O || At first sight I hated you, but what is next?

First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/18/2017 10:28 PM

Olivia
Ik knik als hij vraagt of ik klaar ben om te gaan. Ik loop hem voor en wacht tot hij de deur op slot heeft gedaan voordat we naar de universiteit kunnen vertrekken. "Ik ben echt heel erg benieuwd met wie ik allemaal les heb", vertel ik onderweg. "Wie weet zie ik jou ook regelmatig, wat het allemaal wat aangenamer zou maken", glimlach ik en neem zijn hand vast. Ik zwaai even overdreven met onze armen en lach dan zacht. "Ik ben echt blij", breng ik zacht uit. "Met dit", verduidelijk ik. "Met ons", ga ik nog verder. Ik kijk hem kort aan en richt mijn blik dan snel weer op het voetpad. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/19/2017 11:50 PM

Ian
Ik loop achter haar aan en doe de deur achter me op slot en begin dan te lopen. '' Ja ik ook wel '' glimlach ik klein en knik '' Ik zoek je wel op '' grijns ik en druk een kus op haar wang en verstrengel onze vingers met elkaar als ze mn hand vast pakt. Ik lach als ze met onze armen zwaait en knik dan '' Ik ook met jou ''  glimlach ik en stop voor de bakker en druk een kus op haar lippen en trek haar mee naar binnen. '' Wat wil je? '' vraag ik aan der en bestel voor mezelf een cinnemonrol. Als Olivia der keuze ook heeft gemaakt betaal ik de bakker en pak het zakje aan '' Het ruikt lekker '' grijns ik.

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/20/2017 11:06 AM

Olivia
"Oeh kom je me opzoeken", lach ik. "Veel succes in dat immense gebouw", zeg ik en klop plagend op zijn schouder. We hebben het nog niet gehad over onze studiekeuze omdat we het een verrassing wilden houden voor de ander, maar nu begin ik wel erg nieuwsgierig te worden. We zullen het zien als we op de universiteit aankomen. Hij drukt een kus op mijn lippen en trekt me mee de bakkerij in. "Een croissant", zeg ik. Ian betaalt, waardoor ik het volgende rondje zal betalen. "Jouw parfum ook", merk ik op. "Heb je een nieuwe tegenover vorige schooljaar?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauw. Het valt me in ieder geval nu pas op. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/20/2017 06:47 PM

Ian
'' Geloof me, ik red het in vijf minuten '' grap ik '' Ben een mega stalker hoor '' grijns ik. Ik glimlach naar der en geef haar der eigen zakje en stop de mijne in mn tas '' Bedankt Ian, je bent de liefste '' probeer ik met haar praatje te zeggen '' Ja geen probleem hoor '' grinnik ik en kijk lachend om naar der en pak der hand weer vast. '' Hm dankje maar deze heb ik al even, niet vaak op '' knik ik '' Maare, zat jij vorig school jaar aan mij te snuffelen? '' zeg ik fronsend '' Jij gluipert '' 

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/22/2017 06:10 PM

Olivia
"Dat heb ik al gemerkt", grijns ik. Hij weet me inderdaad altijd te vinden, voorbije jaren ook al dus nu mag het ook geen probleem zijn. Hij geeft me het zakje met mijn broodje in en ik stop het snel in mijn handtas zodat ik er niet mee moet blijven lopen. "Nu ga ik je helemaal niet bedanken, je hebt me niet meer nodig, je hebt jezelf", lach ik en begin sneller te wandelen om 'boos' over te komen. "Oh", zeg ik zacht. "Mannenparfum ruik je gewoon goed en aangezien je me altijd kwam lastigvallen... wel dan viel het me op", verdedig ik mezelf. Ik kijk op mijn horloge en vraag me af hoelang we nog moeten wandelen. "We zullen wel op tijd aankomen toch?" vraag ik voor de zekerheid aan Ian.

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/22/2017 08:31 PM

Ian
Ik lach zacht '' Maar jou bedankjes zijn volgens mij leuker dan die van mezelf '' glimlach ik en kijk haar na. '' Nou geen kusjes meer voor jou als je zo weg loopt '' roep ik haar achteraan en zet wat grote stappen zodat ik naast haar loop. '' Nee dat denk ik niet hoor, ik zag je wel snuffelen en lastig vallen? Ik viel je niet lastig en je vroeg er zelf om '' grijns ik '' Jij gaf me aandacht '' knik ik en pak opnieuw haar hand. '' Ja ja we komen wel optijd geen zorgen en anders ja helaas dan moet je nog even bij mij opgescheept zijn '' grijns ik en niet veel later lopen we de campus op. '' Waar moet je heen, dan breng ik je '' glimlach ik naar der.  

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/30/2017 09:52 PM

Olivia
"Je kan me niet zomaar chanteren met die kusjes, dat is tegen mijn wet!" breng ik in met een grijns en draai me kort om. "Ik vroeg er niet om dat je steeds bij me kwam hangen", reageer ik verbaasd. "Wat niet wegneemt dat ik het soms wel fijn vond, die afleiding", glimlach ik en haak mijn hand in de zijne. Ik zwaai er even overdreven hard mee heen en weer en kijk hem lief aan. "Ik moet naar gebouw C", zeg ik verward. "Ik ken hier helemaal niks van", zucht ik. "Waar moet jij naartoe?" vraag ik. "Het is nog altijd spannend om niet te weten van de ander wat die gaat doen, maar ik begin er langzaamaan genoeg van te krijgen, ik ben te nieuwsgierig", zeg ik met een glimlach. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/31/2017 08:17 PM

Ian
Ik grijns naar der " oh ja wedden dat ik dat kan en jij er aan toe geeft " plaag ik der en zucht glimlachend. Wat was het fijn om met haar samen te zijn, nu kon ik mezelf zijn en een nieuwe start dus niemand die aan mij zou denk verder. " Ik kan er ook niks aan doen je was z'n magneet en voor ik het weet stond ik bij je " knik ik ontschuldig " en zie waar dat heen gebracht heeft " glimlach ik. Ik kijk even ok me heen en zie een soort van bordje dat ik volg " ik ook niet en ik weet nog niet waar ik heen moet, niet gekeken " lach ik zacht. " nou mijne had je misschien kunnen raden " knik ik " management met als hoofdvakken wiskunde en economie, niet wat speciaals, en jij? Ga jij het mij ook dan vertellen? " vraag ik aan der en trek een pruillip.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18

« Back to forum