ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 08/05/2019 02:07 PM

Juniper
De dag was eindelijk voorbij en wat had hij lang geduurd. Ik beet op mijn lip toen ik de school uit liep. Verderop zag ik Benjamin op de parkeerplaats en ik liep snel op hem af waarna ik mijn lippen wellustig op die van hem drukte. 'Ik heb de hele dag aan je gedacht.'zei ik met een grijnsje en stapte in de auto om eingelijk weg te gaan van dit rot gebouw.

Sawyer
Ik zuchtte als Monique ons aansprak. 'Niet, je weet dat ik... niet meer beschikbaar ben.' zei ik. Ik was van Dawn ook al wist ze het zelf niet meer. 'Kom.' zei ik tegen Dawn terwijl ik om Monique heen liep. 'Daar krijg je spijt van Saw!' riep ze ons na. 'Ik weet zeer zeker van niet.' riep ik nog terug voor we de hoek om liepen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 08/05/2019 01:56 PM

Dawn
Ik liep grijnzend met Sawyer door de halen terwijl ogen naar ons opkeken." Zo te zien heeft onze billenlikker haar geheugen verloren." Horde ik een wijf zeggen met rood lang haar en sproeten die haar nog lelijker maakte dan dat ze al was. Ze keek op naar Sawyer "Sawyer baby.. wanneer zullen we weer een avondje spenderen.. net als op de set bij Versace." Ik fronste Versace? Dat liet me alleen maar denken oja hij was een model.. een voormalig model denk ik.

 

Benjamin

"En waar ga jij naartoe?" Horde ik achter me als ik mijn zus zie zucht ik "nergens," zei ik schouderophalend. Ze sloeg haar armen overmekaar en liep doordacht op me af "Ik horde het van Dawn alles oké me t haar?" Ik knikte "maar wat doe jij hier is de vraag?" Vroeg ik toen "ik kom hier op school papa heeft me gestuurd om een oogje op jullie te houden." Ik fronste "sinds wanneer geeft "papa" om ons?" Ze glimlachte " kom op ben ga je naar je les." Ik beet op mijn onderlip wat was nnou erger.. dat mijn broertje en zus onze schoollevens aan het verpesten waren of dat ik mijn macht was verloren." Goed maar blijf uit Dawn's buurt ze kent je niet." Ik wist niet wat ze mijn vader zou gaan vertellen maar het zal niet goed zijn." De dag ging snel school ging snel ik stond op de parkeerplaats.. en dacht aan wat Juniper had gezegd.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 08/05/2019 01:37 PM

Juniper
Ik lachte. 'Je krijgt vanavond de avond van je leven.'zei ik en liep terug naar hem om hem in zijn oor te fluisteren. 'Je mag alles doen wat mijn kleine menselijke lichaam aankan.' zei ik zacht en liep vervolgens weg naar mijn volgende les.

Sawyer
Ik beet op mijn lip en knikte. 'Laten we dat maar doen.' zei ik en liep met haar mee. Ik was blij dat ik weer in haar bijzijn kon zijn, maar ik moest zeggen dat ik liever had gehad dat ze wist dat ze van me hield.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 08/05/2019 01:12 PM

Benjamin

"Zie ik je vanavond?" Vroeg ik haar nog voordat ze ging. Ik moest nog wat doen in de slumps iets wat ik al eerder af had moeten handelen." Ik kan niet zonder seks weet je" zei ik met een grijns "En ook gewoon je lichaam." 

Dawn

Als hij me zijn meisje noemt voel ik een prikkelig gevoel in mijn maag. Ik kon er niet tegen hij was zo niet mijn type maar hij had iets wat me aantrok." Goed Sawyer Lincoln, laten we deze skank school checken." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 08/05/2019 12:56 PM

Sawyer
'Geloof me, deze Benjamin heaven is dedicated. Ook al had ik liever mijn nichtje met iemand anders gezien.' zei ik tegen haar en liep mee naar buiten. Als ze dat zo commandeerd grinnikte ik. 'Tuurlijk doe ik dat voor je Dawn. Zeker omdat je het zo lief vraagt.' grijnsde ik. 'Dat is het hele doel Dawn. Ik wil mijn meisje terug, en daarvoor heb jij je geheugen nodig.'

Juniper
Ik glimlachte en drukte mijn lippen teder tegen de zijne. 'Ga nu maar doen wat je moet doen. Ik red me wel. Ik zal Sem wel op de hoogte brengen. Hij houd Lasol wel weg als het nodig is.' zei ik en beet op mijn lip. 'Je moest eens weten hoeveel ik van jou hou.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 08/05/2019 12:38 PM

Dawn
Ik fronste "mijn broer verliefd op een mens?" Ik schoot in de lach "ze moet wel oppassen hoor Benjamin Heaven neemt geen enkele meid serieus." Ik pakte een pakje sigaretten uit mijn zak en trok Sawyer mee naar buiten." Aangezien ik alleen jou heb.. zorg jij er voor dat ik niet domme dingen ga doen en je zoekt een manier om mijn geheugen terug te krijgen." Zei ik bevelend tegen hem.

