ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  86  |  87  |  88  |  89 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 12/04/2017 06:11 PM

Anya
Ik grinnik zacht '' hm vooruit dan maar, dan doe ik mn best wel '' glimlach ik. '' Je geeft me heel veel aandacht, daar is niet over te discuseren '' grijns ik en druk een kus terug. '' Daar hou ik je aan '' grijns ik en zoen nog even met hem mee '' Wanneer komen de kinderen terug? '' vraag ik een hem en streel even over zijn armen heen.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 12/04/2017 06:16 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Mooi. Wil je minder aandacht? Je zegt het maar hoor" ik grinnik even en zeg "Ik zou nooit van jou weg kunnen rennen" Ik ga zitten en zet haar op mijn schoot "Ze komen over een halfuurtje. Maar, An, we moeten even praten. Wat zeggen we op school over ons? Ik snap het als je het niet wil vertellen hoor" zeg ik en kijk haar aan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 12/04/2017 07:25 PM

Anya
Ik schud snel mn hoofd '' Nee zeker niet, precies genoeg '' glimlach ik breed en lach zacht '' Zeg dat maar niet te gauw hoor '' plaag ik hem. Als ik op zn schoot zit leg ik mn armen om zn nek en ga ik goed zitten zodat er aan elke kant een been is. Ik slik eventjes als hij zegt en we moeten praten. Ik laat mn handen even rusten op zn borst en schud mijn hoofd. '' Mij maakt het echt niet uit als iedereen het weet, tenzij jij het niet wilt? '' knik ik. '' Straks gaan ze jou nog dwars zitten dat je met zn dom iemand bent? ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 12/04/2017 07:32 PM

Sam
Ik glimlach en zeg "Mooi, want ik vind het heerlijk om zo veel bij jou te zijn" Ik lach zacht en knik. "An, het maakt mij niet uit wie het weet. Niemand gaat mij dwars zitten." Ik kijk haar aan en zeg "Je bent echt niet dom." Ik druk een kus op haar lippen en glimlach.

Reply Edited on 12/06/2017 02:32 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 12/12/2017 07:09 AM

Anya
Ik glimlach breed als hij dit allemaal zegt en beantwoord zijn kus op zn lippen. '' Waaorm ben je toch zo lief voor me '' glimlach ik en knuffel hem eventjes. '' Maar als de kids er pas zijn over een half uur, kan ik nog even genieten van jou '' grijns ik eventjes. Ik trek mezelf dichter tegen hem aan en plaats mijn lippen op de zijne en begin hem dan te zoenen.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 12/12/2017 07:16 AM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Omdat je het verdient en omdat ik je ook lief vind" Ik knuffel haar terug en glimlach. Ik grijns en leg haar weer neer op de bank. Ik zoen haar en laat mijn handen onder haar shirt glijden. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 12/12/2017 07:20 AM

Anya
Ik glimlach en krijg het al warm van zijn woorden, hij was perfect. Ik grijns even als ik de bank weer onder me voel en kijk eventjes naar hem en voel dan zijn lippen weer op de mijne en doe met hem mee. Als ik zijn handen onder mn shirt voel zoen ik glimlachend met hem mee, dit was zo fijn.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 12/12/2017 07:24 AM

Sam
Ik streel haar buik en zoen haar zacht. "Wat zeggen we eigenlijk tegen de kids?" Vraag ik na een tijdje aan haar. Ik haal een hand door haar haren en kijk haar glimlachend aan. "Je bent zo mooi Anya" zeg ik glimlachend. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 12/29/2017 11:53 PM

Anya
Ik hou m’n adem even in als ik zijn handen over mijn buik voel en zoen zacht met hem mee. Als hij over de kinderen begint haal ik m’n schouders op “ wat jij wilt, het zijn tenslotte jou broertjes en zusje “ glimlach ik klein. Ik blijf hem glimlachend aan staren “ je bent zo lief voor me “ pruil ik maar hem “ wat kan ik doen voor joi? “ vraag ik aan hem “ waar heb je zin in? “

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 12/30/2017 07:59 AM

Sam
Ik kijk haar en zeg zacht lachend "Ik denk dat ze al wel iets doorhadden" ik glimlach als ze me aanstaart en geef haar een kus. Ik lachzacht als ze zegt dat ik lief voor haar ben en zeg "Babe, je hoeft niks te doen, ik houd van jou en ik wil jou, meer niet" ik kijk haar even glimlachend aan en zoen haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  86  |  87  |  88  |  89

« Back to forum