5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  57  |  58  |  59  |  60  |  61  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 02:54 PM

Myrall.
'Misschien hebben ze ook wel een ongeluk gehad en zijn ze nu dood! Waarom nemen ze niet op?' Zeg ik gefrustreerd

Calum.
'Calum, je zorgt goed voor Sam toch?' Vraagt haar moeder. Ik knik. 'Ja, dat beloof ik u.' Zeg ik waarna ik weer naar Sam kijk. 'Ik zal er alles aan doen om haar gelukkig te maken.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 05:53 PM

Sam
Ik loop met me broertje in me armen naar Calum en me moeder toe. ''Mam wanneer is de begravenis?'' vraag ik en kijk d'r aan. Allebei onze wangen zijn nat van de tranen en allebei zijn we gevoelig op dit moment voor alles wat er om ons heen gebeurd. Nog steeds kan ik het niet geloven. ''Ik ben er al mee bezig, als alles goed verloopt over 3 dagen'' zegt me moeder en pakt er papieren bij. ''Ik help je wel mee'' zeg ik en zet me broertje op z'n eige voeten. ''Kan je hem afleiden? Alsjeblieft?'' vraag ik aan Calum.

Michael
''Myrall stop'' zeg ik met een luide stem en pak d'r armen vast. ''Je maak jezelf nu helemaal gek!'' zeg ik en kijk d'r aan.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 06:25 PM

Myrall.
'Ik ben toch al gek dus wat maakt dit nou uit?' Vraag ik nog steeds even gefrustreerd. Als Sam dood is ga ik letterlijk ten onder, dat weet ik zeker.

Calum.
Ik knik en loop naar haar broertje. Hij ziet er niet al te blij uit. Ik ga bij hem zitten. 'Hi, buddy.' Zeg ik met een kleine glimlach. 'Jij vind lego wel leuk zo te zien? Zal ik meehelpen.' Hij knikt en geeft mij wat blokjes. 'Hij moet heel hoog worden.' Zegt hij waarna hij naar zijn bouwwerk wijst. 'Doen we! Heel hoog.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 06:35 PM

Sam
Ik glimlach kleintjes en ga met me moeder aan tafel zitten waar we alles bespreken en wie we een kaart sturen. Ik had nooit verwacht dat dit zo vroeg al zou gebeuren. Nadat we alles zo een beetje hebben besproken en geregeld hebben zucht ik. Ik kijk naar Calum die nog steeds bezig met Jake (Zo noem ik d'r broertje ff ik weet niet meer hoe ik hem heb genoemd in het begin). Ik glimlach ff en kijk dan naar me moeder. ''Mam, ik vind het wel even een goed idee als je er 2 weekjes tussen uit gaat met een vriendin. Ik zorg wel voor Jakey'' zeg ik.

Michael
''Myrall calm down'' zeg ik en til d'r op en zet d'r op de keuken tafel. ''Ik wil nu dat je rustig doet ze komen aan het eind van de dag terug en dan krijgen we te horen dat ze naar een dierentuin zijn geweest met z'n tweeen ofzo''  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 06:39 PM

Myrall.
'Je snapt het niet, waarom zou Sam dan zo gebroken en gehaast roepen dat Calum moest opschieten? Oh, ze wilde vast zien hoe de giraffes naar buiten kwamen.' Zeg ik sarcastisch en ik sla mijn armen over elkaar heen.

Calum.
Ik kijk na een tijdje naar Sam. Ik heb zo'n medeleiden... ze is al zo vroeg haar vader kwijt. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 06:46 PM

Sam
''Wil je dat echt doen?'' vraag ze na het horen van me idee en ik knik. ''Tuurlijk mam'' zeg ik en glimlach. ''Dit is wel genoeg voor vandaag. Morge gaan we veder'' zegt ze en staat op. ''Oke'' zeg ik en loop naar Cal en Jake.''Wat willen jullie eten?'' vraag ik en ga bij ze zitten op de grond.

Michael
''Myrall stop met conclussies trekken!'' zeg ik wat bozer. ''Je fockt jezelf nu helemaal op en straks is er helemaal niks aan de hand'' zeg ik  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 06:53 PM

Myrall.
'Oh, dus nu wordt je boos op me omdat ik me zorgen maak om ze? What the actual...' Ik spring van het keukenblok af. 'Ik kan ook nooit iets goed doen bij jou!'

Calum.
Ik sla mijn arm om Sam heen en druk een kusje op haar wang. Ik heb deels het gesprek gehoord. Haar moeder neemt er even twee weken tussen uit, misschien wel goed voor haar. 'Ik heb geen idee, anders trakteer ik jullie wel op iets. Zeg het maar.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 06:55 PM

Sam
''Nee, je hoeft niet te trakteren.'' zeg ik en kijk naar Jake. ''Wil je pizza?'' vraag ik. ''Ja! Ik hou van pizza'' zegt hij terug met een glimlach. ''Zo wil ik het horen'' zeg ik en pak de telefoon. ''Welke pizza wil je?'' vraag ik aan Calum en tik het nummer van de pizzaria in.

Michael
''Doe niet zo achterlijk!'' roep ik terug en loop achter d'r aan. ''Je maak jezelf alleen maar gek door allemaal senarios te bedenken'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/29/2016 07:00 PM

Myrall.
'Ga me niet volgen.' Zeg ik terug. 'Heb je al eerder gedaan weet je nog, en toen sloot je me op.' Ik draai me om en loop naar boven. Ik heb geen zin in hem.

Calum.
'Doe maar Salami.' Zeg ik met een kleine glimlach. Ik heb wel zin in pizza, ja. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/29/2016 07:08 PM

Sam
Als ik de pizza's heb besteld voor ons allemaal blijf sta ik op. ''Ik ga Myrall ff bellen.'' zeg ik en loop de gang in de voordeur uit en sta in de voortuin en bel.

Michael
''Pardon?'' roep ik en blijf stil staan. Als de telefoon van Myrall af gaat ren ik er naar toe en zie dat het Sam is. ''Myrall get your ass over here, Sam belt'' Schreeuw ik naar boven en neem op.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  57  |  58  |  59  |  60  |  61  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum