5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 07:49 PM

Myrall.
'Het spijt me Michael,  ik hou van je.' Zeg ik waarna ik hem omhels. Ik denk dat hij dat doosje niet kan vinden. Ik heb het namelijk in mijn toilettas gelegd en het lijkt alsof het een doosje voor tampons is of zo. 'Hoe wist je het trouwens, dat ik... ja...'

Calum.
'Rose, als ik je niet achtervolgde was ik je nu kwijt geweest. Ik wil je niet kwijt, voor geen goud. Je bent zo speciaal voor me, en ik heb zoveel gevoelens voor je.' Zeg ik waarna ik diep in haar ogen kijk. 'Ik wil je echt nooit kwijt, babe.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 07:55 PM

Rose
"Ik heb jullie zoveel shit aangedaan." Zeg ik en ga rechtop zitten in een kleermaker zit. "Ik heb me als een bitch gedragen tegenover je en je pikte alles" zeg ik en stop even met praten. "Waarom deed je niks terug? Waarom liep je elke keer weg als ik tegen je schreeuwde?"

Michael
"Ik hou ook van jou babygirl" zeg ik en omhels d'r. "Ik heb in je telefoon gekeken.. Ik weet dat het privé is maar ik dacht dat je vreem ging... Iemand anders had gevonden.. Omdat je zo afstandelijk deed. Me niet meer in de ogen keek.. En toen zag ik die foto's.."

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 08:07 PM

Myrall.
'Mikey, zo iets zou ik nooit doen. Ik hou van je.' Zeg ik met grote ogen. 'Zeg dit tegen niemand alsjeblieft. Als Rose het weet maakt ze zich waarschijnlijk meer zorgen en zo en ze heeft nu al genoeg aan haar hoofd.'

Calum.
'Ik wilde niet tegen jou schreeuwen. Je was al zo breekbaar. Ik lan gewoon niet tegen je schreeuwen zoals ik voorheen wel deed. Ik kan je dat niet nog eens aan doen, Rosie." Ik pak haar handen vast. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 08:18 PM

Rose
Ik knik en ga tegen hem aanliggen en sluit me ogen. Het is al weer bijna eind middag en we zitten hier nog steeds.

Michael
Ik glimlach naar d'r en knuffel d'r. "Ik zeg het niet tegen ze, maar dan moet jij beloven dat je het niet meer gaat doen." Zeg ik en kijk d'r aan

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 08:27 PM

Myrall.
Ik stop mijn handen in het voorvakje van mijn sweater en doe alsof ik het koud heb. Ik maak een kruisje met mijn vingers. 'I promise.' Zeg ik met wen glimlach. Ik voel me toch minder schuldig als ik die kruisjes doe. Ik knuffel Michael vervolgens. 'Ik hou zoveel van je.'

Calum.
Ik ga met mijn hand door haar haar. Ze is rustig en het lijkt alsof ze slaapt. Ik druk een kus op haar haar en glimlach. Ik ben zo blij dat ze van mij is.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 08:35 PM

Next morning

Rose
Ik ben al wakker, maar doe me ogen nog niet open. Calum z'n arm ligt over m'n middel heen met z'n hoofd bij me schouder, aangezien ik op me rug lig en hij half op z'n buik half op z'n zei. Ik draai me hoofd naar hem toe met me ogen nog gesloten en probeer weer in slaap te vallen.

Michael
Ik lig met op me buik met me één arm strak om myralls middel tegen me aan. Alsof het me teddybeer is. Ik doe me ogen open en kijk naar Myrall.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 08:42 PM

Myrall.
Ik kijk maar Michael die ook wakker is. 'Morning.' Zeg ik met een kleine glimlach. Ik hou ervan hoe Michael me vast houd tijdens dat we slapen. Soms wikkelt hij zich helemaal om me heen. Ik voel me wel schudig. Ik heb hem beloofd niet meer te snijden. Maar ik ben eraan begonnen en stoppen is moeilijk.

Calum.
Ik word wakker en kijk naar Rose. Volgens mij is ze wakker, half. Ik aai over haar hoofd heen. 'Morning, babygirl.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 09:51 PM

Rose
"Goedemorgen" zeg ik en kijk naar hem. Z'n gezicht is ziet er zo zacht uit en z'n haren zitten helemaal door de war.

Michael
Ik glimlach naar Myrall en hou d'r stevig tegen me aan. "Morning babe"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 09:58 PM

Myrall.
Michael heeft bijna altijd een goed hemeur als hij wakker wordt. Daarvan word ik dus ook weer blij. Aangezien ik toch lang wakker gelegen heb, heb ik toch goed geslapen. 'Gaan we eten?'

Calum.
Ik sruk een kus op haar neus en ga rechtop zitten. 'Laten we naar beneden gaan, ik heb honger.' Stel ik voor. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 10:03 PM

Rose
Ik knik en loop langzaam achter hem aan. Ik ga niet eten, ik heb met mezelf afgesproken dat ik een dag niet ga eten, en dat gaat lukken. Ik pak snel een groot glas met water en neem die mee naar de huiskamer en ga in een kleermaker zit zitten op de bank en drink het glas leeg.

Michael
"Nog heel even blijven liggen." Zeg ik en leg me gezicht bij myrall d'r nek en druk daar een kusje. "Ik wil nog niet uit bed"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum