O || The arrogant guy and the shy girl

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Ellytjevdb on 08/10/2017 08:59 PM

Leila
Mijn mobiel trilt, maar de docent is al binnen en ik wil niet het risico lopen dat hij afgepakt wordt. Het wordt dus wachten tot na de les voordat ik kan kijken of het daadwerkelijk Remi is of dat ik mezelf opjaag voor niks. De hele les weet ik me geen houding te geven en let ik niet zo goed op. Gelukkig zijn de leerkracht nu nog meelevend omdat het mijn eerste dag is, maar zodra ik ingewerkt ben zal dat geen excuus meer zijn. Zodra de bel gaat, haal ik mijn mobiel boven en stap ik het lokaal uit. Ik heb gelijk, het is Remi. - Aan de schoolpoort, na school, dingen - antwoord ik kort en sla dan meteen zijn nummer op. 

cooltext1643255418.png

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 08/12/2017 08:49 AM

Remi
Als de bel gaat zie je Leila meteen haar telefoon pakken en al snel voel ik mijn telefoon trillen. Ik kijk en knik. Nog een paar uurtjes en dan zijn wij al weer klaar. De volgende lessen zijn al snel voorbij en dan gaat de bel van ons laatste les uur. Ik pak al mijn spullen en loop naar mijn kluisje. Ik dump boeken in mijn kluisje en ga dan even snel naar de wc. Als ik klaar ben op de wc en mijn handen heb gewassen loop ik naar de school poort. Even wachten op Leila, ik ben benieuwd hoe snel ze komt of dat ze er al staat. Ik loop verder naar de schoolpoort.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Ellytjevdb on 08/16/2017 07:06 PM

Leila
Gelukkig gaan de lessen snel voorbij, want ik begin alsmaar meer na te denken over hoe ik het gesprek van zometeen moet aanpakken. Moet ik hem confronteren? Moet ik het voorzichtig aanpakken? Ik weet het niet en dat maakt me nerveus. Ik wandel rustig naar mijn kluisje om mijn boeken en schriften weg te leggen. Mijn vermoeden zegt mij dat Remi er toch niet meteen zal staan, want waarschijnlijk wordt hij onderweg verschillende keren aangesproken. Zodra ik klaar ben, stap ik naar buiten, richting de schoolpoort. Verbazend genoeg ben ik het die word gestopt. Het is Jill en ze kijkt me vriendelijk aan. "Zie ik je morgen?" vraagt ze met een brede glimlach. "Ja, tot morgen", zeg ik zo vriendelijk mogelijk. Ik weet nog steeds niet wat ik van de situatie moet denken. Ik stap wat sneller door en zie Remi al staan. "Hey, fijn dat je wou wachten", zeg ik zacht.  

cooltext1643255418.png

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 08/25/2017 07:16 PM

Remi
Als ik een tijdje sta te wachten pak ik mijn telefoon en kijk even erop. Al snel komt Leila er aan gelopen en ze zegt dan zacht dat ze het fijn vind dat ik er ben. Ik glimlach en knik. 'Ik heb toch gezegd dat ik je wil helpen dan hoef je me niet extra te bedanken omdat ik hier sta te wachten. Ik doe het graag.' Zeg ik dan en kijk naar haar. 'Maar wil je naar je eigen huis, mijn huis?' Vraag ik dan en kijk haar aan.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Ellytjevdb on 08/30/2017 09:57 PM

Leila
Ik krijg een glimlach op mijn gezicht bij mijn woorden, maar die blijft nog redelijk zwak door wat er allemaal in mijn hoofd omgaat. "Ik laat me door jou leiden... Ik moet nog met iets anders over je praten dan alleen maar het feest", zeg ik en kijk om me heen om te zien of er iemand anders meeluistert. "Het gaat over Jill... en jou...", vervolg ik. "Maar laten we eerst vertrekken", knik ik. "Ik heb mijn excuses trouwens nog niet aangeboden over mijn accent. Sommigen vinden het waardeloos en anderen vinden het geweldig", lach ik zacht. 

cooltext1643255418.png

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4

« Back to forum