegd om dat verdomde ziekenhuis te verlaten?" Ik zag Ben's ogen vuur spuwen bij het z ien van ons jongere broertje die me zowat overheerste. Maar het eerste wat Ben deed was Sawyer tegen houden terwijl ik verlamd door Lasol's woorden naar binnen werd gebracht. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 13.08.2019 08:29

Sawyer
Ik fronste en werd boos als hij Dawn redelijk hardhandig wegtrok bij me. 'Doe normaal man!' zei ik tegen hem en gaf hem een duw weg bij Dawn. 'Als je haar nu bij me weg haalt krijgt ze haar geheugen sowieso niet terug, wat is jouw probleem!' riep ik boos. Ik had geen idee wat hem ineens bezielde, maar ik ging hem Dawn niet van me af laten nemen.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 13.08.2019 08:26

Benjamin
Als ik Sawyer eindelijk met mijn zusje op de oprit zie. Loop ik naar ze toe ik trok Dawn zo wat bij hem vandaan. En keek hem aan "blijf uit de buurt van mijn familie." Zei ik ineens vals Dawn keek me niet wetend aan "Ben what the hell?!" 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 13.08.2019 08:22

Juniper
Zoals verwacht had Sam niks meer gereageerd. Mijn eten was inmiddels op en ik wou naar huis dus keek op google maps hoe lang het nog was. Met de voet was het nog zeker een uur lopen. 'Verdomme.'zei ik en liep naar buiten waar ik maar begon met lopen. Misschien redde ik het dan nog om thuis te zijn voor het donker.

Sawyer
Ik zuchtte en hing op. 'Ik moet je naar huis brengen van Ben. Er is iets aan de hand.'zei ik tegen haar en kwam overeind. Ik nam haar hand vast om haar te helpen en beet op mijn lip. 'Laten we gaan, ik blijf bij je.'

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 13.08.2019 08:17

Benjamin
Als hij geïrriteerd klinkt grom ik net zo geïrriteerd "wil je alsjeblieft mijn zusje naar het Heavens mansion brengen, je eigen familie kan je wel nu gebruiken." Ik ree naar mijn oorsprongelijke huis en vroeg me af of ik meneer tuig zou tegen komen in ons grote huis. 

Dawn
"Wat moet hij" zei ik even geïrriteerd omdat Sawyer me net iets wilde vertellen.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 13.08.2019 07:49

Sawyer
Ik beet op mijn lip en voelde een kleine teleurstelling toen ik me weer realiseerde dat ze haar geheugen kwijt was. Ik trok mijn mond open om iets te zeggen als vervolgens mijn telefoon gaat. Ik zuchtte en haalde hem uit mijn zak. 'Je broer.' zei ik en nam vervolgens op. 'Wat is er?' vroeg ik lichtelijk geïrriteerd omdat hij het moment had verpest.

Juniper
Na een tijdje lopen wist ik niet meer waar ik was en liep ik maar een restaurant in. Ik had honger gekregen. Ik bestelde een glas vodka en wat pasta voor ik mijn telefoon nam om Sem te sms'en. Niet dat ik binnen nu en een uur een antwoord zou krijgen want die jongen lag vast weer in bed met een nieuw wijf.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 13.08.2019 04:58

Dawn
Ik liet zijn lippen los en keek hem aan " Ik weet nog steeds niks." Zei ik tegen hem "Maar dat vond ik wel fijn." Zei ik toen tegen hem terwijl ik in zijn ogen keek en ik hem wilde doen.. die abs waren me nog niet eens opgevallen.

Benjamin
Ik sloeg keihard op het stuur zodra ze was uitgestapt ik belde die zak Sawyer op en had mijn zusje nodig.

Antworten Zuletzt bearbeitet am 13.08.2019 07:31 .
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  39  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum