5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/19/2016 12:03 AM

Myrall.
Ik haal opgelucht adem als hij stopt. In eens zie ik waarom. Rose rent nogal gestrest voorbij. Ik sta op en loop naar Calum. 'Wat heb je gedaan?' Vraag ik.

Calum.
'Dat pak je weer goed aan hoor, Calum.' Spreek ik mezelf sarcastisch toe. Ik zucht en negeer Myrall. Vervolgens loop Ik zonder geluid naar Boven en ga tegen de deur van de douche aanzitten. Ik luister of ik Rose kan horen.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/19/2016 12:10 AM

Rose
Ik ga op de grond zitten met me rug tegen de muur en zucht. ''Waarom laat je zo snel mensen toe?'' zeg ik tegen mezelf en zucht. Ik neem een hap van me eten en ga onderuit gezakt zitten.

Michael
''Het is vast niet zo erg, want Rose schreeuwde niet tegen hem.'' zeg ik en trek d'r mee op de bank. Als de bel gaat sta ik op met geld in me handen en ren naar de deur. Ik neem de pizza aan, betaal de pizzakoerier, en ren met de pizza doos de kamer in en ga weer bij Myrall zitten. ''Eindelijk, me pizza!!'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/19/2016 12:13 AM

Myrall.
'Ik weet het niet...' mompel ik met een zucht . Ik glimlach als Michael met een grote glimlach met zijn pizza gaat zitten. 

Calum.
Ik sta op en pak de sleutel uit mijn kamer om de deur te open. Ik ga voor Rose zitten. 'Het spijt me.' Zeg ik nogmaals. Ze gaat me geen twee keer vergeven, dat weet ik.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/19/2016 12:17 AM

Rose
Als Calum de deur open doet zucht ik, ik krijg ook geen rust hier. ''Kijk Calum, ik heb geen zin om hier weer geforceerd te worden om dingen te doen met je.'' zeg ik en sta op. ''Ik wil graag normaal met je doen, maar verpest het alsjeblieft niet.''

Michael
Ik neem een hap van me pizza punt en geniet. ''Wil je ook?'' vraag ik aan Myrall en pak een pizza punt en geef die.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/19/2016 12:20 AM

Myrall.
Ik kijk maar de pizza in mijn handen. "Michael, ik heb echt geen honger." Zeg ik waarna ik de punt terug leg. Ik zak wat onderuit en trek mijn benen op.

Calum.
'Ik liet me even gaan, sorry... ik weet gewoon niet wat er mis met me is.' Zeg ik waarna ik aan mijn nek krab. 'Ik hou me in, oké... ik beloof het.' Ik kan haar niet vertellen dat ik iets voor haar voel, want ik weet echt wel dat ik iets voor haar voel. Ik heb er alles aangedaan om haar te vinden. Ik miste haar.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 03/20/2016 10:55 AM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/20/2016 07:57 PM

Rose
Ik glimlach lichtjes als hij dat zegt en geef hem maar een knuffel. "Ik ga naar Myrall, oké" zeg ik half vragend en loop de badkamer uit. Als ik de huiskamer inloop ruik ik de geur van pizza en kijk naar Michael. "Hoe durf je pizza te eten zonder mij" zeg ik nep beledigend.

Michael
"Je mist wat" zeg ik en eet me pizza op. Als rose binnen komt lopen lach ik. "Ik heb voor je!" Zeg ik en laat d'r een pizza punt pakken

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/20/2016 08:05 PM

Myrall.
Ik glimlach als Rose binnenkomt. 'Is alles oké?' Vraag ik als ze gaat zitten. Ik glimlach zwakjes. Ze is nog steeds bang voor Calum denk ik.

Calum.
Ik knuffel met haar mee. Ik vind het fijn om zo dichtbij haar te zijn. Als ze los laat zucht ik. 'Is goed.' Zeg ik met een glimlach. Ik kijk haar na als ze naar beneden loopt. Ook ik loop iets later naar beneden. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/20/2016 08:09 PM

Rose
"Ja, alles is goed." Zeg ik en pak een pizza punt en neem een hap. Ik ga naast myrall zitten en praat over wat random dingen.

Michael
Ik luister naar het gesprek van Myrall en Rose wat over de meest random dingen gaat. Als calum de kamer inloopt kijk ik hem aan. Er is zeker wat aan de hand met hem zo te zien. Ik geef de laatste 2 pizza punten aan rose en loop naar calum. "hey dude, wat is er aan de hand. Je ziet er nogal... Afwezig uit"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/20/2016 08:25 PM

Myrall.
Michael staat op. Ik kijk naar Rose die van haar pizza geniet. 'Ben je nog steeds bang voor Calum?' Vraag ik zachtjes.

Calum.
'Het is niks. Ik ga even naar buiten.' Zeg ik. Ik open de achter deur en steek een sigaret op. Ik blaas de wolkjes uit en sluit mijn ogen. Ik kijk even om door het raam naar Rose. Ze is zo mooi... 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/21/2016 05:21 PM

Rose
"Ik ben niet bang voor hem, maar voor z'n acties. Hij heeft zichzelf niet onder controle" zeg ik en zucht. "En Michael? Jullie zien er best close uit" zeg ik en geef d'r een elleboog stootje als grap.

Michael
"Dude, zeg het." Zeg ik en loop de tuin in achter hem aan. "Je ziet er afwezig uit, ik weet dat er wat is. Is het rose?"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum