5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/06/2016 11:03 PM

5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+] Violet. and Serendipity

Myrall en Rose zijn twee vriendinnen die een vakantie hebben gepland. Ze verwachten er zo'n drie weken te  zitten. Maar in plaats daar van wordt het een Definitive Vacation...

Serendipity:
Myrall Pallstone//17//Australisch-Italiaans (foto later)
Calum Thomas Hood//20
Violet.:
Rose Gonzalez//18//Spaans-Amerikaans (foto later)
Michael Gordon Clifford//20


Myrall
Opgekropen  zit ik met Rose in de hoek van de donkere kamer waar we raar genoeg in zitten. Rose en ik zijn al vriendinnen sinds jaren, maar we lijken nu net vreemdelingen aangezien we beide te druk zijn met denken. Denken waarom wij hier zitten? Waarom ze ons moeten hebben? Betere vraag: Wie moet ons hebben? Ik heb ze nog niet goed kunnen zien aangezien het pikkedonker was buiten en ze droegen een bivak over hun hoofd. Dadelijk zijn het mensenhandelaren, misschien wel moordenaars! Ik kijk naar Rose, op dat moment gaat de deur open. Het felle licht verblind me even. Twee donkere figuren staan voor de deuropening. 

Calum
Met grote passen lopen Michael en ik terug naar de kamer waar we onze prooien hebben in gedumpt. Er staat een vieze grijns op mijn gezicht geprint. Denkend over wat we allemaal kunnen doen met ze zet ik de laatste stappen en open ik de deur van de kamer. Het licht vult de kamer waardoor de twee schitterende meiden goed te zien zijn. Wat een goed aas.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/06/2016 11:12 PM

Rose
Net als Myrall zit ik tegen de muur aan op de grond. Waar the fuck zijn we herhaal
Ik steeds in me hoofd. Ik zucht en kijk naar Myrall die net als mij op de grond inelkaar zit. Als de deur open gaat en het felle licht de kamer in schijnt kan ik goed zien wie ons hier heen heeft gebracht. Ik sta op van me plaats en sla me armen over me heen. "Wie the fuck zijn jullie en wat moeten jullie van ons" zeg ik en kijk ze aan. Ik zie de vieze grijns van de getinte jongen op z'n gezicht en walg er van. De andere jongen heeft gekleurd haar met een wenkbrauwpiercing. Ze zijn beide lang en dragen skinny jeans.

Michael
Samen met Calum zet ik grote passen naar de kamer waar de 2 meiden zitten. Ik doe de deur open en gelijk staat er 1 op. Als ze vraagt wie we zijn en wat me van ze moeten grijns ik lichtjes. "Calum die is voor jou" zeg
Ik gelijk, hij houd wel van uitdagingen.. Ik kijk naar het andere meisje en hurk door me knieën. "Hello there" zeg ik met een lichte grijns en pak d'r pols vast en trek d'r rustig omhoog. "Jij komt met mij mee" zeg ik en neem d'r mee uit de kamer , naar boven.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/06/2016 11:26 PM

Myrall.
Ik kijk nogal radeloos naar Rose als ze de twee jongens met een verhefde stem aanspreekt. Ja, zo is Rose... maar het lijkt me slimmer om dat op dit moment niet te doen. We weten niet waar deze jongens toe in staat zijn. Nogmaals kijk ik naar de jongens. Ze zijn lang. Mijn hart begint te kloppen als een van hen naar me toe komt lopen. Nee, niet dichterbij.  Ja hoor, het tegenovergestelde: hij komt dichterbij. Zijn gezich is goed te zien. Zijn waarschijnlijk geblondeerde haar hangt warrig over zijn hoofd heen. Ook zijn wenkbrauwpiercing trekt even mijn aandacht. Hij praat tegen me, maar het dringt niet zo goed tot me door. Wat ik wel merk is dat ik met hem mee zal moeten lopen. Ik wil niets riskeren dus ik werk mee. Ik weet niet waar toe hij instaat is.

Calum.
Heerlijk, die agressie! Ja, dat gaat leuk worden. Ik stem in met Michael's beslissing. Ik richt mijn aandacht op het meisje als Michael er al vandoor is met die andere. "Calm down." Zeg ik. Ik kom dichter bij met nog steeds diezelfde grijns. "Je hoeft niks te weten." Maak ik haar duidelijk. Ik pak haar polsen vast en duw haar  tegen de muur. Zo kan ze in ieder geval niet veel doen. Ik verwacht wel dat ze in staat is on wat klappen uit te delen, maar dat leer ik haar wel af. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/06/2016 11:32 PM

Rosé
Ik kijk verward naar de jongen die in 1 beweging me polsen vast pakt en me tegen de muur zeg. "Ben je gek geworden?" Vraag ik luid en kijk hem boos aan. "Laat me los asshole" zeg ik en en begin met me armen in heen en weer te bewegen. Als ik merk dat hij sterker is stop ik met bewegen en kijk hem met een grijns aan en spuug in z'n gezicht. "Laat me vrij" zeg ik en kijk hem in z'n ogen aan.

Michael.
Het eerste wat ik doe als we in me kamer zijn is de deur op slot doen zodat ze niet weg kan lopen. Ik draai me om en zie d'r stil staan. "Verlegen type?" Vraag ik aan d'r en pak rustig d'r schouders vast en zet d'r op me bed.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/06/2016 11:40 PM

Myrall.
Ik hoor dat de deur op slot gedaan wordt. Dit voorspelt niet veel goeds. "Nee." Antwoord ik op zijn vraag. Ik moet me vooral niet laten kennen. Ja, ik ben bang maar dat maakt het waarschijnlijk alleen leuker voor die freak. Als ik op het bde geste wordt sta ik al gelijk weer op. "Ik sta liever."

Calum.
Ik lach even. "Het is zo leuk hoe je probeert om een sterke meid te lijken." Haar ogen stralen angst uit, dat bevalt me wel. "Geef maar toe, honey." Zeg ik waarna ik haar kaaklijn streel met mijn rechterhand. "You are scared." 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/06/2016 11:48 PM

Rose
Ik kijk hem met een uitdagende gezicht aan en pak z'n hand vast die over m'n kaaklijn heen gaat. "Bang voor jou?" Zeg ik lachend. "Dacht het niet." Zeg ik er achter aan en krijg me andere hand los en plaats allebei me handen op z'n borst kast en duw hem zachtjes naar achter. "Als je maar niet denkt dat ik naar je ga luisteren" zeg ik en loop de kamer uit en loop een kamer in wat de huiskamer blijkt te zijn.

Michael
"Zolang jij je maar goed voelt" zeg ik als ze weer opstaat en ik pak er een stoel bij waarop ik ga zitten. "Wat is je naam?" Vraag ik en kijk naar d'r. Ze is klein, maar ook niet zo klein. Ik kijk naar d'r broek met knie scheuren en dan naar d'r oversized basic t-shirt die net over d'r tights heen gaat. Ze is prachtig.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/06/2016 11:58 PM

Myrall.
Oké, Myrall... Gelukkig is hij niet bazig. Zie je, je hoeft niet bang te zijn. Ik friemel wat aan mijn shirt. Mijn naam? Ik negeer zijn vraag en loop naar het raam. Ik kan er makkelijk uit komen maar hij zit er bij. Het is nog steeds donker. "Waarom ben ik hier?" Vraag ik na een tijdje aan hem.

Calum.
"Ik eerlijk te zijn..." met grote stappen loop ik achter haar aan. ''Ik denk dat jij heel goed naar mij gaat luisteren." Ik pak haar vast van achteren en til haar op. Ik leg haar op de bank neer en ga gelijk boven haar ogen. "I should listen if I was a helpless smol baby girl like you." Met mijn handen ga ik langzaamaan onder haar shirt. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/07/2016 12:06 AM

Rose
Ik wilde naar de keukentafel lopen maar al snel word ik opgetild en op de bank neer gelegd. Als hij boven me hangt rol ik met me ogen. "Ho boy, even rustig aan en hou je handen thuis" zeg ik en pak z'n handen vast die over me heupen heen glijden. "heb je niet geleerd om respect te hebben voor meiden?" Vraag ik en en duw hem omhoog zat hij op me onder buik zit inplaats van boven me hangt. "Je moet je tanden poetsen je stinkt uit mond" zeg ik en lach zachtjes, mensen irriteren doenik graag.

Michael.
Als ze stil blijft zucht ik en volg d'r met me ogen. Als ze bij het raam staat en naar buiten kijkt weet ik al wat ze doet."je bent hier omdat dat kan, wees blij dat je niet bij Calum bent maar bij mij." Zeg ik en sta op en ga achter d'r staan. Ik lig m'n handen op d'r heupen en ga met me mond bij d'r oor en vraag op nieuw "wat is je naam?"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/07/2016 12:15 AM

Myrall.
Ik kijk naar zijn hand hand. Er zitten een aantal tattoos op. Ik voel ineens zijn warme adem in mijn oor wat een beetje kietelt. "Jouw antwoord sloeg nergens op, dus ik zeg ook niets." Niet dat ik verwacht om nu wel een goed antwoord op mijn vraag te krijgen. Langzaam haal ik zijn handen van mijn heupen af. Ik wil omdraaien en die deur uitlopen, maar die zit ik slot. Dus die optie zal niet werken.

Calum.
"Fuck off kleintje." Lach ik. Binnen no-time ligt ze alweer onder me. "Wie gaat er nou ook zo laat op straat lopen? Je weet dat het gevaarlijk is." Nogmaals glijden mijn handen over haar heupen heen. Ik pak haar handen vast en fluister in haat oor: "I bet you like this. And if you don't: I will." 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/07/2016 12:22 AM

Rose
"Nou zo als je kon zien, ik." Zeg ik en laat z'n handen over m'n heupen heen gaan. "Oke pretty boy. Wat wil je van me?" Vraag ik zuchtend en kijk hem aan. "Ik hoop toch wel dat je hebt geleerd van je ouders dat het niet goed is om meisjes aan te raken zonder toestemming?" Zeg en kijk hem schuin aan. "En wat is je naam?"

Michael.
"Ik pak d'r pols wat strakker vast en trek d'r naar me toe. "Ik hou niet van brutale meiden, ik vraag je het nog een keer want me geduld raakt op. Wat is je naam?"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum