Admin verkiezingen.

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: Admin verkiezingen.

from walkingdead on 02/02/2016 07:58 PM

Ik zou het wel willen doen :) 

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Admin verkiezingen.

from Anelore33 on 02/02/2016 08:24 PM

Zouden we niet beter gewoon SupermodelKaty en Dream. (en de 2 andere meiden) als Admin houden?  

Reply

MeijLife

21, female

  Level 1

Posts: 120

Re: Admin verkiezingen.

from MeijLife on 02/02/2016 10:07 PM

Inderdaad, hun zijn wel actief dusja..

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: Admin verkiezingen.

from SadnessWillNeverEnd. on 02/03/2016 03:29 PM

Zouden we niet beter gewoon SupermodelKaty en Dream. (en de 2 andere meiden) als Admin houden?

Naja.. laatste tijd zie ik Dream ook niks meer doen. Alleen dus voor dat blog. Verder zie ik haar ook niet meer bepaald online.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Admin verkiezingen.

from Supermodelkaty on 02/03/2016 05:41 PM

Zouden we niet beter gewoon SupermodelKaty en Dream. (en de 2 andere meiden) als Admin houden?

Ik wil best helpen, maar ik kan niet alles doen, want anders wordt alles me teveel. Maar ik zou het best willen doen.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Admin verkiezingen.

from Anelore33 on 02/03/2016 07:21 PM

Ik wil best helpen, maar ik kan niet alles doen, want anders wordt alles me teveel. Maar ik zou het best willen doen.

Ik vind dan wel (persoonlijke keuze) dat je moet kiezen tussen je functie als Admin of het careteam (als dat team ooit nog gevormd gaat worden)

Reply

BjouBrigitte

22, female

  Level 9

Posts: 8

Re: Admin verkiezingen.

from BjouBrigitte on 02/03/2016 08:11 PM

Ik vind dan wel (persoonlijke keuze) dat je moet kiezen tussen je functie als Admin of het careteam (als dat team ooit nog gevormd gaat worden)

Sorry dat ik me hier mee bemoei, maar dan vind ik eerder dat ze dan stopt met haar blog (Joëlarsblog) het careteam vind ik niet zo boeiend, maar een blog is toch weer anders.

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Admin verkiezingen.

from Anelore33 on 02/03/2016 08:38 PM

Sorry dat ik me hier mee bemoei, maar dan vind ik eerder dat ze dan stopt met haar blog (Joëlarsblog) het careteam vind ik niet zo boeiend, maar een blog is toch weer anders.

Nee, ik geef je daarin wel gelijk!
Haar blog, dan haar functie in het careteam én Admin lijkt me dan gewoon te veel. Je moet de rest ook een kans bieden voor een functie te vervullen.  

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Admin verkiezingen.

from Supermodelkaty on 02/03/2016 08:53 PM

Nee, ik geef je daarin wel gelijk! Haar blog, dan haar functie in het careteam én Admin lijkt me dan gewoon te veel. Je moet de rest ook een kans bieden voor een functie te vervullen.

Dat vind ik zelf ook, ik moet dat nog even uitkiezen. Maar ik denk dat ik sowiso mijn plaatjes op Joëlars blog zal opgeven, omdat ik dan echt te veel moet doen en dan wordt het automatisch minder leuk. Maar ja.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Admin verkiezingen.

from Writer4ever on 02/06/2016 01:22 AM

Leuk! Maar toch jammer dat je gaat stoppen

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  »  |  Last

« Back to forum