5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  52  |  53  |  54  |  55  |  56  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/24/2016 11:04 PM

Myrall.
Ik trek mijn shirt weer naar beneden als Ashton er dan eindelijk vanaf is. Ik leg mijn hoofd tegen de bankleuning af en hoor heel wat andere geluiden om me heen.

Calum.
Ik laat de tassen zonder twijfels op de grond vallen en kijk rond. Luke en Sam zijn nergens te bekennen. Ik haast me naar de gamekamer als ik Sam hoor. Huilend. Ik stamp woedend af op Luke en gooi hem Letterlijk van Sam af. 'Raak haar niet aan.' zeg ik waarna ik boos naar hem toeloop. Ik trap hem een keer hard in zijn noten en vervolgens in zijn maag. 'Vieze vuile klootzak, verdomme Luke!' schreeuw ik. Ik haast me weer naar Sam en knoop haar blouse dicht zodat Luke in iedergeval niets meer ziet. 'Eruit, Luke! Rot op uit m'n huis!'
 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/24/2016 11:12 PM

Sam
Als het gewicht van Luke van me af is zucht ik blij. Calum is er eindelijk. Als hij Luke een aantal keer heeft geslagen komt hij terug naar mij en knoopt me blousje dicht en huil nog steeds van de schrik. Als Luke nog steeds stom zit te grijnzen slaat Calum hem nog een keer en dit keer houd het niet op.

Michael
Ik kijk met grote ogen naar Ashton die met z'n handen op Myrall's borsten zit. Als hij Myrall zie huilen ren ik naar ze toe. Ik trek Ashton van Myrall af en begin hem met me vuist te slaan. ''Klootzak!'' schreeuw ik en trek hem weer omhoog en duw hem daarna over de bank heen. ''Je blijft met je poten van d'r af asshole!'' roep ik door het huis heen en pak hem waar op van de grond en loop ruw met hem naar d'r voordeur. ''Hoe kun je, ik dacht dat je me beste vriend was!'' schreeuw ik en gooi hem het huis uit. ''Jouw hoef ik nooit meer te zien''  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/24/2016 11:22 PM

Myrall.
Ik hoor Michael schreeuwen, dat heb ik ook zo lang niet meer gehoord... Waarom moet dit ons nou allemaal weer overkomen? Sam en ik hebben helemaal niets verkeerds gedaan, en alsnog dit. Ik veeg mijn tranen weg en zucht als het geschreeuw is gestopt.

Calum.
'Luke, verdomme!' ik loop op hem af als ik hem nog steeds zie grijnzen naar Sam. 'Kijk niet naar d'r, blijf met je vieze poten van d'r af en verlaat nu verdomme mijn huis en snel voordat ik je nog wat aandoe.' Ik pak duw hem de kamer uit en gooi hem eruit bij de voordeur. Hij kan zich nog net staande houden. Dit keer ben ik echt boos, als hij nog iets langer in ons huis was, was hij er niet zo gemakkelijk vanaf gekomen. Ik sluit de deur en haast me weer naar Sam die nog steeds in de game kamer zitten. 'Sammie...' zeg ik. Ze is zo gebroken. Ik ga langs haar zitten en trek haar op mijn schoot en hou haar goed vast. Die vieze klootzak, ik hoef hem nooit meer te zien. Gewoon allebei niet meer, Ashton en Luke niet. Dit kunnen ze niet maken. Ik kijk naar haar nek en zie een aantal paarse vlekjes. Ik ben boos, maar ik hou me in. Ik wil het liefst de longen uit mijn lijf schelden, maar ik wil dat Sam even tot rust kan komen. 'Heeft ie je pijn gedaan?'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/24/2016 11:28 PM

Sam
Ik blijf in de game kamer huilend achter als Calum Luke het huis uit gooit. Ik zak door me benen heen en voel me zwak worden. Wat heb ik gedaan? Ik was toch goed gekleed? Niet te bloot? Ik kijk naar Calum als hij me probeerd te kalmeren. "Het spijt me zo erg" zeg ik en maak me klein "het spijt me" herhaal ik.

Michael
Ook als luke het huis uit is gooit Calum de deur dicht. Ik loop snel terug naar Myrall die huilend op de bank ligt. Allemaal zuig zoenen vind ik terug in d'r nek en bij d'r sleutelbenen. "Godsamme" zeg ik tegen mezelf en omhels myrall. "Ik had niet weg moeten gaan en jullie achterlaten met hun hoe kon ik zo stom zijn geweest dat te doen" zeg ik en ga languit liggen met myrall in me armen. "Babygirl, ssst" zeg ik en ga met me handen door d'r haren om d'r te kalmeren. "Je bent veilig nu, bij mij" zeg ik.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/24/2016 11:34 PM

Myrall.
Dadelijk denkt hij nog dat het mijn schuld is... Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst aan en kruip goed tegen hem aan. 'Sorry, Michael.' mompel ik. Ook al kon ik er misschien niets aandoen, ik voel me toch schuldig. Alsof ik hem heb bedrogen.

Calum.
'Sammie, het is niet jouw schuld. Niet zo denken. Luke is vroeger al zo geweest maar was er overheen. Maar blijkbaar toch niet. Je kon er niks aan doen, geloof me.' zeg ik. Ik doe een deel van d'r haar aan de kant en kijk naar de paarse vlekjes. Luke is echt flink tekeer gegaan. Ik knijp mijn vuist bij elkaar en hou Sam goed in mijn armen, strak tegen me aangetrokken. Ik ben niet meer van plan om haar los te laten de komende tijd. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 06:17 PM

Sam
Ik leg me hoofd tegen Calum aan en kom rustig tot rust. ''Ik wil douchen, voel me vies'' zeg ik na een uurtje en kijk Calum aan. ''Ga je mee?'' vraag ik voorzichtig en trek me blousje goed.

Michael
''Nee, niet sorry zeggen babe'' zeg ik en en blijf d'r goed vasthouden. 1 van me beste vrienden, die dit doen... Bij m'n eige vriendin. Hoe kunnen ze? ''Kan je vertellen wat ze hebben gedaan?'' vraag ik voorzichtig en wrijf met me hand over d'r armen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 06:38 PM

Myrall.
'Z-ze begonnen heel raar te kijken en ons uit eindelijk aan te spreken met babe, ik voelde me al ongemakkelijk maar liet het maar even over me heen gaan.' Ik kijk even naar de keuken. 'Toen liep Sam weg naar de keuken en volgde Luke haar. En voor ik het wist lag Ashton boven op me en ik kon er niet onderuit komen.' Ik veeg een traantje weg. 'Toen nam Luke Sam mee naar de game kamer en was ik dus alleen met Ashton en heeft-ie dit dus gedaan.' zeg ik waarna ik mijn haar nog een stukje aan de kant doe. Het was vreselijk, ik had nooit gedacht dat zo iets me nogmaals zou overkomen. Als ze later waren gekomen, was het misschien wel nog erger geweest. Ik voel me toch schuldig. Nu heb ik hickeys van Ashton...

Calum.
Ik knik en pak haar hand vast waarna we naar boven lopen. Ik kijk even naar d'r hickeys. Ook al staan die van Luke er nu op, ze is nog steeds van mij en van niemand anders. Kut Luke, klootzak... Ik wil eigenlijk met vanalles gaan schelden. Ik zet de douche aan en kleed me uit. Ik kijk weer even naar Sam. Nu heeft ze een deel van wat ik haar aandeed weer herbeleefd, ze voelt zich vast rot. Heel rot. 'Sam, ik hou van je.' zeg ik met een kleine glimlach. 'Hoe dan ook, het was niet jouw schuld.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 06:47 PM

Sam
Ik loop met Calum naar boven de badkamer in. Ik kleed me uit en sta uit eindelijk blood voor de spiegel. Ik ga met me vingers over de hickeys heen wat Luke heeft gedaan en voel alweer een traan over m'n wang rollen. Als de douche aanstaat stap ik eronder met Calum en kijk naar hem. ''Ik hou ook van jou'' zeg ik en pak de douchegel die ik over m'n eige en Calum's lichaam heen smeer.

Michael
Ik luister naar Myrall's verhaal. Als ze verteld hoe Ashton boven d'r lach voel ik een naar gevoel in mn buik. Hoe durft ie dit te doen. ''Ik ga er voor zorgen dat dit nooit meer gebeurd, Ik blijf vanaf nu elke seconde bij je en verlies je niet meer uit het oog'' zeg ik en druk een kus op d'r slaap.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/25/2016 06:53 PM

Myrall.
Er verschijnt een kleine glimlach op mijn lippen. Ik heb nooit het gevoel gehad dat iemand om me gaf, maar Michael geeft me dat gevoel elke dag. 'Het zal niet meer gebeuren, denk ik... twee keer is genoeg.' Ik ga comfortabel tegen hem aanliggen en pak zijn hand vast.

Calum.
Ik leg mijn armen om haar middel heen. Ik smeer ook wat douchegel in haar hals. Ik wil dat dat Luke slijm weg is, op z'n minst. Ik zie dat ze nog steeds een beetje huilt. 'Shh, babe...' kalmeer ik haar. Ik heb me schuldig gevoeld toen ik haar hier tot dwong, maar ik was niet boos op mezelf. Als ik er nu overnadenk ben ik echt een klootzak geweest. En Luke ook, ik had dit niet van hem verwacht. Sam is van mij en dat weet die gozer donders goed. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/25/2016 07:00 PM

Sam
Ik glimlach kleintjes als Calum's de soap in me hals smeert en kijk omhoog. ''Je weet altijd hoe je me weer moet opvrolijken'' zeg ik eerlijk en ga op me tenen staan zodat ik een kus op z'n lippen kan drukken. Ik ga nog steeds met me handen over z'n buik en borstkast heen met de soap.

Michael
''Ik ga er voor zorgen dat het niet meer gebeurd en dat geen enkele jongen... behalve ik.. je nog kan aanraken. Zelfs Calum niet.'' zeg ik vast beraden. ''You're mine.'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  52  |  53  |  54  |  55  |  56  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum