ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  45  |  46  |  47  |  48 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 10/01/2017 11:47 PM

Sarah
Ik hoorde de stem van Rosie en keek op. Tranen biggelden maar door. Ik knikte op wat ze zei. 'Die vent moet eens die stront uit zijn ogen halen.' zei ik en ging op het bed zitten. 'Ik weet dat je me haar Roos, maar het was nooit mijn bedoeling om zoveel zeik te schoppen.' zei ik snikkend en beet op mijn lip. 'Het spijt me.' zei ik tegen haar en veegde langs mijn wangen om mijn tranen te drogen. 'Ik weet dat Darren niet tegen de zwakke mij kan. Ik ook niet, maar het is zo frustrerend.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 10/02/2017 12:04 AM

Rosie
''Bespaar me je excuses.'' Zei ik tegen haar ''ik neem Conor en wel weer mee naar huis en dan praat je het uit met Darren.. Vertel hem hoeveel je van hem houd vertel hem wat je tot hem heeft geleid.'' Ik tilde Conor op ''dag mama.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 10/02/2017 12:07 AM

Sarah
Ik glimlachte zwakjes naar Conor. 'Dag schat.' zei ik en keek vervolgens op naar Roos. 'Dankje Rosie.' zei ik en kwam overeind. Mijn blik staarde in de koffer, mijn hoofd vol gedachtes. Twee strijd. Ik beet op mijn lip en begon maar weer uit te pakken. Ik was geen zwakkeling. Ik zuchtte diep en beet op mijn lip, bedenkend hoe ik door kan dringen in Darren zijn hoofd.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 10/02/2017 08:44 PM

Darren
Ik had Teresa weer uit haar wieg genomen en ging met haar tegen me aan op de bank liggen. Mijn kind werkte net als een pijnstiller als ik me rot voelde. Ik aaide door haar haartejes en trok de bank deken over ons heen. Zij was het enige licht in mijn leven.. en die me niet veroordeelde voor hoe ik was.. nu nog.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  45  |  46  |  47  |  48

« Back to forum