5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 06:28 PM

Myrall.
 'Ja, ja ik eet wel...' zeg ik zacht. Ik neem een hap van de boterham. Ik schrik als ik Rose hoor. "Wat doet hij met haar!" Vraag ik in paniek. Ik ren de kamer uit naar de kamer waar Rose zit. "Laat Rose met rust ik doe je wat!"

Calum.
Ik pak Rose weer vast. "Ssstt. Rustig..." probeer ik haar te kalmeren. Soms haat ik het als een meisje emotioneel wordt want ik weet niet echt wat ik moet doen. "Het spijt me oké... doe je nu rustig?" Ik lach als ik die andere hoor. "Ja, jij wel, ja." Ik kijk weer naar Rose. "Sorry dat ik zo met je om ga maar jij gaat alleen over straat lopen met je vriendin in deze buurt. Eigen schuld. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 06:33 PM

Rose
Ik begin zacht te huilen als calum me probeerd te kalmeren en zak door me knieen en ga op me knieen zitten. Als ik Myrall hoor aan de andere kant van de deur kijk ik naar Calum. ''Mag de deur open?'' vraag ik en kijk hem aan met tranen in me ogen

Michael
Ik ga met Myrall mee en sta voor de deur. ''Calum doe de deur ff open'' vraag ik rustig. Als hij de deur open doet sprint Myrall naar binnen. Ik loop naar Calum en trek hem de gang in. "Dude, maak d'r niet zo overslag, we hebben nog buren.'' zeg ik zachtjes tegen hem en kijk hem aan.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 06:43 PM

Myrall.
Ik sprint naar Rose toe en sla mijn armen om haar heen. "Rose het komt goed, we komen hier wel weg. Ik beloof het je." Ik    veeg voorzichtig haar tranen weg.

Calum.
"Vooruit dan." Ik open de deur. Ik luister naar Michael. "Die zijn toch op vakantie en bovendien: weet je niet meer waarom we ze ontvoerd hebben?" Vraag ik. Waarom moet michael zo'n medeleiden hebben? "Dat jij die van jou als een prinses behandeld is jouw keuze." 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 06:47 PM

Rose
Als Calum de deur open doet vliegt Myrall naar binnen. Ik glimlach en omhels d'r ''Als je een kans hebt om te vluchten moet je gaan, ookal is het zonder mij. Je kan altijd de politie erbij halen.'' zeg ik zachtjes en kijk d'r aan.

Michael
''Calum, ik snap dat dat de bedoeling was maar ik kan het niet. Mishandel d'r alsjeblieft niet.'' zeg ik smekend en ik hem aan. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 06:50 PM

Myrall.
"Rose, ik zal er alles aan doen om jou eerst te laten vluchten. Michael is niet zo slecht..." Ik verbaas me van die laatste woorden. Hij is wel slecht, hij en zijn vriend ontvoeren ons. 

Calum.
"Wauw, Michael... ik had wel iets meer van je verwacht." Ik zucht. "Heb gewoon geen medeleiden, het is maar een meisje geen koningin." 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 06:54 PM

Sam
''Gelukkig heb jij Calum niet'' zeg ik en sta op. ''We komen hier uit, ik beloof het je'' zeg ik en kijk naar Michael en Calum. Ik zucht en geef Myrall nog een knuffel. Als Calum weer de kamer in komt lopen zonder emotie op z'n gezicht te tonen kijk ik naar Myrall die het ook door heeft. ''Ik zie je straks'' zeg ik tegen d'r als ze weg moet van Calum.

Michael
ik zucht diep van Calum z'n reactie en loop met Myrall naar me eige kamer. ''Sorry van Calum, ik heb geprobeerd om hem over te halen wat rustiger te doen met Rose.'' zeg ik en ga weer op de grond zitten en Myrall op bed. Ik zucht en ga met me hand door me haren.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 07:05 PM

Myrall.
Ik luister naar wat hij zegt. "Jep, je probeert het ten minste..." Ik kijk even naar het bed aan daarna naar Michael. "Hey, je hoeft niet op de grond te gaan zitten. Het is jouw bed." 

Calum.
"Uitgehuild..?" Vraag ik met een goede bedoeling maar het kwam er best geërgerd uit. Ik ben gewoon niet goed in het aardig doen tegen meisjes. "Ik bedoelde het niet zo maar ja." Ik laat haar nu maar even met rust voordat ze weer Gaat janken...

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 07:10 PM

Rose
Ik kijk naar Calum en zucht. Ik veeg me tranen weg en ga tegen de muur aan zitten en staar naar voren. Er moet iets zijn waar ik weg kan komen. De voordeur zit sowieso op slot, dus de sleutel moet hier ergens in huis liggen. 

Michael
Ik sta op en ga aan de andere kant zitten van het bed. ''hey uhm, wilde je nog je haar geverfd hebben?'' vraag ik en kijk naar me voeten en dan naar Myrall als ze antwoord. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 07:18 PM

Myrall.
"Ja, opzich wel.." Zeg ik met een kleine glimlach. Ik hoop naar buiten mee te mogen zodat ik kan ontsnappen en hulp kan halen. "Gaan er nu de verf halen?" Vraag ik enthousiast.

Calum.
"Kom hier zitten. Nu probeer ik even aardig te doen en dan ga je me negeren." Zeg ik. "Wat jij wilt, hoor. Ik kan nu ook weer normaal,  of ter wijl jou behandelen als stront, gaan doen."

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 07:23 PM

Rose
Ik loop met tegenzin naar Calum toe en ga bij hem zitten. "Oke, sorry.'' zeg ik en kijk naar me handen. Dit voelt zo awkward. 

Michael
''Uhm ja is goed, blijf jij maar hier.'' zeg ik en sta dan op en doe een broek aan met een blouse eromheen. ''Ik zie je zo'' zeg ik en loop eerst langs calum z'n kamer. ''Cal, ik ben even weg. Myrall is nu alleen.'' roep ik en loop naar beneden naar de kappers winkel.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum