5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 11:07 PM

Myrall.
Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan. Michael is zo zorgzaam... Ik geloof erin dat Calum alles voor haar zal doen.

Calum.
Ik glimlach als ik haar ogen zie. 'Rose, ik meen het, ik hou van je.' Zeg ik waarna ik een kusje op haar lippen druk. Ik vouw mijn armen weer om haar heen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 11:15 PM

Rose
Ik voel Calum's lippen op die van mij maar zoen niet terug. Om de een of andere reden blokkeer ik dat. Net zoals het praten tegen hem. Ik sluit me ogen als hij zijn armen om me middel heen wikkelt en laat me hoofd rusten bij z'n nek.

Michael
Ik haal diep adem in en adem weer uit en denk terug aan gister avond. Calum... Ik heb hem nog nooit zo.. gebroken gezien. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 11:21 PM

Myrall.
Ik denk wat na en zucht. Als we nooit waren ontvoerd had Rose sowieso geen zelfmoord poging gedaan... dat weet ik zeker.

Calum.
Ze zegt niets... ze kust niet terug. Ik mis Rose. De Rose die heel de dag wilde knuffelen. 'Rose, praat alsjeblieft...' smeek ik. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 11:29 PM

Rose
Als Calum smeekt schut ik me hoofd. Ik sta op uit bed en loop de kamer rond. Uit eindelijk ga ik zitten tegen de kast deur en staar voor me uit. Waarom ben ik zo'n bitch?

Michael
''Waar denk je aan?'' vraag ik en ga met me vingers door d'r haar. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 08:49 AM

Myrall.
'Gewoon, van alles en nog wat.' Zeg ik. Ik weet zeker dat Calum nu nog alerter gaat worden en Rose waarschijnlijk overal gaat achtervolgen. Misschien wel goed. Rose kan nog een poging doen. Van een depressie kom je niet snel af. Want ja... ze was ook depresief. Ze lachte minder, en als ze lachte kon je zien dat die nep was. En ze praatte ook veel minder. Ik ga beter tegen Michael aanliggen en druk een kusje op zijn kaaklijn.

Calum.
Ik kijk naar alles wat ze doet. Ze wil niet praten... ik heb haar stem al een dag lang niet gehoord en dat lijkt we eeuwen voor me. Ze staart maar wat voor zich uit. 'Rose, waarom doe je zo?' Vraag ik. Ik weet totaal niet wat ik moet doen. Ik ga voor haar zitten en probeer oogcontact te maken.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 12:17 PM

TS - 1 Maand later.

Roze
Ik draai me om in bed en staar naar de klok. Het is al weer 2 uur in de middag. Ik maak een diepe zucht en kijk dan naar de deur. Een maand geleden heb ik geprobeerd mezelf te doden, en het was mislukt. En sinds dien heb ik geen 1 woord gezegd tegen Calum. Het laatste wat ik heb gezegd is 'ik wil dood'. Ik voel me nog steeds schuldig, en ik probeer, en doe me best om weer te kunnen praten tegen Calum, myrall en Michael maar het lukt me niet.

Michael
Ik zit met myrall op de bank en kijk naar Calum die weer eens loopt te ijsberen in de huiskamer. "Mate, ga ff rustig zitten je maakt me zenuwachtig" zeg ik en kijk hem aan. Niet alleen hij, maR myrall en ik maken ons ook zorgen om Rose. Ze heeft al een maand niks gezegd en ligt al een maand in bed. Ze is wel al aangekomen, en ze ziet er veel beter uit. Ik haal me handen door myralls haar die bij me ligt en kijk naar de tv.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 12:39 PM

Myrall.
Ik voel me zo leeg, het snijden is erger geworden. Ik ben er al weer aanbegonnen. Ik had dat doosje nooit mee moeten nemen. Maar het lucht soms op. Rose zegt werkelijk niets meer en blokkeerd alles. Ik voel me soms alleen. En ook al is Michael bij me, het is zo anders... en nee, het is niet Sam's fout dat ik snijd. Ik ben er zelf weer aan begonnen.

Calum.
Ik ga zitten en kijk naar Myrall en Michael. Ik mis die momenten die ik had met Sam. Ik vind het zo fijn om te praten met haar maar ze heeft werkelijk niets tegen me gezegd de laatste maand. Zelfs niet tegen Myrall, haar vriendin die ze al jaren kent.. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 12:44 PM

Rose
Ik besluit om op te staan uit bed en loop rustig naar beneden. Ik loop de huiskamer binnen en kijk naar Myrall en Michael die op de bank liggen en Calum die er bij staat. Ik kijk hem aan en begin ineens te huilen. "Het spijt me"

Michael
Ik kijk om als ik iemand de kamer in zie lopen en zie Rose staan. Als ze begint te huilen kijk ik naar myrall, en hoor de stem weer na een maand.. "Omygod" zeg ik zachtjes tegen myrall en sta samen met d'r op. "Je praatte" zeg ik blij en kijk naar Calum

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 12:52 PM

Myrall.
Ik kijk naar Rose. Niet veel later huilt ze en horen we haar stem weer voor het eerst. Gebroken... 'Rose...' zeg ik zachtjes.

Calum.
Ik omhels Rose en druk een kus op haar voorhoofd. 'Rosie, stil maar...' zeg waarna ik rustig met mijn hand door haar haar heen ga. Ik ben zo blij om haar stem te horen. Maar ik wil eerst dat ze zich even gemakkelijk voelt. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 12:55 PM

Rose
Ik knuffel Calum terug en kijk naar Myrall. ''Het spijt me voor het niet praten tegen jullie'' zeg ik en hou Calum goed vast. ''en bedankt voor het niet opgeven op me'' zeg ik erachter aan laat Calum los zodat ik oogcontact met hem kan maken.

Michael
Ik glimlach naar Calum en Rose. ''Natuurlijk geven we niet op'' zeg ik en pak Myrall's hand vast. Ze klinkt zo gebroken, maar ze praat weer. We zijn een stap veder. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum