5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 07:34 PM

Myrall.
Ik zie de klap al aankomen en sluit mijn ogen. Als ik ze weer open sta ik al in Michael's armen. Mijn hoofd ligt tegen zijn borstkas aan en ik voel zijn hartkloppingen erg snel gaan. Ik kijk even naar boven toe, naar Michael. 'Je sloeg me?' Vraag ik verward. Nu pas voel ik mijn wang flink gaan prikken. Ik wed dat ie rood is. Ik haal zijn handen van me af. 'Raak me niet aan.'

Calum.
Ik loop al even te zoeken. Dit is echt hopeloos, maar ik blijf toch nog even door zoeken. Ik Moet haar gewoon vinden. En anders morgen weer. Sowieso de politie mag niks te weten komen! Ik moet haar vinden voordat ze haar min opentrekt bij de politie.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 07:40 PM

Rose
Ik maak me klein en leg me hoofd tegen me knieen. Ik zucht en tril van hoe koud het is.

Michael
Als Myrall me van haar af duwd begrijp ik het en laat d'r los. ''Myrall het spijt me'' zeg ik en kijk d'r met verdrietige ogen aan. ''Fuck waarom deed ik dat.'' zeg ik boos tegen mezelf en loop de keuken in en pak een icepack en doe er een keukendoek om heen. ''Myrall please laat me de icepack op je wang houden'' vraag ik en loop voorzichtig naar d'r toe. ''Ik ga je niet meer slaan, ik beloof het je'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 07:47 PM

Myrall.
Ik voel hoe mijn tanden trillen, ik wil huilen. Ik wil naar huis, samen met Rose. Ik bijt stevig op mijn tanden om ze binnen te houden. Ik kijk naar Michael die met goede bedoelingen met een icepack komt aanlopen. Ik kan niks meer uitbrengen omdat ik weet dat ik dan sowieso ga huilen dus ik knik "ja" als antwoord. 

Calum.
Het wordt steeds donkerder. Na een tijdje zie ik iemand lopen met een wit shirt. Ik ren erop af. Maar nee... geen Rose. Gewoon iemand een huidskleur broek en een wit shirt. Ik gooi alle scheldwoorden die in me op komen naar buiten.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 07:50 PM

Rose
Ik splits me oren voor geluiden, stel je voor als ik Calum hoor dan hou ik me extra stil en klein zodat hij me niet ziet.

michael
Als ze ja knikt leg ik voorzichtig de icepack op d'r wang en zet d'r rustig op de bank naar en ga er naast zitten. ''Vind je het erg als ik je op me schoot zet?'' vraag ik en kijk d'r aan. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 07:57 PM

Myrall.
Ik haal mijn schouders op. Ik kom hier toch niet meer weg, het boeit me allemaal niet meer. Ook al steekt ie me nu dood dann zou ik het niet eens erg vinden. Ik wil gewoon naar huis of sowieso Rose weer zien. Waarschijnlijk vindt Calum haar maar dan zijn we alsnog geen stap verder om hier weg te komen. 

Calum.
Ik geeft het op, het wordt donkerder. Ik ga haar nooit vinden in  het pikkedonker. Maar iets in me zegt dat ik toch niet moet opgeven. We leven in de 21e Eeuw. We hebben een telefoon met een zaklamp. Maar ik ben all de hele dag aan het zoeken nu, sinds vanochtend.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 08:00 PM

Rose
Ik zucht en ga liggen op de koude grond. Ik heb geen idee waar ik ben, en naar mensen toe gaan kan ik niet omdat Calum misschien wel heeft rond gevraagd naar me.

Michael
Ik zet d'r op me schoot en ga met me handen door d'r haren. ''Myrall het spijt me'' zeg ik en kijk naar d'r gezicht. Ze is zo mooi.. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 08:08 PM

Myrall.
Ik kan het niet aan zien om mensen verdrietig of schuldig te zien. 'Is niet erg.' Zeg ik. De icepack helpt, mijn wang prikkelt niet meer maar voelt behoorlijk koud aan. Dat is geen last opzich. Ik zie Calum boos binnen lopen en gelijk naar boven gaan.

Calum.
Ik ga naar huis. Eenmaal thuis loop ik gelijk naar boven. Ik klik op Google Maps op mijn mobiel en kijk waar ze zou kunnen zijn. Ze kan de hele nacht doorlopen, maar misschien zit ze al veilig binnen bij de politie. Wie weet is ze al heel egrens anders via de bus. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 08:12 PM

Rose
Ik maak me klein om me wrm te maken wrijf over me armen heen. Ik heb kippenvel van de koudheid en bibber enorm.

Michael
''Is niet erg? Myrall dit is wel erg. Ik hoor je niet te slaan'' zeg ik en druk een kus op d'r voorhoofd. Ik hoor Calum binnen komen en gaat gelijk naar boven. Rose is dus weg, en er is kans dat de politie op ons af komt.. ''Ik heb zoveel spijt van dit'' zeg ik 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 08:18 PM

Myrall.
Als hij dit al erg vind, wat moet hij dan wel niet denken als ik zeg dat hij mijn eerste keer was. Ik zeg niks meer en sluit mijn ogen even. God, laat me naar huis gaan alsjeblieft.

Calum.
Ik doe mijn telefoon weg en denk aan Rose. Als ze nog buiten is zal ze het vast verschrikkelijk koud hebben. Ik probeer comfortabel te gaan liggen maar mijn bed is nu zo leeg. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 08:21 PM

Rose
Ik heb niks bij me wat me comfrontabel maakt en ga maar weer zitten. Het is koud, het stinkt hier, het is donker...  Ik probeer mezelf warm te houden en ondertussen rust te krijgen

Michael
''Zullen we even naar Calum gaan?'' vraag ik en kijk naar d'r. Als ze knikt sta ik op als ze van me schoot af is en loop achter d'r aan naar de kamer van Calum. Ik klop eerst aan voordat ik de deur open doe en zie Calum in bed liggen. ''Niks?'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum