5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  61  |  62  |  63  |  64  |  65  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/31/2016 11:31 PM

Myrall.
Ik pak zijn hand vast die over me heen ligt. Iets wat ik eigenlijk auromatisch doe als we zo liggen. Meestal liggen we ook zo.

Calum.
Ik luister naar Sam en glimlach. Ik wikkel me strak om Sam heen en druk een kus op haar lippen. 'Ik hou zo veel van je.' Zeg ik met een glimlach. Ik laat mijn hand naar haar onderbuik glijden en laat die daar rusten. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/31/2016 11:41 PM

ts ochtend :)
--
Sam
Ik word wakker als ik beweging voel en kijk gelijk jake aan die slaperig naast het bed staat. "Mag ik hier liggen?" Vraagt hij lief en ik glimlach. "Tuurlijk" zeg ik en laat hem over mij heen klimmen zodat hij tussen mij en Calum inligt.

Michael
Ik trek myrall met me mee over me lichaam heen zodat ze aan de andere kant ligt en glimlach. Nu ligt ze op mijn olek

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/01/2016 09:15 AM

Myrall
Ik word langzaam wakker als ik heel mijn lichaam voel bewegen. 'Michael...' zeur ik zachtjes.

Calum.
Ik word wakker als ik een beweging tussen ons in voel. Ik glimlach naar Jake. 'Jij bent vroeg wakker, kleine.' Zeg ik lachend. Ik kijk daarna naar Sam en streel even haar haar. 'Morning, beautiful.'  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/01/2016 06:54 PM

Sam
''Morning'' zeg ik met een glimlach en kijk naar Jake die de dekens over zich heen doet. ''Het is nog zo vroeg'' zeur ik zachtjes en sluit me ogen weer.

Michael
''Ssst het is vroeg'' zeg ik met een zware stem en ga met me onderlichaam over Myrall's onderlichaam liggen en trek d'r stevig tegen me aan alsof ze me knuffelleeuw is. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/01/2016 07:07 PM

Myrall.
Ik hou van die stem... ik zucht zachtjes en sluit mijn ogen weer. Ik vind het zo fijn om met Michael te knuffelen. 

Calum.
'Ga dan slapen, babe.' Fluister ik. Ik kijk even naar Jake.  Hij is ook nog moe, zo te zien.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/01/2016 07:11 PM

Sam
''I'll try'' zeg ik en ga op me zei liggen met me gezicht naar Calum en Jake toe.

Michael
Ik zucht diep en leg me kin op Myrall's hoofd aangezien ze laager ligt dan mij. Me armen nog steeds strak om d'r middel heen en me benen over haar onder lichaam heen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/01/2016 07:21 PM

Myrall.
Ik leg mijn arm op die van Michael en wikkel mijn vingers in die van him. Ik ben blij dat hij me eige lijk gekidnapt heeft nu ik erover nadenk, hij maakt me zo gelukkig soms.

Calum.
Ik kijk over Jake heen, naar Sam. 'Ik heb papa niet gezien.' Zegt Jake naar een tijdje. Hij kijkt mij aan alsof hij een idee heeft. 'Calum, wil jij mijn papa zijn?' Vraagt hij ineens heel blij. Ik kijk even naar Sam omdat ik niet echt weet wat ik hierop moet zeggen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/01/2016 07:24 PM

Sam
Ik hoor Jake en Calum praten en doe in 1 keer me ogen open als hij vraagt of Calum z'n vader wilt zijn. ''Jake hoe kom je daar ineens op?'' vraag ik en kijk verward naar calum.

Michael
Ik voel Myrall's handen in de mijne en glimlach. Ik druk een kus op d'r hoofd en hou me ogen gesloten. ''Moring babe'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/01/2016 07:35 PM

Myrall. 
'Morning, mikey.' Zeg ik. Ik hou mijn ogen ook nog gesloten en zucht.

Calum.
Jake kijkt ineens heel verdrietig. Ik zet hem even op mijn schoot neer. 'Nou, ik denk dat ik voor de komende weken een zoontje heb.' Zeg ik met een glimlach tegen hem. Ik aai hem over zijn hoofd heen. Hij glimlach gelukkig. 'Papa Calum.' Zegt hij met een grote lach. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/01/2016 07:42 PM

Sam 
Ik glimlach naar Calum die Jake op z'n schoot heeft. Door dit kan ik niet wachten tot we onze eige kindje hebben.

Michael
''Lig je lekker zo?'' vraag ik lachend als ze stil lijft liggen en doe me ogen open zodat ik kan zien wat ze doet. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  61  |  62  |  63  |  64  |  65  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum