5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/15/2016 07:35 PM

Myrall.
"Ik zit eigenlijk nog steeds in mijn jeugd denk ik... ben nog niet volwassen. Soms leuk, soms minder." Zeg ik tegen hem. Ik pak zijn hand vast en kijk even naar zijn tattoo.

Calum.
Ik streel met mijn handen over haar lichaan heen en doe haar bh vervolgens uit. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/24/2016 09:26 PM

Rose
Ik pak het elastiekband van claims boksers vast en duw het naar beneden. "Ik hou van je" zeg ik en ga op z'n buik zitten. Ik pak uit z'n nachtkastje een dicht pakje met een condoom er in en maak het open en schuif de condoom over z'n penis heen.

Michael
"Ik weet nog toen ik klein was.. Had ik geen zorgen over geld." Zeg ik met een zucht. "Je speelde buiten en daar ging het allemaal om"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/24/2016 10:07 PM

Myrall.
"Tja... da's waar. Niet dat.ik het buiten leuk had. Er waren altijd die highclass kinderen die je gingen uitlachen.' Ik zucht diep en kijk weer naar het ankertje op zijn hand. Ik vind het echt fijn om zo te liggen.

Calum.
Ik draai ons om en druk nog snel een kus op haar mondhoek waarna ik voorzichtig naar binnen glijd. "Ik hou ook van jou." Zeg ik waarna ik rustig begin te bewegen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/24/2016 10:24 PM

Rose
Ik ontspan me als hij in me komt en kreun. Ik pak z'n boven armen vast en ga mee in z'n ritme. 

Michael
''Ik had me eigen groepje, we zaten altijd onder de brug de roken'' zeg ik en lach. Die tijden.. ''Dan hadden we stiekem sigaretten van onze ouders gestolen en rookte we ze daar op'' zeg ik en ga wat beter liggen. ''Toen was ik al een badass'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/24/2016 10:30 PM

Myrall.
"Was, ja." Zeg ik met een kleine grijns. "Nu ben je wel schattig."

Calum.
Ik versnel mijn ritme en druk ondertussen kusjes rond haar nek. Ik ben ook gewoon zo blij met Rose. Dat ze me überhaupt heeft vergeven. Ik druk een lange zoen op haar lippen. 'Ik hou echt zo veel van je.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/24/2016 10:49 PM

Rose
Als Calum zijn ritme versneld kreun ik harder en leg mijn handen in z'n nek. Seks hebben met de persoon van wie je houd word nooit saai.

Michael
''Hé, ik ben niet schattig!'' protesteer ik en kijk d'r aan. ''Ik ben nog steeds badass'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/24/2016 10:52 PM

Myrall.
"Eigenlijk wel." Zeg k met een glimlach. "Je lach is zo schattig en je bent zo groot dat het gewoon schattig is."

Calum.
"You want more, don't ya, babygirl?" Vraag ik waarna ik weer iets langzamer ga om haar te teasen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/27/2016 08:47 PM

Rose
''Don't tease asshole'' zeg ik lachend en druk een lange kus op z'n lippen. Als hij weer wat sneller gaat voel ik een kietelende druk in m'n onderbuik.

Michael
Ik lach en giechel een beetje en druk een kus op dr wang. Ik ben zo blij met d'r. ''Jij bent toch wel de cutest hier in huis'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/27/2016 08:56 PM

Myrall.
'Ik vind Calum eigenlijk wel cute, als ie lacht wil ik soms echt in zijn wangen knijpen.' Plaag ik Michael. 

Calum.
We krijgen het zelfde gevoel op het zelfde moment, dus dat komt goed uit. Ik ga uit haar en ruim het condoom op waarna ik naast haar ga liggen. 'I love you babygirl.' Ik druk een lange zoen op haar lippen.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/27/2016 09:04 PM

Rose
Als Calum netjes alles opruimd blijf ik liggen en rust een beetje uit. ''Ik hou ook van jou'' zeg ik en ga met me hand door zn haren. ''Douchen?'' vraag ik en glimlach naar hem.

Michael
''Dat is alleen cute als Rose het bij hem doet.'' zeg ik en lach. ''Die 2 zijn ook wel voor elkaar gemaakt hoor, net zoals wij.'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum