5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  70  |  71  |  72  |  73  |  74  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/04/2016 02:45 PM

Myrall.
Jake gaat gelijk helemaal bij Sam liggen. Hij houd echt van zijn zus. 'Dinosaurier!' zegt hij helemaal lachend en hij pakt zijn dino weer.  Hij zegt geen dinosariër maar dinosarier. Echt letterlijk zo. Best wel schattig eigenlijk.

Calum.
Ik twijfel geen moment. 'Goed idee, laten we gaan.' Ik doe mijn telefoon in mijn broekzak. 'Moeten we iets mee nemen? Nee hé, alleen geld?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/04/2016 02:51 PM

TS naar vroeg in de ochtend.
--
Sam
Ik loop als een zombie door de huiskamer. Het is 6 uur in de ochtend en ik heb niet kunnen slapen. Het is zo raar om alleen te slapen als je gewend bent om iemand's knuffelbeer te zijn. 

Michael
''Eindelijk, we zijn er'' zeg ik en loop met calum naar de voordeur van Sam's huis. Als Calum heeft aangebeld wachten we tot er open word gedaan, ben benieuwd of ze het horen.. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/04/2016 03:10 PM

Myrall.
Ik lig alweer een tijdje wakker. Ik heb de hele nacht mijn kussen vastgehouden tot 4 uur dan. Sam heeft volgens mij de hele nacht niet geslapen. Want toen ik om vier uur wakker werd zag ik haar al niet meer in bed. Ik hoor de bel. Zo vroeg? Ik kijk op de wekker en zie dat het iets over zes is.

Calum.
Ik ga een stukje achteruit staan en kijk naar de deur. 'Waarschijnlijk slapen ze nog.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/04/2016 03:13 PM

Sam
Als de bel gaat schrik ik en kijk ik naar de deur. Ik loop ernaar toe en draai het slot eraf en doe de deur open. Als ik de jongens voor de deur zie staan kijk ik verward. ''Verkeerd huis'' zeg ik.

Michael
Als Sam de deur open doet kijk ik blij. Als ze zegt dat we bij ht verkeerde huis zijn rol ik me ogen. ''We zijn niet dom'' zeg ik en wil naar binnen lopen. ''Waar is Myrall?'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/04/2016 03:16 PM

Myrall.
Ik ga weer liggen om toch nog een beetje slaap te krijgen.

Calum.
Ik sta eerst maar een beetje te kijken als ze net de deur opent. Ik twijfel geen moment en sla mijn armen strak om Sam heen en til haar op. Vind ze misschien niet fijn...  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/04/2016 05:28 PM

Sam
''wow'' zeg ik als ik gelijk word omhelst door Calum en word opgetilt. Ik hou hem vast zodat ik niet val en kijk naar Michael. Wat doen ze hier? ''Uhm Myrall slaapt nog en Jake ook, dus doe stil.'' zeg ik en maak me los van Calum.

Michael
Ik knik en loop het huis veder in. Ik doe me schoenen en jas uit en ga aan tafel zitten. Het is hier nog hetzelfde.. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/04/2016 05:40 PM

Myrall.
Ik hoor de deur na een tijdje weer dicht gaan. Misschien is haar moeder al eerder thuis kan altijd.

Calum.
Ik zucht als ze zich losmaakt. Ja... snap ik ook wel. Ik doe de deur dicht en vervolgens mijn schoenen en jas uit. Ik richt me weer op Samen schenk haar een glimlach. Ik moet nu wel opassen met mij acties en zo eigenlijk. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/04/2016 05:44 PM

Sam
Shit.. Ik voel me nu best ongemakkelijk. Ik loop de huiskamer in en kijk naar Michael en schenk hem een glimlach. ''Waarom zijn jullie hier?'' vraag ik uiteindelijk.

Michael
Ik glimlach terug naar Sam en kijk dan naar Calum die nogal... Sad kijkt.. ''Ik ga kijken bij Myrall'' zeg ik en loop wg voordat ze me tegen houd. Ik loop gelijk de goede slaapkamer in en kijk naar d'r. Ze ligt nog in bed.. Ik buig me voorover naar d'r en ga met me hand over d'r wang.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/04/2016 05:51 PM

Myrall.
Ik schrik als ik een hand op mijn wang voel. Het is niet die van Sam en ook niet die van Jake. Ik open mijn ogen en kijk in de ogen van Michael. Ik kijk hem verward aan, ben ik aan het dromen of is hij nu echt zo vroeg hier? Nee, volgens mij ben ik wakker. 'Hoezo zo vroeg?' vraag ik slaperig.

Calum.
'Nou... we missen jullie.' zeg ik. 'Ik wilde eigenlijk vandaag pas gaan maar Michael wilde dus gister avond al vertrekken.' Ik schenk haar een kleine glimlach.  Je kunt duidelijk zien dat ze niet heeft geslapen, maar ze is nog steeds mooi.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/04/2016 05:54 PM

Sam
''Ohw, uh oke'' zeg ik. ''Wil je wat drinken?'' vraag ik en loop naar de keuken die aan de huiskamer is. 

Michael
''That's my girl'' zeg ik lachend en ga naast d'r liggen. ''Het spijt me zo erg van alles'' zeg ik en leg me armen om d'r middel heen. Eindelijk lig ik lekker. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  70  |  71  |  72  |  73  |  74  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum