O || In love with a stranger

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 07/22/2017 10:57 PM

Skyler
Plotseling kijkt iedereen me aan en ik weet niet wat ik moet doen of zeggen. Gelukkig staat Jack recht en stelt hij zich voor aan mijn ouders. Mijn vader is meteen zeer vriendelijk en schudt zijn hand terwijl hij zijn naam; Emile; zegt. Mijn moeder daarentegen bekijkt zijn hand met haar strenge blik. Ik weet dat ik in de problemen zit, maar ik kan me er hopelijk nog uit redden. Pap kijkt hem in ieder geval met een glimlach aan. Jack kijkt me hulpeloos aan en het ziet er best schattig uit. "I don't remember what he said, but I think they want you to play with them", zeg ik tegen hem, met mijn rug naar mijn moeder gedraaid zodat het niet kan horen. "Willen jullie dat hij meekomt?" vraag ik aan Kian. Hij begint meteen wild te knikken en neemt Jacks hand. "That's a yes", lach ik. Ik draai me weer naar mijn moeder. "Zie je, hij is aardig", glimlach ik zo lief mogelijk. "Skyler", zegt ze streng. "Mam, kom op. Jack is supervriendelijk en Kian en Michael vinden hem leuk. Ik kan mijn Engels oefenen bij hem en hij leert me nieuwe dingen", probeer ik haar te overtuigen. Pap fluistert wat tegen haar en het moet iets speciaals geweest zijn want plots verandert haar houding. "Ga je gang", zegt ze. Ik glimlach breed en knuffel haar. Daarna knuffel ik mijn vader. "Wat heb je haar gezegd?" fluister ik. "Dat is een geheim", fluistert hij terug. Hij knipoogt en slaat dan een arm om mam heen om haar naar een bedje te begeleiden. "You're safe", grijns ik naar Jack. 

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 07/23/2017 12:34 PM

Jack
"Oh, sure" zeg ik als ze zegt dat de jongetjes met me willen spelen. Ik moet lachen als hij wild knikt en mijn hand vastneemt. Ik sta recht en ga al met hen mee naar de zwembadrand. Het is nogal moeilijk dat ik niet kan communiceren met hen, zij verstaan geen Engels en ik geen Nederlands. "Kom mee in het zwembad," zeg de kleinste en ik kijk hem met een frons aan. "I don't understand you, I'm sorry." Nu is het zijn beurt om me met een frons aan te kijken. Als ik Skyler hoor zeggen dat ik veilig ben glimlach ik en zeg: "I think he wants me to go in the pool, but I'm not sure." De kleinste staat aan mijn hand te trekken en ik ga op mijn hurk langs hem zitten. "Listen, our communication isn't the best so I'm just gonna throw you in the pool," zeg ik en vidn het best grappig om zijn gezicht te zien. Ik neem hem vast en gooi hem het water in, waar ik zeker ben dat het veilig is. Meteen erna spring ik ook in het zwembad en zwem naar hem toe om zeker te zijn dat hij okee is. De andere broer kom ook meteen het water in gesprongen. Alleen Skyler blijft even twijfelen, dus doe ik teken dat ze moet komen en roep: "Otherwise, I can't communicate with them."

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 07/25/2017 10:57 AM

Skyler
Ik kijk de jongens aan met een glimlach op mijn gezicht. Kian en Michael vinden hem echt leuk, hoe kan dat ook anders. "I think you're right!" lach ik terug als hij zegt dat hij denkt dat Kian hem mee het zwembad in wilt krijgen. Ik moet lachen als Jack Kian in het water gooit en er dan snel achterna zwemt. Ik kijk naast me en zie mam ongerust toekijken. Ik schud mijn hoofd en slaak een zucht. "Ik mag toch bezorgd zijn om mijn kinderen", verdedigt ze zichzelf. "Mam, we zijn veilig bij hem", lach ik zacht. "I'm coming!" roep ik met een glimlach als Jack me vraagt om erbij te komen. Ik stap naar de rand en voel met mijn teen aan het water. Het voelt koud aan dus spring ik er niet in één keer in. Ik zet me neer en laat eerst mijn benen wennen. Ik laat me er voorzichtig in zakken en zwem dan naar hen toe. "Wat willen jullie doen?" vraag ik aan mijn broertjes. "I asked them what they want to do", vertaal ik voor Jack en kijk hem aan met een glimlach. Ik blijf hen een tijdje aankijken totdat Michael me uit mijn trance haalt. "Kunnen we van de glijbanen?" vraagt hij. Hij wijst naar de glijbanen. Ikzelf ben er nog niet geweest want deze komen overal en nergens uit. "They want to go to the slides", zeg ik en wijs naar de kant waar er verschillende boven de palmbomen uitsteken. Er gaat een rilling door mijn hele lichaam heen omdat ik het best koud heb als we zo stilstaan.

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 08/03/2017 07:44 PM

Jack
Ik vind het grappig als Skyler letterlijk vertaalt wat zij en haar broertjes tegen elkaar zeggen. "Great idea" antwoord ik als er wordt voorgesteld om van de glijbaan te gaan. In mijn ooghoek zie ik dat Skyler een beetje aan het rillen is. Ik doe teken naar de jongens dat ze maar alvast gaan en ga zelf een beetje korter naar haar toe. "It's not that cold," zeg ik lachend en sla een arm om haar heen. Dan duw ik haar nog verder onder water en begin lachend achter haar broertjes aan te zwemmen naar de glijbaan toe. Als we er zijn gaan we het water uit en de trap op. Onderweg staat er een meetlat, degene die kleiner zijn dan de streep moeten begeleid worden. Kian en Michael zijn allebei te klein om alleen te gaan. "Ik wil bij jou!" zegt Kian tegen mij, maar ik versta hem niet. Plots beginnen de jongetjes te bekvechten en ik hen met een frons aan. "I'll take the tallest one, because I'm stronger than you," zeg ik glimlachend tegen Skyler als ze bij ons is komen staan.

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 08/10/2017 09:31 PM

Skyler
Jack vindt het een goed idee, dus daar ben ik al blij om. Hij doet teken naar Michael en Kian dat ze alvast kunnen gaan en hij komt zelf dichter bij me staan. Hij legt een arm om me heen en lijkt heel bezorgd, maar dan duwt hij me onder water en zwemt weg. Ik kom weer boven en haal diep adem. "Gemenerik!" roep ik hem na, ook al weet ik dat hij me toch niet kan verstaan. Ik zwem dan op mijn gemakje naar de rand richting de glijbanen. Ik stap uit het bed en ga wat verder de trappen op, waar de rest ook naar boven is gegaan. Ik kom eindelijk bij de jongens aan en haal een hand door mijn natte haren. Ik heb onderweg inderdaad ook zo'n meetlat zien staan en ze mogen alle twee nog niet alleen. "Okay but you haven't seen my muscles yet", grijns ik. Ik sla mijn armen rond Kian heen en wieg hem zo heen en weer.  "Kleintje", plaag ik hem fluisterend in zijn oor. Hij maakt zich los uit mijn greep en gaat dichter bij Jack staan. Hij trekt wat aan zijn arm en pruilt dat ik hem 'kleintje' noem, maar Jack begrijpt er toch niks van, dus haal ik mijn schouders op als teken dat ik dat niet kan vertalen.

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 09/03/2017 02:31 PM

Jack
Ik moet lachen als ze zegt dat ik haar spieren nog niet gezien heb. Met medelijden kijk ik Kian aan als hij duidelijk niet blij wat tegen me staat te vertellen. Skyler doet alsof ze het niet kan vertalen en ik kijk haar nep boos aan. "Say sorry, whatever you said," zeg ik op een strenge toon en glimlach terwijl ik de andere kant op kijk. Als het onze beurt is neem ik de grootste en laat hem tussen mijn benen gaan zitten. "3,2,1" tel ik af en duw me dan af aan de zijkant waardoor we vertrekken. Ik hou hem goed vast, want de glijbaan is inderdaad wel wat wilder. Als we beneden aankomen in het zwembad laat ik hem eerst los zodat ik hem geen pijn doe en neem hem dan onder zijn armen omdat het water best diep is. Samen zwemmen we een andere kant op en wachten we op Skyler. Als ze ook beneden zijn gaan we allemaal uit het water en naar een andere glijbaan toe. Onderweg zeg ik tegen Skyler: "You have to learn me Dutch tonight." Ik glimlach naar haar en raak dan opzettelijk heel kort haar hand aan, maar doe het lijken alsof het per ongeluk was.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6

« Back to forum