ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  84  |  85  |  86  |  87 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 12/09/2018 05:22 PM

Maddie
Als dat zegt glimlach ik zwak en krijg ik traantjes in mijn ogen “ja maakt me zo gelukkig Dyl.” Zei ik zacht tegen hem terwijl ik mijn lippen zachtjes op de zijne plaatste “i love you.”

Roan
“Ik zal snel terug komen baby... en sowieso elke dag met je FaceTimen.” Zei met een glimlachje terwijl ik zo moest gaan “hopelijk maken mijn ouders geen ruzie met elkaar.. heb wel gehoord dat mijn vader een nieuwe lakei heeft en rij jong is.” Waarschijnlijk zo een sukkeltje met een rekenmachine en brilletje niet dat het me veel intresseerde.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 12/09/2018 06:00 PM

Hailey
'Daar hou ik je aan.' zei ik tegen hem en drukte nog een kus tegen zijn lippen voor ik ook opstond. 'Bel me meteen als je bent geland.' zei ik streng. Ik wou hem niet meer kwijt en zeker niet aan een vliegtuig ongeluk. Ik bekeek hem nog even. Wat ging ik hem missen. Ik zat hier lekker met stomme Max opgescheept. En Maria en dat mormel erbij. Het ergste is nog dat ik alleen de boel in de gaten kan houden. Ik ben nog niet verloofd of getrouwd met Roan dus als Max zich dingen in zijn hoofd zou halen zou ik niet eens actie kunnen ondernemen.

Dylan
Ik nam haar gezicht in mijn handen terwijl ik nog een kus tegen haar lippen plaatste. 'Jij mij ook.' zei ik en kwam overeind. 'Nu eet je ontbijt op. Misschien kunnen we zo nog even gaan zwemmen. Dat zou de geboorte ook kunnen stimileren. Wie weet hebben we ons kleine jochie dan vanavond nog wel in handen.' zei ik met een grijns. Het werd wel een aparte combinatie. Maddie was een pure engel en ik een pure duivel. Dan had ik ook nog van het verre verleden een Martyr kantje waardoor ik vampiristische trekjes vertoonde. Het zal wel gewoon allemaal goed komen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 12/09/2018 11:31 PM

2 weken later

Roan
Ik zat in het vliegtuig en kon niet wachten om Hailey te zien. Ik had teveel mee gemaakt in Amerika vooral met die Dale en maid. Ze hadden me beide geholpen met een goeie ring uitzoeken voor Hailey. Al was het niet zonder slag of stoot. Ik facetimede mijn tante want ik zou niet op tijd kunnen zijn bij mijn neefjes geboorte.” Hey Ro net op tijd Dylan is al in de delivery kamer” zei ze terwijl ik op mijn onderlip beet “Hailey ook?” Ze knikte “ik ben er bijna.” Zei ik terwijl ik hoopte dat mijn neefje op me zou wachten.

Maddie
Mijn wateren waren al gebroken terwijl ik klaar werd gemaakt voor de bevalling.” Nog een uurtje miss Lincoln en dan heft u kindje in u armen” zei Dalia terwijl ik nu al huilde door alle spanning en stress in mijn lichaam.” Ik ben bang” zei ik zacht Dylan ik was er klaar voor maar ik was bang om te bevallen na zo een lang tijd rondgelopen te hebben met een enorme buik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 12/09/2018 11:46 PM

Dylan
Ik greep haar hand vast en streelde met mijn andere hand door haar haar. 'Niet bang zijn. Jij kan dit en je krijgt er het mooiste op de wereld voor terug.' zei ik en glimlachte zwakjes. Wat had ik graag gewild dat ik ook maar iets van haar pijn zou kunnen wegnemen. Mijn moeder stond op de gang en was met Roan aan het facetimen. Ik haalde een keer diep adem en keek op als Hailey binnen kwam.

Hailey
Ik was een koude natte doek gaan halen om Maddie een beetje af te laten koelen. Het was ook wel erg heet hier in het ziekenhuis. Ik liep naar binnen na kort geklopt te hebben en liep naar de twee toe. 'Hier, misschien verlicht dit even, vooral met de hitte.' zei ik en depte zachtjes langs haar voorhoofd en haar hals.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 12/11/2018 10:03 PM

Maddie
Ik gilde het uit door de pijn terwijl Roan net kwam binnenvallen.” Nog 1 push miss Lincoln!” Zei Dalia terwijl ik adem nam en Dylan’s hand bijna kapot kneep. Met al mijn kracht pushte ik mijn zoontje er uit niet veel later horde we ons zoontje’s kreten door de kamer. Ik glimlachte en zag hoe hij in deken gewikkeld werd. Ik glimlachte en voelde me vermoeid en bezweet ik sloot mijn ogen “can i hold HIM?” Zei ik zacht terwijl Dalia knikte en z mijn kleine baby’tje in mijn armen neerlegde. Ik begon automatische te huilen “hey wat ben je mooi.” Ik drukte een kusje op zijn voorhoofdje en glimlachte terwijl ik hem Dylan ook liet zien.

Roan
Ik was op tijd en zag mijn neefje geboren worden terwijl ik Mijn handen op Hailey’s schouder zetten.” Wauw” zei ik terwijl ik onder de indruk was van Dylan die nu vader was geworden. Ik voelde me al oud worden ik werd dus oom van een klein engeltje en half duiveltje.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 12/11/2018 10:09 PM

Dylan
Ik liet haar gewoon knijpen zo hard als ze wou. Het zou wel helen. Als het haar pijn verlichtte deed ik alles. Als ik de zachte kreetjes van ons zoontje hoorde grijnsde ik. Hij werd snel in een dekentje gewikkeld en een beetje schoon gemaakt. Ik keek mee hoe hij heerlijk in de armen van Maddie lach. Zijn huilen leek snel op te houden toen hij de hartslag van zijn moeder hoorde. 'Mijn kleine mannetje.' zei ik trots en keek naar Maddie die ik een kus op haar hoofd gaf. 'Ik ben trots op je babe.'

Hailey
Als het kleintje geboren werd en Roan kon er net nog bij zijn glimlachte ik. Ik was blij voor de twee. Hun gezinnetje was zo goed als compleet. Ze hadden een prachtig kasteel. Een geweldige relatie en een heerlijk lief klein kindje. Ik beet op mijn lip en liep naar het bed toe. 'Jullie hebben echt een prachtige zoon.' zei ik en keek naar het kleintje.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 12/11/2018 10:17 PM

Roan
“Vind ik ook” zei ik glimlachend “hoe gaat hij heten?” Vroeg ik.

Maddie
“Demion Dale Lincoln.” Zei ik terwijl zijn oogjes nog gesloten waren “omdat hij me herinnerd aan mijn broer Dale.” Zei ik zacht terwijl ik kleine kusjes bleef geven op Demion’s wangetjes.” Je bent het beste wat ons ooit overkomen is kleintje” ik keek kort naar Hailey “bedankt.” Zei ik zwak glimlachend terwijl dit de eerste keer was dat ik Hailey onder ogen kwam.. al die tijd had ik haar genegeerd maar nu Demion geboren is was het oke.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 12/11/2018 10:22 PM

Hailey
Als ze me bedankt en dit keer recht aan kijkt glimlachte ik en knikte. 'Ik laat jullie alleen.' zei ik en keek nog een keer naar Demion. Ik liep naar Roan die ik een zoen gaf en ik verliet de kamer. Ze moesten een momentje voor zichzelf hebben. Zodat ze konden genieten van het nieuwe familie lid. Ondanks dat ik bloed gerelateerd ben, voelde ik me nog altijd geen deel van die familie.

Dylan
Ik glimlachte als Maddie met de witte vlag zwaait naar Hailey en keek naar ons kleintje. 'Hij lijkt op jou.' zei ik tegen Maddie terwijl ik mijn ogen niet van Demion af kon houden. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  84  |  85  |  86  |  87

« Back to forum