5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 07:42 PM

Myrall.
Ik hou me vast aan Michael tot we beide op de grond zitten. Ik had nooit van Rose verwacht dat ze zo diep in de put zou zakken. Ook Calum huilt zachtjes. Zo iets verwacht je ook niet snel. Ik wilde Rose gaan knuffelen maar Calum heeft zich al helemaal om haar heen gewikkeld.

Calum.
Mijn kaken beginnen langzaam te trillen. Ik pers mijn lippen op elkaar. Ik voel de tranen over mijn wangen gelijden en wikkel mijn armen om Rose heen. Het eerste wat in me op komt is om Rose te laten overgeven. 'Rose, ik hou zielsveel van je en je mag niet dood. Je bent nog zo jong en ik kan niet zonder je.' Fluister ik. 'Rose, normaal wordt ik boos op je als je je vinger in je keel steekt maar nu smeek ik je. Alsjeblieft Rose...'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 07:50 PM

Rose
''Ik kan het niet.'' zeg ik en kijk hem aan met waterige ogen. Ik knipper één keer en dikke tranen rollen over me wangen. ''Ik heb geen energie'' zeg ik zachtjes en buig voor over en stop 2 vingers in me keel en voel gelijk de pillen naar boven komen. De hele badkamer ligt vol met pillen en mijn slijm. Ik kijk naar Myrall en Michael die bij de deur liggen en begin weer te huilen. Wat heb ik allemaal gedaan?

Michael
Ik wip zachtjes met Myrall heen en weer zoals je doet bij een baby zodat ze niet stil blijft zitten. Ze blijft maar door huilen, zo gebroken heb ik d'r nog nooit gezien. Ik leg me hoofd op die van haar en kijk naar Calum die niet meer weet hoe hij moet kijken. Dit hebben we nooit zien aankomen, vooral niet bij Rose.

_____________________________________________________________________________________________
WIJ STAAN NIET ACHTER ZELFMOORD. STRUGGLE JIJ MET ZELFMOORD GEDACHTES OF NEIGINGEN? NEEM ZO SNEL MOGELIJK CONTACT OP MET EEN PROFESSINEEL IEMAND DIE JOU KAN HELPEN. WIJ STAAN ACHTER JE EN HOUDEN VAN JE.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply Edited on 05/04/2016 07:53 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 07:58 PM

Myrall.
Ik hoor Rose overgeven. Voor de weet ik hoeveelste keer. Masr dit keer moest het van Calum. En dat is maar goed ook. Ik kijk even om naar Rose en Calum die albweer herenigd in een knuffel zijn. Ik wil niet dat Rose dood gaat. Ze is mijn beste vriendin en ik zou noet zonder haar kunnen...

Calum.
Nadat alles eruit is wrijf ik over haar rug en trek ik haar weer in een knuffel. 'Rose je bent sterk en ik hou van je. Alsjeblieft... maak er geen eind aan. Je betekent alles voor me.' Ik druk een kusje op haar hoofd en ga met mijn hand door haar haren heen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 08:11 PM

Rose
We hebben bijna 2 uur in de badkamer gezeten in stilte. Het enige wat je hoorde was ons gesniffel. Tot dat Michael de stilte verbrak. ''Cal, ga anders even douchen met Rose. Dan gaan ik en Myrall naar bed.'' zegt Michael en Calum knikt.

Michael
Na 2 uur stilte verbreek ik het. ''Cal, ga anders even douchem met Rose, dan gaan ik en Myrall naar bed'' zeg ik en til Myrall op als een babytje met d'r voeten om me middel. Ik loop de slaapkamer binnen en leg d'r op neer en sla de dekens over d'r heen. Ik ga met me hand door d'r haar en ga dan naast d'r liggen en lig in de 'spoon' positie. ''Sshtt, het komt allemaal weer goed.'' zeg ik en kalmeer d'r.

 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 08:32 PM

Myrall.
Ik haal rustig adem en pak zijn hand. Dat kalmeert me op de een of andere manier heel erg. 'Ik had nooit verwacht dat Rose zo iets zou doen...' mompel ik. 

Calum.
Als ik de pillen heb opgeruimt en allemaal door de wc heb gespoelt kijk ik naar Rose. 'Wil je wel douchen?' Vraag ik waarna ik mijn armen weer op haar heen sla en een kus op haar lippen druk. 'Vergeet niet dat ik van je hou, Rose.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 08:35 PM

Rose
Ik hou me stil en ga onder de douche staan met kleren en al. Ik ben toch al nat en vies van me kots. Ik blijf verstijfd onder de warme straal staan en kijk naar Calum die bezig is met handen neerleggen.

Michael
''Ik ook niet, niemand niet.'' zeg ik en hou d'r goed vast. ''We hebben mazzel met Calum, die zo veel van d'r houd. Maar het gaat lang duren tot Rose weer de oude word.''  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 08:44 PM

Myrall.
'Ja, dat is wel zeker.' Ik weet verder niets meer te zeggen dus besluit maar even stil te houden.

Calum.
Ik kleed me uit tot mijn onderbroek. Misschien wil ze... ja... ik leg mijn armen om haar heen. Ze is zo dun geworden... 'Rose, ik hou zo veel van je. En dat zal ik altijd doen. En als er iets is, zeg het me alsjeblieft. Ik wil niet dat dit je nog eens overkomt.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 08:52 PM

Rose
Ik kijk in Calum z'n ogen en zeg geen woord. Na een tijdje kijk ik naar beneden en doe me kleren voorzichtig en langzaam uit. Nu gaat Calum me weer voor het eerst naakt zien in 3 maanden..

Michael
Als Myrall stil blijft, blijf ik ook stil en concentreer me op dr ademhaling. ''Weltrusten babe.'' zeg ik uiteindelijk en sluit me ogen. Ondertussen is het laat in de avond 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 08:57 PM

Myrall.
"Weltruste.' Zeg ik. Na een tijdje slaap ik.

Calum.
Ik kijk even naar haar heupen en ribben. Ze steken uit. Ze ziet er zo zwak uit. 'Rose, we gaan dadelijk nog wat eten, oké?' Vraag ik. "Het hoeft geen junkfoo te zijn maar je moet echt wat eten." Het valt me ook op dat haar borsten kleiner zijn geworden. Dat gaat er volgens mij als eerst af, ja... 'Je bent nog steeds prahtig, Rose. Maar je bent ongezond nu...'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 05/04/2016 08:58 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 09:00 PM

Rose
Ik zucht en kijk van schaamte weg en bedek me borsten. Na een tijdje stap ik de douche uit en pak een handdoek. Ik wardeer alles wat Calum zegt, echt alles. Maar ik kan gewoon niet meer praten tegen hem. Na alles wat ik hem heb aangedaan.

Michael
Als Myrall slaapt val ik ook in slaap. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum