ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from LostSouls on 12/03/2018 09:13 PM

Zara Emilia
Ik bekeek hem en rolde mijn ogen. 'Hou gewoon je mond en laat me alles zien.'zei ik terwijl ik met hem mee liep. Ik kon er echt niet bij dat hij nu weer hier moest werken. Ik haatte hem oprecht. Met een zucht keek ik naar de kamer waar hij me naar toe had geleid. Het was groot. Niet gigantisch, maar wel groot. Het is natuurlijk ook maar een kamer voor een hulpje. Ik zuchtte en keek rond om vervolgens weer de kamer uit te lopen om verder rondgeleid te worden.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from walkingdead on 12/04/2018 09:19 PM

Dale
Als ze me de mond snoert zicht ik zacht “wat jij wil.” Zei ik mompelend terwijl ik haar lijden naar de sauna en zwembad “dit gebied is offlimits voor ons omdat het zegmaar alleen betreed mag worden door heer Lincoln en mevrouw Lincoln.” Zei ik tegen haar terwijl ik Anastasia uit het water zag klimmen ze was bloedgeil in haar bikini. Ik beet op mijn onderliep en klapte in mijn handen “nou genoeg gezien?” Vroeg ik haar.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from LostSouls on 12/06/2018 03:43 PM

Zara Emilia
Ik keek rond en glimlachte zwakjes als ik mevrouw Lincoln zie. Ze was een mooie vrouw. Ik bekeek het gezicht van Dale en zag iets in zijn ogen. Het viel wel erg op dat hij op haar geilde. Ik grijnsde en in plaats van met hem weer weg te lopen liep ik op mevrouw Lincoln af. 'Hallo Lady Lincoln.'zei ik en stak mijn hand uit. 'Ik ben de nieuwe maid.' zei ik tegen haar en ze keek me even vragend aan maar nam mijn hand aan. 'Leuk je te ontmoeten.' zei ze en keek kort even naar Dale. Dat zei me eigenlijk ook wel genoeg. Ik liep terug naar de uitgang en bedacht me dat het tijd was om me om te kleden en te beginnen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from walkingdead on 12/11/2018 10:25 PM

Dale
Als Zara eindelijk weg is kijk ik Anastasia grijnzend aan “ik heb echt zin om je weer heerlijk te doen in de wijnkelder.” Zei ik tegen haar terwijl ik naar dat strakke lichaam van haar keek. Ik dacht niet eens aan Zara het boeide me niet dat ze hier is ze was tenslotte oud nieuws iets waar ik al ove heen ben. Al zal dr misschien sterk gelogen zijn ik hield vroeger van haar zoveel dat ik niet eens durfde vreemd te gaan of naar andere vrouwen te kijken.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4

« Back to forum