Benjamin
Als ze dat zegt bijt ik op mijn onderlip en nam ik haar hand vast die op mijn wang lag." Je bent het beste wat me overkomen is babe," zei ik zacht tegen haar terwijl ik haar niet kwijt wilde raken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 08/05/2019 12:28 PM

Sawyer
Ik keek naar Dawn en haalde diep adem. 'We zijn van de Lincoln familie. Dat waren eerst alleen maar duivels. Een oude lijn van Martyrs hebben dr wat vampier bij gegooid en Sem is een weerwolf dat ooit ergens door een aangetrouwd iemand erin is gekomen volgens mij. Waarom Juni een mens is weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat dat voor niemand echt duidelijk is. Alle mensen in onze bloedlijn hebben uiteindelijk toch nog gevonden dat ze krachten bezitten, dus waarom Juniper niet... geen idee.'

Juniper
Ik keek naar hem. 'Ik was ook niet van plan om ooit nog in zijn buurt te komen, maar die jongen weet me altijd wel te vinden.' zei ik geïrriteerd. Als hij zei dat hij moest gaan beet ik op mijn lip. De hand die hij niet vast had legde ik tegen zijn wang. 'I want to know everything about you. I love you and one day we will be married and maybe even have children. I want to know everything about the father of my children.' zei ik tegen hem en drukte een kus tegen zijn lippen. 'Op je eigen tijd natuurlijk.'zei ik terwijl ik met mijn duim over zijn gezicht streelde. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 08/05/2019 07:07 AM

Benjamin
Als ze dat zegt kijk ik haar aan "blijf zoveel mogelijk bij hem uit de buurt.. hey to stay close with your family." Zei ik tegen haar Ik wilde haar niet in gevaar brengen. En nam een hap adem "Ik ga even weg," zei ik toen tegen haar. Ik nam haar hand vast en keek haar in haar ogen aan "Ik hou er niet van om een spelbreker te zijn.. maar er zijn certain things you better can't know about me." 

Dawn
Als hij zijn woorden blijft herhalen begin ik hem ergens te geloven. Lasol keek onze grote broer fel na terwijl hij ervandoor ging met dat mensen meisje." Hoezo ben jij een duivel en zij een mens?" Vroeg ik toen "van welke familie komen jullie eigenlijk?"

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 08/04/2019 10:25 PM

Juniper
Als Benjamin erbij komt en ze dreigend op hem afliepen was ik bang dat er een heel gevecht zou plaatsvinden, gelukkig beet Ben al snel van zich af. Ik kwam snel overeind als Lasol bij me weg was door Ben en liep ik met Ben mee de kantine uit. Ik haalde diep adem en voelde de angst door mijn lichaam razen. Als we in de gang stil stonden sloeg ik mijn armen om Ben heen. 'Ik ben het zo zat om een weerloos mens te zijn.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip terwijl ik hem losliet.

Sawyer
'Ja en hij was dus verloofd met mijn nichtje, dat meisje waar hij bij zit. Dat is wat ik wou voorkomen waardoor ik met je oudere zus zou trouwen.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. 'Al was dat het domste verzet ooit, want daardoor ben ik jou kwijt geraakt.'zei ik en zuchtte. 'Misschien moeten we onze boeken gaan pakken voor de volgende les. Niet dat we er in kijken.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 08/04/2019 04:24 PM

Dawn
Als hij me verwijst naar Sawyer bijt ik mijn kaken op elkaar." Goed dan.. dan zal ik maar in deze vreemde geloven" ik pakte Sawyers arm vast "want zo te zien heeft de wereld nogsteeds niks aan je." Ik liep met Sawyer weg naar binnen ik had niet eens een uniform. Zelfs in deze tijd had ik nogsteeds niks aan Benjamin. Als we samen eindige in de kantine en ik Lasol zie met een meisje en hij wel op een pedo leek frons ik." Hey dat is mijn kleine broertje" 

Benjamin
Ik keek Dawn na en gromde wat.. niet te geloven. Ik stak een sigaret op terwijl Santana alweer naar me toe kwam gelopen "Je vriendin zit bij je broertje.. Is kijken of dat goed gaat." Zei ze grinnikend ik verslikte me bijna in mijn sigaret en liep naar binnen waar ik in de aula aankwam. Als ik zie wat Lasol doet loop ik er op af maar word ik al snel door jongens van het lacrosse team tegen gehouden "opzouten junk.. Lasol is hier bezig." Ik keek Dean aan en voelde toen zijn rechter zware hand op mijn schouder waar ik vuil naar keek "En ik wil met mijn vriendin praten." Ik nam zijn hand vast en kneep hem bijna kapot terwijl mijn ogen rood werden. Shaw kwam op me afgelopen  een grote donkere gast terwijl ik begon te lachen "Ik zou dat maar niet doen.. wist je nog toen ik en Finn je in een modderpoel hadden ondergedompeld omdat je een vetvarken bent." Als oren en ogen me de naam finn horen uitkramen kon ik mezelf voor me kop slaan. Het lacrosse team deed een stap achteruit terwijl Dean het nogsteeds uitkermde van pijn "Dat ben ik niet vergeten." Zei Shaw toen ik liet Dean los terwijl ik op de 2 afliep Ik greep Lasol bij zijn kraag." Als jij nog een poot uitsteekt naar mijn meisje maak ik je van kant Lasol.. Je bent tenslotte toch maar halve familie." Ik gooide hem terug waar hij zat en stak mijn hand uit naar Juniper "kom mee." De hele kantine keek naar deze chaos, ik wilde nog zo graag onder de down low leven maar ik had nou eenmaal een naam op deze school.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  39  |  »  |  Last

« Back to forum