5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/09/2016 07:43 PM

Ts- avond

Myrall.
Ik kijk blij in de spiegel. Het staat best leuk eigenlijk. Leuker dan verwacht.  Ik draai me om naar Michael. 'Nog eh... Bedankt weet je.' Zeg ik verlegen en glimlach daarna.

Calum.
Ik duw Rose tegen de muur aan. 'Je weet wat ik wil, babe.' Zeg ik waarna ik kusjes in haar nek druk. Langzaam aan ga ik richting haar lippen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/09/2016 07:52 PM

Rose
Als we boven zijn word ik gelijk weer tegen de muur aan geduwd en staat Calum tegen me lichaam aan. Ik voel z'n lippen langzaam naar m'n mond. ''Kan je niet.. uh wachten?'' vraag ik voorzichtig .

Michael
Ik glimlach als ze me bedankt maar krijg al snel weer in me hoofd wat Calum tegen me zei. ''Ik wil er wat voor terug'' zeg ik serieus en kijk d'r aan.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/09/2016 07:56 PM

Myrall.
Ik knik. 'Ja, I know. Ik heb in mijn portemonnee alleen maar 5 euro zitten en dat is niet genoeg... Dus ik moet morgen geld afhalen.' Ik haal een hand door mijn haar dat nu lekker zacht aanvoelt.

Calum.
'Waarom zouden we wachten?' Vraag ik aan haar. 'Zo ben je er wel sneller van af, niet?' Ik knik oog en streel haar heup. Ik ga onder haar shirt en streel rond haar navel. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/09/2016 08:03 PM

Rose
Ik zucht en kijk naar beneden. Dit moet ik dus waarschijnlijk elke avond doen tot dat me ouders in de gaten hebben dat ik weg ben. Ik laat Calum z'n gang gaan.

Michael
''ha nee ik hoef geen geld.'' zeg ik en pak d'r heupen vast en breng d'r naar me kamer waar ik de deur opslot doe als we binnen zijn. ''Ik hoef geen geld.'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/09/2016 08:11 PM

Myrall.
'Um, ja... dat zei je net al. Maar ik heb niks anders. Ja, deze choker maar die brengt ook niet veel op qua geld.' Ik kijk even naar zijn handen die nog steeds op mijn heupen liggen.

Calum.
Ik glimlach als ze mee werkt. 'Good girl.' Fluister  ik in haar oor. Ik trek langzaam haar shirt uit en laat mijn handen over haar rug heen gleiden.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 05:12 PM

Rose
Ik sla de knop om naar geen emotie en laat me mee gaan met Calum. We hebben dit al eerder gedaan, en hij heeft al alles gezien dus zo 'spannend' is het niet.

Michael
Ik schud me heeft en leg me lippen op d'r kaaklijn en druk daar een paar kusjes. ''Je luistert nu naar me, en alles is oke'' zeg ik enn ga naar d'r lippen waar ik een kus op druk

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 05:24 PM

Myrall.
Ik duw hem voorzichtig weg als zijn lippen die van mij raken. 'Sorry voor als ik het totaal verkeerd inschat maar heb je iets op?' Vraag ik verward aan Michael. 

Calum.
Ik kijk naar het gezicht van Rose. Geen emotie, helemaal niets. Alsof haar gedachte gewoon leeg is. Tja, dan werkt ze wel mee maar ik wil spanning hebben... Ik druk kusjes op haar sleutelbeenderen en ga langzaam iets naar beneden in de hoop dat ze iets zegt of doet. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 05:30 PM

Rose
Ik voel Calum z'n handen naar me borsten gaan en sluit me ogen en ga met me hoofd tegen borstkast aan staan. Ik leg me handen in z'n nek en kijk omhoog naar hem.

Michael
''Nee'' zeg ik droog als ze vraagt of ik iets op heb en loop weer terug naar d'r en pak d'r heupen en leg d'r op bed. Ik ga boven d'r hangen en maak een zuigzoen in d'r nek. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 05:37 PM

Myrall.
'Oké, leg me uit... ik snap een soort van wat je nu wilt maar misschien ben ik daar niet klaar voor. Dus hoe ver wil je gaan?' Vraag ik zachtjes waarna ik even naar zijn tatoeage kijk. "To The Moon"

Calum.
Er komt wat beweging in haar lichaam. Ik kan het niet laten om een kus op haar lippen te drukken. Met mijn handen maak ik voorzichtig haar bh los. Ik leg  mijn handen weer op haar heupen en druk een lange zoen op haar volle lippen.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 05:41 PM

Rose
Ik druk een zoen terug op z'n lippen en werk mee als hij me bh uit doet. Ik doe zijn t-shirt zodat ik niet de enige ben  die half naakt staat en ga met me rug op bed liggen met Calum die boven me hangt. Ik leg me handen op z'n wangen als hij me begint te zoenen en zoen mee.

Michael
''Werk mee'' zeg ik en knoop d'r blouse los die ze aan heeft en leg aan allebei de kanten van d'r lichaam me benen.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum