5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/07/2016 12:35 AM

Myrall.
Als zijn sterke grip om mijn pols een beetje pijn doet weet ik dat ik hem geonderschat heb. Ik kijk even naar zijn groene ogen. "Myrall." Zeg ik. Voorzichtig trek ik mijn pols uit zijn grip en went mijn blik weer af. Ik zet een stap achteruit en zeg verder niks meer. Het lijkt me beter om maar antwoord op zijn vragen te geven.

Calum.
 "Ten eerste: leuk dat je zo pittig bent, ten tweede: ik stel hier de vragen en nu mag je wel even respect hebben voor mij dus laat me mijn gang gaan of ik doe je wat." Dat laatste en ik toch al van plan.  Nogmaals doe ik het zelfde. Maar nu houd ik haar steviger vast zodat ze amper iets kan. Ik druk een aantal kusjes op haar heupen en ga zo verder omhoog.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/07/2016 12:41 AM

Rose
Als hij kusjes drukt op me heupen en langzamerhand naar hand naar boven toe gaat voel ik het toch wel kriebelen. "Tease niet zo, asshole" zeg ik en lach als hij er gelijk mee stopt. Als hij dit van me wilt kan ie het ook krijgen. Ik leg beide handen op z'n wangen en druk me lippen op die van hem en voel hem glimlachen tegen m'n lippen aan. Ik laat z'n lippen weer los en kijk hem aan met een uitdagende grijns..

Michael
Als ze bang van me word glimlach ik. "Hello Myrall, ik ben Michael en je moet blij zijn dat je hier bent en niet beneden." Zeg ik en ga op bed liggen. "Je vriendinnetje ligt waarschijnlijk al naakt op de bank" zeg ik en kijk d'r aan.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/07/2016 12:49 AM

Myrall.
Oh god, ik heb nu al medeleden met Rose. Hoe zal ze zich wel niet voelen nu? "Waarom zijn jullie zo oversekst? Mannen..." Zeg ik zonder er bij na te denken. Ik draai me weer om en kijk naar de deur. Ik weet verder helemaal niets te zeggen en kijken maakt het alleen maar ongemakkelijk...

Calum.
Het verbaast me dat ze het opzich graag wilt. Jk had pittigheid verwacht maar hier zeg ik toch ook geen nee tegen! Ik trek haar shirt uit en laat mijn handen over haar bovenlichaam gleiden. Ik druk mijn lippen op die van haar en streel haar dijbenen. "Good girl" fluister ik in haar oor.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/07/2016 12:56 AM

Rose
Als hij me t shirt uit doet doe ik zijn t shirt uit en spot al gelijk tattoos. Ik ga er met me vingers over heen en kijk hem aan. Ik druk me lippen weer kort op die van hem en knoop z'n broek los.

Michael
"Hey er zijn ook oversekste meiden." Zeg ik om mezelf te verdedigen en staar nog steeds naar d'r. Ik kijk even snel op me telefoon hoe laat het is, 9 uur hmmh. "Wil je hier slapen?" Vraag ik aan d'r en kijk weer naar d'r.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/07/2016 01:06 AM

Myrall.
Ik haal mijn schouders op. "Waar moet ik anders slapen?" Vraag ik. Het liefst wil ik wel dat er iemand bij slaapt aangezien ik me nu nogal gestrest en bang voel. Ook voor hem, Maar ik kan op de grond slapen en vanavond misschien wel wegsluipen en kijken waar Rose uithangt.

Calum.
Ik onderbeek haar even als ze mijn broek uit wil doen. Ik til haar op en leg haar benen om mijn middel. "Let's go onx with this in my bed." Fluister ik in haar oor. Ik loop naar boven met haar om mijn middel. Eenmaal op mijn kamer gooi ik haar op bed neer waarna ik een ruige zoen vervolg. "Wat is je naam?" Vraag ik snel tussen de zoen door. Ik trek zelf mijn broek uit en leg mijn handen om haar broekrand.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/07/2016 01:11 AM

Rose
Als hij me optilt leg ik me armen om zijn nek en hou ik me goed vast en sluit me ogen.. Hoe zou Myrall nu zijn? Ik hoop echt niet dat ze het zelfde heeft als mij. Ze is daar ook helemaal niet het type voor. Ik word uit me gedachtes gehaald als ik op bed word gegooid en gelijk word aangevallen. "Rose" zeg ik tijdens de zoen en voel zijn handen aan me broek rand. Ik laat hem me broek uit doen en stop hem voordat hij iets kan doen. "Ik ga niet veder zonder condoom" zeg ik en kijk hem aan.

Michael
"Nou ik kan je zo weer in die andere kamer gooien, maar omdat ik weet dat je vriendinnetje daar niet zou zijn vanacht bied ik je een warm bed aan." Zeg ik nogal arrogant en kijk d'r aan. Ik sta op en doe t shirt en broek uit en ga onder de dekens liggen. "Vertel me iets over jezelf." zeg ik en wacht tot ze naast me komt liggen

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/07/2016 01:22 AM

Myrall.
Ik draai me om als hij zijn kleren uit doet. Hij heet nog welzijn onder goed aan maar ja, het is misschien wel zo respect vol om nity te kijken. Ik draai me weer om. Ik kijk maar de lege plek langs hem. Zal hij iets gaan doen als ik daar ga liggen? Ik loop naar het bed toe en besluit op het voeteneind te gaan zitten. "Er valt niet veel over mij te vertellen."

Calum.
"So close..." Mompel ik. Zonder condooms is het gewoon veel fijner. Ik rommel in het laatje langs mijn bed en haal een condoom eruit. Ik leg het even op het nachtkastje en doe vervolgens haar broek uit met een grijns.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/07/2016 01:27 AM

Rose
ondertussen die hij bezig is met z'n condoom doe ik me broek goed uit en me onderbroek. Als hij klaar is hangt hij weer boven me en spreid me benen. Ik kijk hem aan en voel iets in me komen. Ik kreun zachtjes en leg m'n hand in z'n nek en en kreun als hij nog een keer in me komt. "Ohh god" kreun ik zachtjes en doe me ogen dicht.

Michael
"Vast wel, vertel me waar je vandaan komt, hoe oud je bent, je hobbies enzo" zeg ik en ga op me zei liggen zodat ik d'r goed kan zien.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/07/2016 01:33 AM

Myrall
"Zeventien." Zeg ik. Ik ga iets beter zitten en kijk naar de jongen. "Verf je je haar?" Vraag ik na een tijdje aan hem.

Calum.
Met een grijns kom ik in haar. Ik geniet van de geluiden de ze ondertussen maakt en van het overheerlijk gevoel. Ik verhoog het tempo. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/07/2016 01:37 AM

Rose
Als hij klaar is ga ik recht op zitten en klim het bed uit. "Niet slecht ik heb beter gehad" zeg ik om hem tr plagen en pak een shirt die op de grond ligt en kijk er naar. Als ik zie dat het zijn shirt is doe ik het aan en draai me dan om naar hem en zie hem op bed liggen.

Michael
Ik knik als ze zegt 17.. Ze is best jong. "Ja ik verf me haar, maar ik weet geen kleuren meer dus zit ik vast met deze kleur" zeg ik zuchtend en ga rechtop zitten. "Verf jij je haar?"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum